Фінансовий блок
Доброго дня, на даний момент я не можу зрозуміти, який саме у мене фінансовий блок, відчуваю, що мені щось заважає самостійно заробляти гроші. Я одружена, гроші до мене наразі приходять через чоловіка, але я маю хобі, яке хочу перевести в щось більше і самостійно заробляти. В мене була робота на дому, хороший колектив, але сама робота не моя, я була змушена на ній працювати деякий час поки в чоловіка не налагодилось із фінансами. Наразі ми узгодили з ним, що я можу не працювати, але я хочу розвитку власної справи, зимою я волонтерила і допомагала ЗСУ робивши окопні свічки, в мене є багато ідей прикольних для власної справи, але я їх або не реалізовую або роблю це дуже повільними темпами і ніби, як затягую, я зловила себе на тому, що я легко можу робити, щось для когось ніж для себе, я з легкістю закрила декілька зборів на нормальну суму, з легкістю зробила свічки на армію, але, як дійшло зараз діло робити мені свічки для себе і для своєї справи, щоб мати заробіток, то я щось торможу. Мені подобається те що я роблю, я мрію працювати сама на себе, не боюсь відповідальності, але мене всередині наче щось не пускає далі, я наче застрягла, не можу зрозуміти, що саме мене не пускає в моїй голові йти далі в розвиток. Допоможіть будь ласка це зрозуміти. Я емпат, раніше завжди бігла допомагати іншим, більше уваги приділяла іншим людям їхньому життю і їхнім проблемам, (я знаходжусь в терапії, але зараз поки не маю змоги дійти до свого психолога), і от коли діло дійшло до власного життя, мені просто мега важко концентруватись і фокусуватись на собі чи може бути причина в цьому? Ще я певно боюсь успіху та боюсь невдач.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня, Олю!
Описане у Вашій оповіді не схоже мені на фінансовий блок, радше на страх робити щось для себе та здаватись егоїстичною. Тобто, Ви схильні інтереси інших людей ставити вище за свої, тому Вам легко давалося волонтерство, проте не впевнені, чи вдасться Вам самозайнятість.
Цю проблему можна вирішити в особистій терапії з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362375 для Марія Радченко
Підкажіть будь ласка, а як цей страх робити щось для себе подолати? Просто йти в нього і тупо робити для себе?)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Олю!
цитата:
Я емпат, раніше завжди бігла допомагати іншим, більше уваги приділяла іншим людям їхньому життю і їхнім проблемам, (я знаходжусь в терапії, але зараз поки не маю змоги дійти до свого психолога), і от коли діло дійшло до власного життя, мені просто мега важко концентруватись і фокусуватись на собі чи може бути причина в цьому? Ще я певно боюсь успіху та боюсь невдач.
Мені здається, що Ви праві в своїх припущеннях. Дбати про інших - це Ок. А дбати про себе не дуже ок. Це вбудована схема, звичка, модель, сформована в ранні періоди життя. Узята, напевно, в родині, від батьків. З їх прикладу, настанов і коментарів. Сюди же, ймовірно, і мабуть логічно, підв'язані традиційні для Ваших близьких цінності, які згодом перекочували всередину до Вас.
Схиляюсь до думки, що оці всі речі у поєднанні зі страхом невдачі вплинули на загальний сюжет Вашого теперішнього життєвого сценарію.
Вихід, звісно, є. Він полягає у перегляді ментального спадку минулого. Переосмисленні власної моделі і стилю життя, тобто вираження себе на шляху реалізації бажань і потреб.
А щодо успіху, то він не може бути метою(!) Дивна, на перший погляд думка, погодьтесь! Навіть контрверсійна. А, насправді, цілком слушна і правдива, адже метою може бути реалізація МІСІЇ. А успіх - то побічний продукт правильно організованої діяльності.
Відредаговано автором 08-03-2024 09:54:08
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Просто йти в нього і тупо робити для себе?
