Хлопець хоче стосунки через місяць спілкування
Місяць тому, я познайомилася з  хлопцем, йому 20 мені 19. Як виявилося в нас взаємна симпатія, ми багато проводили часу разом, а потім він вирішив мене поцілувати на третій прогулянці, і  злякалася, бо неочікувала. Потім в нас з ним була розмова про це і я відчувала, що на мене тиснуть. Після розмови все було добре. Але пройшов час він запропонував стосунки, а я знову злякалася. Я зрозуміла, що боюся стосунків. Що мені робити?
Він тисне тим, що треба швидше бо внаслідок темп стрімкий і зупинятися він не хоче, каже, що йому важливий мій комфорт, але якщо ми зара перестаненемо цілуватися то ми відкатимось на кілька кроків назад.
Що мені робити, по моїм відчуттям він спішить?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго вечора!
Бачу у Вашої ситуації два аспекти:
По-перше, Ви маєте повне право на власний темп розвитку стосунків. Не кожній людині буде комфортно цілуватися на третій зустрічі або на початку знайомства в принципі. Деяким людям дійсно комфортніше буде спочатку пізнати одне одного психологічно, як особистостей, а вже потім переходити до фізичної близькості, якщо схочеться.
Тому хлопцю варто поважати Ваші особисті кордони і не тиснути з цим. В нього є вибір побути з Вами і без поцілунку, краще дізнатися Вас як людину, або, якщо для нього це настільки важливо, не розглядати Вас як романтичну партнерку, щоб не мучити себеі Вас. Можна також спробувати поговорити з ним, чого для нього так важливий саме поцілунок. З Вашої розповіді звучить так, наче стосунки для нього це гра з рівнями: спочатку треба робити одне, потім інше, потім третє, бо так заведено, на його думку. А якщо щось пішло не по наміченому плану - значить стосунки себе вичерпують. Дивна логіка, але на жаль поширена в соціумі.
Другий аспект - це Ваш страх стосунків. Давайте розбиратися, Ви боїтеся стосунків з цим конкретним хлопцем чи взагалі з будь-ким? Коли Ви вперше відчули страх близькості з іншої людиною, якщо не рахувати випадку, описаному у Вашому пості? Цей аспект варто опрацювати з психологом, не залежно від того, будете Ви разом з нинішнім партнером чи ні.
психолог онлайн
В будь яких ваших стосунках Вам має бути комфортно.
Бо це ВАШІ стосунки.
Для чого тоді взагалі все це потрібно, як не для цього?
Слухайте Себе.
Якщо хлопець не чує Вас, то хоч Ви себе почуйте.
Ваша зона відповідальності- озвучити свої почуття і бажання.
Щоб з Вами ніхто не зробив те, що Ви не хочете.