Стосунки
Доброго дня. Мене цікавить питання і тема стосунків. Разом з чоловіком вже 4 роки живем разом вдвох, побут весь на мені, йому нічого не потрібно окрім роботи… Я людина більш активна і люблю рух вперед та розвиток, в мене завжди щось міняється у житті. іІ виникла проблема така, що я втратила до нього інтерес, мені зовсім з ним не цікаво, не має спільних тем для обговорення, він нічого не розвивається, нікуди не ходить, разом час проводити не цікаво. Хіба що якщо є якась компанія тоді я хочу з ним кудись йти. І це явно я заплуталась в собі, не знаю чи це любов, чи суто завчка, як далі діяти з ним, бо я навіть не хочу тілесної близькості, поцілунків, інтиму, мені зовсім цього не хочеться, Не хочеться теж так просто піти і залишити все , бо і не уявляю без нього життя, адже людина хороша, любить і поважає мене, та я довіряю йому.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Как давно вы вместе?
Чем муж привлек, что вы согласились стать его женой?
Что ценного в ваших отношениях?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора, Marina!
цитата:
І це явно я заплуталась в собі, не знаю чи це любов, чи суто завчка, як далі діяти з ним, бо я навіть не хочу тілесної близькості, поцілунків, інтиму, мені зовсім цього не хочеться,
Співчуваю Вам: жити без кохання - важке випробування, бо ані радості, ані задоволення воно не приносить.
На жаль, Ви опинилися в кризі стосунків, коли партнер виявися не тим, на кого Ви очікували. Тепер Ваші бажання і погляди не співпадають. Тяжіння зникло і почуття розвіялись. Але ж Ви його колись ОБИРАЛИ. Щось бачили, а чогось, дійсно, або було не видно, або Ви затуляли собі очі.
І от тепер стоїте на роздоріжжі. Куди зробити крок - невідомо? До того ж, багато речей стримує, аби просто піти.
цитата:
не уявляю без нього життя, адже людина хороша, любить і поважає мене, та я довіряю йому.
На мою думку, ця ситуація дає шанс розібратись, яку модель життя у парі Ви збудували, що з нею не так. І що робити задля спроби разом з чоловіком прояснити Ваші цінності і погляди на спільне існування. Можливо, так би мовити, перезапустити стосунки
Співпрацю з сімейним психологом розглядаєте?
Чоловікові такий крок пропонували?
Якщо він відмовляється, тоді доречно Вам йти у взаємодію з психологом самій. Бо треба ж подбати про себе. Зрозуміти себе, як обираєте партнера, як будуєте відносини.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364489 для Валентина Михайловна
5 років вже разом. Він був ідеальна картинка мого чоловіка мрії, симпатичний, брутальний, дорослий , серйозний хлопець, підпав під всі критерії про які я мріяла тоді. Батьки наполягали, що потрібно далі щось думати, а не просто жити. І я вважала що як певний час живем то має бути далі якесь узаконення відносин. Саме ключове, що я ціную : він дає мені завжди вибір, свободу, довіру, любов, турботу.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Григорівна Веленко
"Він був ідеальна картинка мого чоловіка мрії, симпатичний, брутальний, дорослий , серйозний хлопець"
А зараз він вже не такий? Вже не " симпатичний, брутальний, дорослий.."? Чи таким й залишився? Тільки за цією картинкою виявилася ще й звичайна людина, не " ідеальна ". Так буває, коли закохуєшься в свої фантазії. Хоча, в Вашому випадку, дійсно, чоловік, який" дає мені завжди вибір, свободу, довіру, любов, турботу", може претендувати на звання " ідеального".
Мені здалося, що чоловік забезпечує Вам таке спокійне життя, що Вас так і тягне на пригоди. Так Вам ніхто й не заважає їх шукати, а потім повертатися до тихого сімейного життя. Спробуйте дати й своєму чоловіку " свободу вибору"- робити те,що він хоче й поважати його вибір.
Думаю, Вам слід звернутися на консультацію до психолога. Ви маєте великіий шанс налагодити стосунки та зберегти шлюб.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364505 для Оксана Юрьевна
Дякую вам велике за допомогу, прислухаюсь обовʼязково до вашої поради.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку Marina!
Згодна повністю з колегою, що проблема в стосунках виникла лише через ідеалізацію стосунків та завищені вимоги до чоловіка. Адже, нам, дівчаткам, все набагато зрозуміліше, бо ми такі духовні, тонкі, розумні...
Тоді, як поняття духовності істинне лише у випадку поваги та вдячності до близької людини. Адже, навряд чи можна було б дозволити собі займатися саморозвитком, якщо не були прикриті "тили".
Я в таких випадках, під час терапії, задаю зачасти два питання. А як Ви думаєте, як довго Ваш чоловік залишиться один, якщо Ви підете від
нього? От такий: надійний,турботливий, серйозний, який забезпечує сім'ю фінансово, і на якого можна спертися?
І друге. Уявіть, що на Вас повністю лягли фінансові питання родини. Адже, саме так і буває, коли жінці стає нудно в сім'ї і вона іде від чоловіка. Як думаєте, скільки у Вас залишиться часу на саморозвиток? І чи, загалом, залишаться на нього сили?
До речі, можливо, відповівши на це питання, Ви зможете зрозуміти,чому Ваш чоловік саме так себе поводить?
Окрім того, є певні секрети сімейних
стосунків чоловік та жінки. Якщо жінка вміє правильно себе поводити, чоловік стає більш активним та починає разом із жінкою розвиватися. Бо "танго танцюють двоє" і в парі все буде взаємопов'язане.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Спробуйте відповісти собі на питання- для чого мені стосунки загалом в житті?
Ви описали достатньо поверхневі (зовнішні) якості чоловіка , які Вас привабили на початку стосунків, та достатньо стереотипне мислення "для продовження стосунків треба одружитись".
О от "свобода, довіра, любов, турбота" це вже глибше.
Чи важливі ці якості для Вас в партнері?
"Розвиток "- це тільки одна сторона людини.
Важливо розібратися, що саме Ви в цілому хочете отримати від стосунків, чого, крім "розвитку" не вистачає в партнері.
Доречі, "розвиток " буває не тільки в звичному розумінні.
Мати внутрішню мудрість давати " свободу, довіру, любов, турботу" - це досить глибокі якості, не кожному під силу.
В стосунках важливо дивитись з різних сторін, і аналізувати стосунки з урахуванням мети.
Адже на тему розвитку можна найти коло спілкування і на курсах/семінарах тощо.
А в родині спілкуватись на теми, які цікавляться обох.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ваші стосунки як і ви змінюєтесь, зараз вам здається, що ви попереду, а чоловік не дотягує. І можливо так і є. Проте він тягне матеріальну сторону і вона така дуже земна, приземлена.
Якщо вам чогось хочеться, спробуйте самі це практикувати. Можливо у вас сильні очікування, про які він навіть не здогадується.