Краще не тупо робити для себе, а розумно. ) Так, основний метод подолання страхів - це поступове зближення з об'єктом страху, коли це доцільно і безпечно. Але у Вашому випадку страх породжений саме установкою, що робити щось для себе це важче, ніж для інших. З різних причин: може Вас стидали за "егоїзм", може не вчили чути власні потреби або вчили бути завжди для інших хорошою. Тому долати треба не тільки сам страх, а й оцю установку.
Спитайте себе, як би Ви хотіли себе поводити, якби страху не було? Як Ви уявляєте собі життя, де Ви відкриваєте власну справу? Що заважає Вам і волонтерити, і бути самозайнятою, за наявності ресурсу і бажання?
Адже благодійність це дуже добре, але і в бажання заробляти собі на життя нема нічого поганого.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Оля!
Ви, та яка знає, що таке психотерапія і маєте свого психолога, задаєте нам письмове запитання:
цитата:
Підкажіть будь ласка, а як цей страх робити щось для себе подолати?
і очікуєте отримати чітку інструкцію подолання свого страху, природи якого Ви навіть НЕ УЯВЛЯЄТЕ?
Ви шуткуєте?) Чи як?
Чи Ви хочете зробити легше роботу своєму психологу - щоб ми ПИСЬМОВИМ чином!!! зробили аналіз Вашого підсвідомого й знайшли там якісь негативні родові програми, або вилікували невротичний конфлікт між ідеальним образом себе і реальністю, або відкрили Вам Вашу місію на Землі?
Ви серйозно?
Є спеціальні психологічні техніки для всього цього, але вони робляться ТІЛЬКИ в особистому контакті з психологом.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго вечора Олю.
Ви пишете "Мені подобається те що я роблю, я мрію працювати сама на себе, не боюсь відповідальності, але мене всередині наче щось не пускає далі, я наче застрягла, не можу зрозуміти, що саме мене не пускає в моїй голові йти далі в розвиток"...
Ви самі вже дали відповідь на своє питання. Саме в голові знаходяться певні установки, які керують нашим життям тоді, коли нам здається, ми все самі вирішуємо. І найгірше те, що ці установки можуть мати дуже довге "коріння" і бути, навіть, не Вашими, а переданими Вам у "спадок", або Вам "навіяними" зі сторони, у тому числі, рідними чи батьками...
Гроші - це не папірці, це енергія, яка матеріалізувалася у вигляді банкнот чи монет. Тому має еквівалент наших внутрішніх накопичених сил. Окрім того, енергія любить свободу і правильне до себе відношення. От, наприклад, я просто відчула, з яким невдоволенням Ви написали, що гроші Вам приходять ВІД чоловіка. Тоді, як повинна бути радість та вдячність, що грошовий потік рухається в правильному напрямку, а не навпаки...
Потрібна робота з Вашими підсвідомими установками, однозначно. Блоки порадами не знімаються і певні знання про природу не лише грошей, але чоловіка та жінки. Бо, знову ж таки, це зв'язок енергій та їх взаємодія ...
Відредаговано автором 08-03-2024 19:39:41
психолог онлайн
ОЛя, доброго часу доби!
цитата:
як дійшло зараз діло робити мені свічки для себе і для своєї справи, щоб мати заробіток, то я щось торможу
Яке ставлення до грошей було в Вашій родині - що про гроші казала мама? А що казав папа? Що в сімї говорили про багатих людей?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362408 для Павел Леонидович
А чому Ви до мене агресуєте? Принаймні я так відчула, так, я маю психолога, але не завжди можу до нього дійти з фінансових причин, наразі маю таку проблему, яку хочу для себе вирішити. Чи можливо, якщо ти ходиш на психотерапію, то тут писати заборонено? Якщо Вам не сподобалось моє питання, то просто проходьте мимо і все, я Вас не примушувала надати відповідь чи робити аналіз, бачу Вам незнайома професійна етика.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362413 для Наталия Павловна
В моїх батьків багато установок негативних стосовно грошей, колись дуже довго був бізнес, нажаль вони його продали, зараз часто чую від них фразу, що з мене досить, наторгувалися і т. п. фрази. Якщо брати коріння, то по лінії тата батьки моєї бабусі мали власну фабрику в Нью Йорку, потім вони чомусь переїхали в Чехо-Словаччину і жили там досить заможно, мали свій млин, хату, але потім вони чомусь поїхали в Україну і совети їх розкуркулили, забрали все майно.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Конечно, в идеале розбираться что именно Вас тормозит нужно на индивидуальной консультации. Но хотя бы нащупать причину - можно и в формате сайта. А вот проработать - это точно в индивидуальную работу.
