Не знаю як це вгамувати
У мене бувають напади схожі на панічні атаки. Це ніби мені різко стає страшно, але саме страшно відчувається дивно, ніби відчуття, що мене ніхто не бачить, у мене нікого нема, я повністю самотній. Можу описати відчуття тільки тим, ніби я невидимий для інших або я у замкнутому просторі, де нема більше нікого. І у ці моменти я забуваю про тих, хто зі мною і за мене. Це доповнюється сильним почуттям неповноцінності. Я плачу і здається ніби відчуваю якийсь моральних біль з минулого, я навіть уявляю, що я дитина яка плаче у відчаї і благає когось із нею побути і поговорити або хоча б помітити її присутність...У такі моменти я дзвоню друзям і буквально питаю чи варто мені жити, прошу сказати що мене люблять і просто приділити увагу, ніби це панічно важлива потреба. Такі напади тривають до півгодини, емоції ніби я у реальній травмуючій ситуації. Тригером за моїми здогадками може бути те коли я бачу як хтось комусь приділяє увагу і спостерігаю за їх близькими взаєминами, коли я натикаюсь на тему любові і дитячих травм і ще якісь причини, про які я не знаю.
Також у мене буває дивна реакція на добрі слова і підтримку від когось. Я починаю плакати і не від радості, а ніби ці слова вражають по болючому, мені стає сумно...
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю, что Вам довотиться стикатись із таким складним станом. Ви описуєте дуже не прості переживання і дійсно, відповідні нападам панічної атаки. Нажаль, зарадити із цим тут в формі повідомленнь дуже складно.
З ними потрібно працювати, Вам потрібна підтримка - чи є у Вас можливість звернутись до психолога?
психолог онлайн
Не лякайтесь. Панічна атака – це не хвороба. Просто зненацька починається викид адреналіну в кров.
Через 10-15 хвилин адреналін в організмі розпадається і панічна атака йде.
Під час ПА попийте воду маленькими ковтками або посмоктайте м'ятну цукерку.
Головне – не боятися.
Але це перша допомогоа.
Якщо звернетеся до психолога, то швидко впораєтесь з Панічними атаками.
Відредаговано автором 16-04-2024 11:11:27
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Можу описати відчуття тільки тим, ніби я невидимий для інших або я у замкнутому просторі, де нема більше нікого. І у ці моменти я забуваю про тих, хто зі мною і за мене. Це доповнюється сильним почуттям неповноцінності. Я плачу і здається ніби відчуваю якийсь моральних біль з минулого,
Дуже схоже, що такі напади, які Ви спостерігаєте у себе схожі на так звані флешбеки, які ймовірно зв'язані з травмуючи досвідом з вашого дитинства.
цитата:
Тригером за моїми здогадками може бути те коли я бачу як хтось комусь приділяє увагу і спостерігаю за їх близькими взаєминами, коли я натикаюсь на тему любові і дитячих травм і ще якісь причини, про які я не знаю.
Це Ваше припущення також наводить на думку, що у Вас можливо не зовсім класичний випадок панічної атаки, а все ж таки більше вплив психологічної травми дитинства. Але, це тільки припущення! Щоб краще зрозуміти і розібратися, що з Вами відбувається, які причини цього і головне, яким шляхом йти, щоб допомогти Вам, необхідно більше інформації. Нажаль, і тут я згодна з колегою, не всі питання і проблеми вирішуються в форматі питання -відповідь. Але вони точно вирішуються. Потрібен час і індивідуальна робота з психологом, в тандемі з яким Ви зможете подолати труднощі з якими Ви стикаєтесь зараз.
психолог онлайн
Доброго ранку!
На мою думку, з Вами могла трапитися якась дуже болюча стресова подія в дитинстві, про яку Ви могли навіть забути. Адже, психіка захищає дитину, бо вона ще не здатна впоратися з проблемою. Але, на превеликий даль, травма від події не зникає, а може закарбувалися на рівні підсвідомості і нагадувати про себе саме через панічні атаки.
Що робити? Єдиний вихід, це знайти "коріння" проблеми. Тобто, вийти на травму і її пропрацювати.. Але для цього потрібний психолог. Самотужки ж таким впоратися буває дуже важко, а інколи, і неможливо. Ваші батьки знають про таку проблему? Адже, Ви неповнолітній, і з психологом можна почати працювати лише з їх згоди. Або ж можете звернутися до шкільного психолога чи місцевої соціальної служби, де також повинні бути психологи.