Чи строїти надалі відносини з чоловіком з ,ким завжди сварка?
Маю дитину 9 років але живу не з чоловіком батьком дитини а з хлопцем і свою дитиною ,сварки в на завжди виникають коли ми щось купуємо і хлопець каже ти дай половину і я за квартиру їжу чи навіть він собі купив документально ділянку і каже дай мені половину грошей бо ти будеш користуватися доя мене це дивно,але взагалі то він хороший сімянин ,допомагає що нада,хотя син мій сердиться, і плаче що він з ним не проводе час бо через це в них конфлікти,і , незнаю що мені робити живем так 4 роки все майже без змін
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
ЧИ СТРОЇТИ НАДАЛІ ВІДНОСИНИ З ЧОЛОВІКОМ З ,КИМ ЗАВЖДИ СВАРКА?
В цьому питанні схована Ваша розгубленість. Проте такі серйозні речі, як продовження стосунків чи їх припинення - сфера відповідальності виключно самої людини. Отже питання варто перевести в практичну площину - що мені робити аби набути впевненості і, відповідно, позбутись розгубленості.
Для цього існує давній і дуже ефективний спосіб - питання. Питання самій собі. Наприклад, чи почуваю я себе щасливою в цих відносинах, при такому ставленні
цитата:
хлопець каже ти дай половину і я за квартиру їжу чи навіть він собі купив документально ділянку і каже дай мені половину грошей бо ти будеш користуватися
? Захищеною? Коханою?
До речі, якою була Ваша реакція на його вимогу щодо грошей?
цитата:
живем так 4 роки все майже без змін
Прикро. Чотири роки - а зрушень на краще нема. То який у Вас статус - подруга? коханка? співмешканка? знайома? зручна жінка? наречена?
цитата:
хотя син мій сердиться, і плаче що він з ним не проводе час бо через це в них конфлікти,і
До того ж, Ваш хлопець Вашого сина не приймає.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Володимир Анатолійович Тарасенко
А Ваш хлопець раптом не каже щось на зразок такого: "Ось, я тебе поцілував - тепер ти мене цілуй, бо я ж в тебе вклався" або "Ось, я тебе погладив-обійняв, тепер твоя черга"?
Якщо ще не каже, то ймовірно скоро почне.
І як Ви самі вважаєте, чи може потенційно людина з подібним користним ставленням і математичними розрахунками у відносинах, любити жінку по-справжньому?
Хоча може Вам любов і не потрібна і цілком вистачає взаємовигідних стосунків?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора. Як Вам взагалі в цих стосунках? Ви з хлопцем кохаєте один одного чи вам обом зручно жити разом?