Лудоманія
Doбрий день!
Признаю що маю лудоманію у своєmу житті вже понад 10 pоkів.
Вже на грані, кожного дня думаю 3а сyїцид(((
До кого можна звернутися? Бажано не за дорого або безкоштовно.
Дякую!
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрый вечер!
Вы можете обратиться к своему семейному врачу и он Вам даст направление к врачу психиатру. Это бесплатно. Врач сможет дать Вам более полное объяснение
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день!
Тобто є бажання вигравати великі гроші (це ж про азартні ігри?), а психолог потрібен недорогий або безкоштовний?
Тобто, як завжди, щоб "все на шару"? Ні, так це не лікується.
психолог онлайн
Добрий вечір!
Шукайте психолога на сайті за своїми можливостями, на головній сторінці в базі вказуючи у фільтрах ваш бюджет та у запиті вкажіть "залежність".
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Признаю що маю лудоманію у своєmу житті вже понад 10 pоkів.
Вже на грані, кожного дня думаю 3а сyїцид(((
Тобто все аж занадто серйозно. В такому випадку саме час, відкинувши усі сумніви, звернутись до психіатра в ПНД.
Він допоможе зняти надмірну гостроту переживань.
А потім до психолога, адже в основі лудоманії лежать певні потреби і особливості Вашого характеру, які сформували ЗАЛЕЖНІСТЬ.
Пропоную переглянути відео про залежність і терміново до лікаря.
ЗАВИСИМОСТЬ. КАК ФОРМИРУЕТСЯ. ЧЕМ ОПАСНА. КАК ПОМОЧЬ ЖЕРТВЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-464