Ревність
Ми з хлопцем 3 роки разом, я дуже ревнива(((
Я дуже багато себе накручую…
Мені важко
Хлопець завжди каже що любить тебе . Знаю що він не зраджує . (Бо я б вже це вичислила) . Він розумний , багато разів казав що зради для нього не ок і тд . Я задовбую його такими питаннями, щоб заспокоїти себе . Наприклад в нас за стінкою сусідка живе, у неї зʼявився хлопець і інколи чути як вони займаються коханням(стони) . І мій хлопець слухав , і сказав я теж вже збудився. Мені це не приємно були , що він збудився на чужі стони , але впринципі він сказав мені правду і тд . Ми разом дивимось дорослі фільмі для мене це ок бо я теж дивлюсь . Ми можемо окремо самозадовільнятися . Це теж ок . Наприклад я не хотіла… і він сказав можна я піду сам … окей? Я кажу окей . Для мене впринципі тут нічого не має . Ще була ситуація що він запитав чому ти така худа ? Мені було це образливо , я що його не влаштовую? Я так і сказала він сказав та влаштовуєш ти мене ! Мені нікого не треба ! Я вже обрав тебе! Потім він по приколу сказав чи не хочеш проколоти соски ну це він з жартом якось так сказав . Я посміялась кажу ну так окей давай ( теж в жарт) а потім знову думаю я його не влаштовую в сексі? Він хоче когось іншого? Такі питання теж задавала казав що ні все добре . І так я придараюсь до кожної зачіпки і мені здається що я його не влаштовую . Що він хоче іншу . Що він зрадить . Що в мене малі груди а всі чоловіки люблять більші . В моєї подруги великі груди і я завжди ревную через це його до неї . Мені здається що він бачить що у неї більші . Ну а як тут не замітити і теж мріє про це , ну коротше ось так . І хлопця завалюю цими питаннями видно що це вже не нормально . Він завжди підійде поцілує каже бачиш а ти завжди кажеш що я не люблю !
Що я не цілую не обіймаю !
Це все через низьку самооцінку чи варто ще якось поговорити з хлопцем ?
Треба піднімати самооцінку?!
Я в житті завжди чула тільки як чоловіки зраджують , і взагалі бачила як хлопці зраджували моїм знайомим. Вірних мало (
Від думки що йому може хтось зовнішньо сподобатися простоооооо капець.Він дуже відкритий зі всіма знайде спільну мову . Душа компанії. Я замітила як він спілкується жартує з моїми подругами і мені було погано але потім я побачила що це не особливо до дівчат така відкритість а і до всіх людей до старших жінок до чоловіків ,ну там підійде пожартує , познайомиться , йому цікаво спілкуватися з людьми , а я більше закрита (йому що зі мною мало спілкування ? ) уникаю компаній де є інші дівчата дуже злюсь …
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ірино, добрий день! Дуже добре, що Ви намагаєтеся розібратися, зі своїми почуттями. Адже Ваша ревність - це про Вас , а не про інших.
цитата:
і мені здається що я його не влаштовую .
Ви маєте влаштовувати в першу чергу себе, подобатися собі. Як у Вас з цим?
Так, я погоджусь , що Вам треба попрацювати над Вашою самооцінкою, самоцінністю, впевненістю в собі. Крім того є певні упередження, які також можуть впливати на Ваші стосунки з хлопцем. З цим теж треба працювати. Можливо є якийсь негативний досвід (Це мої припущення).
Я рекомендую Вам звернутися до спеціаліста. Адже в рамках форуму Ви не отримаєте відповіді на всі запитання.
Бережіть і піклуйтеся про себе!
Доповнення від автора
Зараз не подобаюсь собі. Негативного досвіду в відносинах не було . Це мої перші серйозні стосунки . Я опираюсь на те , що всі чоловіки зраджують , мені навіть в соц мережах раніше писали чоловіки у яких вже були дівчата, яких я знала ( з мого міста) . Завжди чула різні історії . Бачила багато щасливих пар . Ну наприклад з мого міста . Особисто не знайома з людьми , думала завжди ого молодці дуже довго разом , тримаються один одного і тд. Потім десь зустрічаю того чоловіка бачу як він дивиться на інших дівчат в спілкується з ними коли нема його дівчини . Мені здається що нема настільки вірних чоловіків . А якщо є , мала ймовірність , що таке щастя достанеться мені.Я сама дуже закрита , тяжко спілкуватися з людьми , а мій хлопець повна протилежність мені , він легко знайде спільну мову зі всіма . Я б хотіла так само . Заздрю навіть йому . Інколи бувають думки , що нам потрібно розійтися , але думаю що з іншим може бути те саме . Я памʼятаю ВСЕ . Все що він десь сказав щось не так , або сказав чому ти така худа . Я відразу падаю , все я не така , він хоче не таку дівчину , його будуть збуджувати інші дівчата коли він буде десь їх бачити не такі худі . Я не ідеал для нього і понеслось… хоча 2 місяці тому зробив мені пропозицію . До мене має приїхати моя подруга , для мене вона як сестра , я дуже ціню її і люблю . Але як подумаю що вони будуть пересікатися з моїм хлопцем , говорити і тд. Для мене це простооо . Страх , що він побачить що вона краща за мене , більші груди , гарна фігура , красива . Навіть якщо не буде ніяких знаків уваги до неї і він буде казати що я для нього найкраща , мені здається він всеодно подумає , що вона приваблива жінка .