Как правило нами тормозят установки, полученные в детстве. Это не обязательно что-то авторитарно навязчивое. Иногда бывает достаточно единственной фразы сказанной в подходящее время, либо рассказанной истории. Как например эта:
цитата:
родители моей бабушки имели собственную фабрику в Нью Йорке, потом они почему-то переехали в Чехо-Словакию и жили там довольно зажиточно, имели свою мельницу, дом, но потом они почему-то поехали в Украину и советы их раскулакивали. забрали все имущество.
Одна из установок этой истории - бы богатым, зарабатывать - это опасно. Находясь на подсознании, она будет влиять на ваши решения. А именно саботировать любую инициативу на финансовый успех. Это как вариант. Нужно разбираться детально и кропотливо. А когда основные установки будут определены - важно будет над ними поработать и заменить их на Ваши аутентичные.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Я правильно Вас зрозуміла, Олю, Ви з психологом працюєте по стосункам з чоловіком? І тому "не побачили" мою відповідь, що в контексті грошового блоку був згаданий саме він? Якщо це так, тоді розуміння, що відокремити грошові блоки і гармонію в стосунках неможливо, вже половина шляху по зняттю блоків... адже, існують певні закони, які керують всім,у тому числі, грошима.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362437 для Наталия Павловна
Дуже дякую!🙏 По можливості буду продовжувати терапію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362439 для Алла Григорівна
Доброго дня, я з психологом пропрацьовувала багато різних ситуацій і те, що ви вказали теж, відписуючи вам зараз відповідь, я себе зловила, що мені наче соромно отримувати гроші від чоловіка, що я обовʼязково їх маю заробляти сама, був такий момент в стосунках, що мені певний період довелося тащити фінанси на собі, але попрацювавши з психологом, я прийняла рішення звільнитись, я зробила це спеціально, щоб чоловік зміг проявитись, як чоловік, ми з ним обоє в терапії, як тільки зʼявляється фін можливість, ми одразу пропрацьовуємось обоє, знаєте, оце вам зараз пишу і прям ловлю себе на тому, що я не можу просто розслабитись і насолоджуватись грошима, які приходять від чоловіка, ви попали в точку, в мене прям якийсь спротив всередині, страх що я буду залежна, якесь почуття провини, що як це так, що я не працюю, а що так можна було, тобто дозволити собі бути жінкою і насолоджуватись, не напрягатись, але саме цікаве, що чоловік взагалі не проти, щоб я не працювала, а займалась своєю улюбленою справою в задоволення. І ще згадала, що мої батьки мені періодично тикають тим, що я не працюю, особливо мій тато і ще свекруха теж чоловіку за це казала, але вони незнають, що в мене все узгоджено з цього приводу з чоловіком, я це стараюсь пропрацьовувати в собі, щоб незалежати від думки інших, але поки це на мене ще трохи впливає. Тобто виходить, що моєю проблемою є оце несприйняття чи не прийняття грошей саме від чоловіка?
психолог онлайн
На мою думку, неприйняття грошей від чоловіка може бути ОДНІЄЮ з основних проблем. Бо, судячи з усього, є родові програми стосовно грошей.
Це чудово, що Ви разом з чоловіком в терапії. Та, судячи з усього, у Вас програми, які записані на рівні підсвідомості, тому і результат може бути лише після трансформаційної роботи з тою самою підсвідомістю. Інші методи, певне, гарні, але не завжди працюють в таких ситуаціях, де про лема набагато глибша, аніж здається.
І ще, я б Вам дуже порадила зробити сімейні розстановки, у тому числі, на гроші.
