Не потрібна хата.
Добрий день! Маю проблему 5 - річної давнини, а можливо і не проблему, але хочеться почути думку фахівців, і отримати допомогу або пораду. 5 років тому мені моя мама вирішила переписати на мене хату, хоча у неї двоє дітей, брат у спадок отримав у місті квартиру, тому мама вирішила, що хата повинна бути лише моя, АЛЕ... я собі це уявляла зовсім не так, що мама збере нас із братом, порадиться із нами і пояснить, чому саме мені. Але так не сталось, вона вирішила переоформлювати хату на мене, пай на мене, земельну ділянку, що знаходиться поруч із хатою. Переофомлення тривало довго, все робилось без моєї участі, підписів я ніде не ставила, знову ж все робилось без мене. Ось і фінальний момент - усе переоформлено, УРА! І заховані документи від моїх очей подальше, щоб я їх не бачила. Коли я почала вести розмову, про те, що маю право на хату , бо ж наче хата моя, на що почула сувору і суху відповід - ти до хати ніякого діла не маєш, лише коли нас із батьком не буде, лише тоді ти вступиш в спадок. Декілька раз питалась із мамою поговорити, щоб переоформила хату порівну - на мене і на брата, відповіді не почула, усе покрито мраком.І щоразу мені дають знати, що поводься в нашій хаті як гостя, а господарка тут мама, хоча, як будували хату, я доклала до неї дуже багато фізичних зусиль. Допоможіть розібратись в моїй проблемі.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
цитата:
ти до хати ніякого діла не маєш, лише коли нас із батьком не буде, лише тоді ти вступиш в спадок.
Вам правильно відповіли.
Що в такому випадку турбує вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357183 для Галлий Порфирьевич
Дякую за відповідь. Не так я все це собі уявляла, тобто, не потрібно брати до уваги слова мами?Тоді для чого на мене було її переоформляти, важко це все усвідомити поки що.
психолог онлайн
цитата:
Не так я все це собі уявляла,
А як ви собі це уявляли?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357190 для Галлий Порфирьевич
Ну хоча б, що не буду гостем в цій хаті, я ж донька.
психолог онлайн
Не понятна суть проблемы и вопрос к психологам?
Вы в заголовке пишите "не нужна хата".
В тексте суть другая. Родители оформили завещание, как я поняла, и эта хата будет вашей, когда родители умрут.
Что вас беспокоит и какой вопрос к психологам?
психолог онлайн
Галлий Порфирьевич Кравчук
Доброго дня, Анно!
цитата:
Допоможіть розібратись в моїй проблемі.
Проблему Ви описали, вона цілком зрозуміла. А от чого хочете Ви від психологів - геть не зрозуміло.
Тому спробуйте сформулювати свій запит, щоби було ясне розуміння Вашої цікавості.
цитата:
І заховані документи від моїх очей подальше, щоб я їх не бачила. Коли я почала вести розмову, про те, що маю право на хату
Так, не маєте, а МАТИМЕТЕ у свій час. Різницю помічаєте - маю і матиму?
цитата:
Декілька раз питалась із мамою поговорити, щоб переоформила хату порівну - на мене і на брата, відповіді не почула, усе покрито мраком.
Це Ваше бажання. Але ж хата мамина і тому лише вона має право нею розпоряджатись(!) Поставтесь до її рішення як до дару рідної мами. Зміняться обставини і тоді вже Ви будете вирішувати, що робити зі спадщиною.
цитата:
І щоразу мені дають знати, що поводься в нашій хаті як гостя, а господарка тут мама
А що Вас так дивує? Ви живете окремо, живете власним життям. У Вас, напевно, своя сім'я. Тому, навідуючись до мами, Ви там гостя. А гоподарка у власній оселі(!)
Відредаговано автором 23-12-2023 15:03:28
психолог онлайн
цитата:
Ну хоча б, що не буду гостем в цій хаті, я ж донька.
Хороший гість краще іноді чим родич
А незваний гість, гірше татарина, як кажу3ть у прислів'ї.
Поважайте волю і незалежність батьків, і радійте що вони ще живі!
Бо хата ще може довго стояти , а вони не вічні.
Часом хата є, та немає кому в ній жити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357209 для Галлий Порфирьевич
Дякую за відповідь, яка мудра мені порада, Ви мені відкрили очі.