Доповнення від автора
Він такий , що він дружить зі всіма . Всім допоможе . Була ситуація колись . Він поїхав на роботу в іншу країну . І там з родичами був і познайомився з одною дівчиною ( не хочу її образити але от на фоні неї я почувалась вище , в неї була велика зайва вага і я знала що , щоб там не було вона точно не в його смаку ). Він казав мені що вони збиралися компанією всі і навіть дружили , я знаю що нічого такого не було там . Але для мене не ок щоб мій чоловік мав подруг ! Ми про це дуже сварилися . Навіть мали розійтися . Я казала як так , він сказав нічого не було , я тобі сказав правду так як є , ми всі компанією збиралися і добре дружили ну і та дівчина теж входила в ту компанію . Я зібрала речі і пішла . Він сказав що зрозумів , як це для мене , більше такого не буде , і обірвав всі звʼязки з ними і з нею . Відписався від неї . Казав , що я був чужій країні ми всі разом працювали я не міг не спілкуватися з тим людьми і бути самим по собі . Зараз немає ніяких подруг є тільки я . Але цей факт. Мені хочеться йому нагадувати і нагадувати це , щоб він запамʼтав це . І ніколи ніколи більше такого , щоб не було . З моєю подругою він теж в хороших стосунках , він просив її допомогти мені з каблучкою на пропозицію . Я там можу говорити по відео чаті з нею , і він завжди теж говорить з нею ( біля мене сідає ) і там по друже чув говорять собі . Мені це не приємно . Хоча моєї подруги хлопець теж добре зі мною спілкується , може мені написати , щоб я допомогла з подарунком подрузі , в можемо там спитати один в одного , як ти і тд . Моя подруга добре ставиться до цього тому що вона теж мене цінує і хоче щоб всі були в хороших стосунках . А от я так не можууу . Я навіть хлопцю свому кажу , сьогодні мені писав (хлопець подруги ) просив подарунком допомогти і тд .Йому всеодно . А якби я дізналась що моя подруга пише мому хлопцю і вони спілкуються я вже б хотіла почитати ту переписку , а про що ж вони там говорили.
Доповнення від автора
З хлопцем якось потрібно поговорити на рахунок оцього всього ?Чи щось сказати? Що я от так сильно переживаю через це все . Хоча він скаже що все добре кохаю тільки тебе .
Доповнення від автора
Можливо зайнятися собою ? Піти в розвиток . Шукати себе , знайти роботу на якій я хочу працювати . Розвиватися . Розвивати себе як жінку . Переключитися на себе ? Можливо це до допоможе . Збільшить самооцінку і тд , але що робити з відносинами ( ревністю) як бути з партнером .
психолог онлайн
Ви велика молодець, що намагаєтеся шукати проблему, що хочете зосередитися на собі. Робота над собою Вам допоможе.
цитата:
Я опираюсь на те , що всі чоловіки зраджують ,
Звідки така думка?
Дивіться, у Вас Є думка, що всі чоловіки зраджують? Ви в це вірите
і Ви бачите скрізь підтвердження цієї думки.
Є протилежна думка, "не всі чоловіки зраджують". якщо це стане для Вас правдою, Ви знайдете в світі підтвердження цьому.
З цим можна і треба працювати.
цитата:
Мені здається що нема настільки вірних чоловіків . А якщо є , мала ймовірність , що таке щастя достанеться мені.
Чому? Звідки ця думка?
Відредаговано автором 15-01-2024 12:02:24
психолог онлайн
Ви можете говорити про Ваші почуття та переживання своєму хлопцеві без претензій, вимог та звинувачень.