Відредаговано автором 09-03-2024 14:17:19
психолог онлайн
Доброго вечера!
"зимою я волонтерила і допомагала ЗСУ робивши окопні свічки, в мене є багато ідей прикольних для власної справи, але я їх або не реалізовую або роблю це дуже повільними темпами і ніби, як затягую, я зловила себе на тому, що я легко можу робити, щось для когось ніж для себе, я з легкістю закрила декілька зборів на нормальну суму, з легкістю зробила свічки на армію,"
Вам обязательно, нужны эмоции и похвала от своей деятельности.
Ощущение, что вы это делаете не просто ради денег, или себя. А цель более глобальная! Служение!
Вот такую работу и надо искать. Где есть масштаб и ощущение - что вы нужны этому миру! Что вы нужны людям!
Вы себя не любите... вам тяжело себя принимать скорее всего... ( видимо не получили любви в детстве)
Либо свойство характера такие - добродушность, эмпатия, и обязательно ощущение нужности.
Вы говорите что - у вас много идей!
И что их блокирует?
Боитесь быть оригинальной, боитесь рисковать? Боитесь проявить себя не как все? По своему и необычно?
Тут уже другая сторона - вы сильно тянетесь к обществу - есть тенденция служить обществу и ( обратная сторона этого) полная подстройка под мнение общества ( его законам и правилам)
И страх быть оригинальной и отличаться! Вот видимо потому и боитесь свои идеи реализовать.
Плюс страх - "что а вдруг не получится? Что вдруг, это все так и останется идеей... и моими фантазиями..."
Или - "а если взлечу и получится? Что я с этим всем тогда буду делать? Этож ответственность сильная! А справлюсь ли? А хватит ли внутренней силы?!"
Сразу отвечу - хватит! Вы сильная!
Только сильные люди, будут помогать другим - больше чем себе!
Но ваша задача - научится теперь помогать себе! - Это проработка с психологом.
Ну и пока вам удобно так - ( вторичные выгоды) вы знаете, что вас в финансах подстрахует муж - темболее если он даже, не против, если вы б не работали.
Все это - позволяет быстро скатиться в лень.
Так же, есть у вас страх перемен - боитесь стать зрелой, автономной личностью - независимой во всех смыслах.
Потому вам, отчасти выгодно пока, быть больше в детской позиции - потому и тормозите себя.
Перемены это всегда - риск и неизвестность - новое.
Тяжело вам видимо, принимать еще пока неизвестность - принимать чтото новое... в свою жизнь.
И новую себя - в том числе!
Видь перемены нас меняют - и новая профессия - и успех в ней нас тоже меняет!
Прорабатывайте с психологом - тему принятия себя.
Дякую за допому ЗСУ! Велику справу ви зробили!
И додам, вам муз композицию - как стимул в новое в перемены!
https://www.youtube.com/watch?v=C9XZ95L1AAo
Не боятся идти к себе новой!)
Удачи вам!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362459 для Алла Григорівна
А чи можу я за допомогою нейрографіки та EFT taping поміняти ці підсвідомі установки чи це суто на терапії пропрацьовується?)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362465 для Ірина Миколенко
Дуже Вам дякую!!🙏🥰
психолог онлайн
Якщо нейрографіку, як певний різновид Арт терапії, що базується на вільному малюванні ліній, можна умовно вважати допоміжним інструментом для зміни свідомості (тобто, очікується, що після цих вправ людина почне по іншому сприймати ситуації), але...
Це у тому випадку, якщо Ви згодні на певне перепрограмування Вашої свідомості без розуміння самих процесів, які відбуваються всередині Вас. Як на мене, є більш екологічні способи, коли психолог лише є певним провідником, а всіма трансформаційними процесами керує сама людина.
EFT Tapping - це методика, яка застосовується суто для нейтралізації стресу та негативних емоцій, це рефлексотерапія для зняття напруги в тілі, але не для "переписування" підсвідомих установок та моделей поведінки...
Власне, вирішувати вже Вам, чого саме Ви очікуєте співпрацюючи з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362471 для Алла Григорівна
Дякую🙏🥰