Доповнення від автора
Ця думка через всі ці підтвердження, які я бачила . Мені здається , що чим довше ми разом , то людині надоїдає один і той самий партнер (чоловікам) і вони хочуть спробувати , щось нове . Здається , що є дівчата кращі за мене , привабливіші . Я розумію , що у всіх людей є очі , у світі є дуже багато привабливих людей . Навіть я за собою це спостерігаю , можу побачити гарного хлопця і подумати , що от він привабливий . Та й про дівчат так само. Але коли уявляю , що мій хлопець так подумає про якусь дівчину , то це вже все (
Мені здається що тільки я це розумію , що ну наприклад дивитися можна але більше нічого лишнього собі дозволяти не можна ! Мій хлопець розумний , ну не якийсь бабій ж , але мені хочеться йому завжди по полочках це все казати . Що от так от і більше ніяк , щоб він завжди це все памʼятав , що йому можна робити а що ні . Я думаю і з першого разу якщо я скажу людині буде зрозуміло , але мені здається що ні , що треба завжди нагадувати , щоб не дай Боже щось пішло не так
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358514 для Тетяна Савицька
Я завжди ходжу без настою через всі ці переживання , але я вже настільки за все придираюсь . Вчора теж була без настрою , він питав що таке , каже я вже незнаю що робити , до психолога йти вже чи що і злий пішов спати . Мені здається , що і так я вже його достала і якщо буду знову казати що це все через те , що я ревную і тд . Ну я знаю що він скаже ( я тобі ніколи не зраджу , я тобі пропозицію зробив , тебе вибрав ) але деколи як скаже шось таке , чого ти така худа чи ще щось то я вже незнаю . Я наїхала на нього після цього кажу чого я така худа? Тобі не подобається , ти не таку хочеш ? Він посміявся , сказав мені ти треба . Ти мене влаштовуєш яка ти є .
Напевне скажу йому сьогодні , щоб просто отаких дурниць не питав в мене і не казав , бо я дуже сильно заганяю себе по цьому поводу .
Доповнення від автора
В мене вже був досвід з психологом , питав про дитинство , в загальному ніяк не допоміг , я тільки все розказувала і розказувала про дитинство , щось намагалися знайти , що пішло не так . Але я вже сама замучилася копатися в своєму дитинстві . Тяжко з найти підходящого психолога та й впринципі зараз немає коштів на нього (
Доповнення від автора
Можливо є якась корисна література, про відносини , як подолати Ревність ? Ну щось типу такого
психолог онлайн
Ірино, я б Вам рекомендувала зосередитись саме на собі, налагодити відносини з собою, попрацювати над самооцінкою. Ви можете пошукати літературу з цієї теми, звернутися до спеціаліста (наприклад, психолога, який працює в Когнітивно-поведінковому підході).
Відредаговано автором 15-01-2024 13:58:53
психолог онлайн
цитата:
Треба піднімати самооцінку?!
Піднімати самооцінку, працювати над прийняттям себе, бо, якщо Ви не приймаєте і не любите себе, то в Вашому внутрішньому світі немає віри, що це може зробити хтось інший. Вам важко повірити в те, що Ваш хлопець обирає і любить Вас такою яка Ви є, а цей вибір ми робимо не один раз, а кожного дня, протягом життя з партнером. І саме ці претензії можуть руйнувати стосунки, важко постійно комусь щось доводити, а Ви втрачаєте енергію не в те русло куди могли б. Припускаю, що у Вас тривожний тип привязаності, і "ноги рости" можуть звідти
психолог онлайн
Так, у світі багато привабливих людей. Так, ваш хлопець (так само, як і Ви) може закохатися в іншу і піти від Вас. Це можливо. Бо якщо з іншими таке траплялося, то може трапитись і з Вами. Але дивіться, що насправді виходить - цього ще точно не трапилося, а в своїй голові Ви вже прийняли це як майбутній сенарій. Тому тепер Ви все будете підганяти під цей сценарій. Я думаю, у Вас зараз інша задача - ДОЗВОЛИТИ вашому хлопцю бути собою і виявляти зацікавлення до інших людей, і, паралельно, те саме дозволити собі. Дати більше свободи обом. Адже, якщо він захоче, то залишить Вас і у випадку, якщо Ви навіть ляжете поперед порогу і не будете його випускати. Тож, як би Ви не напружувались, а версія про те, що хлопець може Вас залишити, теоретично залишається. Тому навіщо зайве напружуватись? Уявіть, що це ВЖЕ ТРАПИЛОСЬ, і що він віднині ВІЛЬНИЙ, І будуйте стосунки, як ВІЛЬНИЙ З ВІЛЬНИМ. І Ви відчуєте полегшення. Оце й буде для Вас РОБОТА НАД СОБОЮ
Доповнення від автора
Ну ось ще ситуація, сьогодні ввечері прийшов з роботи , ми говорили щось про секс , і він мені розказав одну ситуацію про його друга і жінку що вони не займаються сексом давно вже . Я кажу ого це він тобі розказав ? Він каже ну так ми там деколи говоримо про таке . Я кажу розкажи мені , мені цікаво , він сказав ні я не буду розказувати це ми собі з чоловіками говоримо .Я вже встигла накрутити що вони обсуждають секс і інших жінок …
Доповнення від автора
Незнаю . Зараз настільки погано . Що він з друзями обговорює всякі речі . І я не можу це контролювати . Зараз настрій просто розстатися і бути одній . Одній краще бо не треба переживати що тобі хтось зрадить , живеш сама та й все . Я знаю що він ні з ким не буде обговорювати наш секс і мене. Я знаю його друзів вони старші набагато за нього , взагалі ніби нормальні , не зраджують дружинам , але деколи такі шуткі бувають , мені здається вони обговорюють інших дівчата і мій хлопець теж з ними .
психолог онлайн
Ви пишете "Одній краще бо не треба переживати що тобі хтось зрадить , живеш сама та й все". - Так. В своїй реальності Ви праві. Це стосується не всіх людей, але у Вас це саме так. Бачу у Вас дуже сильну потребу контролювати іншого і диктувати йому, що йому робити. Це початок кінця. Або ви відмовитесь від такої поведінки, або ваша пара розпадеться. Ви ж розумієте, що стосунки можна зберегти лише тоді, коли між людьми відсутній контроль? Сподіваюсь, Ви це розумієте. Ви створюєте ТЮРЬМУ для свого партнера, і йому це вкрай не подобається. Як і будь-якій іншій людині. Тож, або перестаньте його контролювати, або готуйтесь збирати речі, бо це не може тривати як завгодно довго - через якийсь час назріє непоправна криза, і все одно прийдеться розлучатись. (Якщо знайдете нового партнера - історія буде повторюватись, так що врахуйте це)
Доповнення від автора
Я дякую вам за відповіді)
Так розумію це , дуже складно взяти себе в руки , в мене вже давно були думки що мені настільки важко це переживати що краще самій піти . Я не так боюсь що він піде ( ну типу , я ніколи не буду уніжатись , просити остатися тим більше при зраді , в мене чітко отак завжди , є інтерес до іншої до побачення !) Я боюсь того що він зрадить і не скаже , і буде зі мною для мене це найстрашніше . Я казала йому , якщо ти мені зрадиш , я мовчки піду і зроблю так що ти мене не знайдеш , і не звʼяжешся зі мною , я зроблю максимум все , щоб забути тебе . Це звучить як залакування , але взагалі я здатна на це . В мене є цей чіткий план . Зараз в мене стоїть важливе питання , зібрати речі і піти , або виправитись . Хоча я знаю що в мене не хватить сміло сті покинути його через це , але на даний момент хочеться просто десь втікти від нього і від всіх , думала можливо зробити вже якусь паузу , заскучитись один за одним , але для нього це табу , ніяких пауз , він вже і так думає що в мене дуже багато загонів за оце все , що він незнає сам що робити , бо я декілька днів без настрою ходила .
Ще раз дякую, буду вибирати або, або.
психолог онлайн
Все йде до того, що якщо ваш хлопець закохається в іншу, то точно Вам не скаже. А не скаже тому, що Ви його вже затравили і він Вас боїться. Ваш сценарій має шанси здійснитись на 99%
Доповнення від автора
Тепер я в ще більшій паніці, чесно кажучи .
Щоб, план не здійснився потрібно змінитись, або піти і залишити хлопця у спокої?
психолог онлайн
Звісно, потрібно піти. До психолога. І чимдуж пошвидше
Доповнення від автора
І від хлопця теж?
психолог онлайн
"І від хлопця теж?" - Ви запитуєте. Відповідаю. Психологи Вам НІКОЛИ не будуть говорити, що робити. Ми ж не такі наївні. Я Вам зараз дам вказівку, що робити, Ви це зробите, а потім мені треба буде відповідати за це? Ні, я на таке не піду. Не пробуйте перекласти на психолога відповідальнітсь за ваше життя.
Відредаговано автором 17-01-2024 08:11:50
психолог онлайн
Потрібно вчитися емоційній і поведінковій грамотності. З психологом, на тренінгу. Це найперше. А потім лише створювати стосунки. Інакше завжди будуть суцільні стреси
Відредаговано автором 17-01-2024 08:12:34