думки про самогубство
вітаю. зараз я знаходжусь у жахливому стані і не знаю, як собі зарадити, тому звертаюсь сюди за допомогою. вже декілька років я страждаю. хоча б раз на день, але я думаю про те, щоб все закінчити. інколи мені легше, а інколи, як зараз, мене накриває повністю. вже два тижні я майже не їм. можу заснути лише проревівши перед цим пару годин. останні дні я в думках прощалась з усіма і в деталях планувала свою смерть. в мене нема нічого. в мене нема нікого. я самотня в своїх думках. відчуваю себе так, ніби я померла, а поховати мене забули. мене рятує тільки алкоголь. кожного божого дня я пʼю. я хочу забутись. я вдягаю маску на людях. для всіх я неймовірно смішна і весела людина. а коли я приходжу додому, я молюсь, щоб я не прокинулась. в мене нема ніяких досягнень. в мене нема хоббі. в мене нема мрій. в мене нема бажань. лише порожнеча всередині. через мій моральний стан я не можу вчитись. дуже хочу відрахуватись, бо мені надзвичайно важко, але я 4 курс і мене відговорюють через це. я не можу. я знаю, що в мене нема майбутнього. я ненавиджу свою сімʼю. бо їм на мене байдуже. вони зробили мене такою. і всі люди, що були в моєму житті. всі лише мене використовують, роблять боляче. я ненавиджу себе за те, що в мене велике і любляче серце. я віддаю всю себе людям, а вони цим користуються. я ніколи не отримаю тієї любові, яку віддаю сама. я ніколи не буду щаслива. я не хочу бачити себе. не хочу бути в цьому тілі. я суцільне розчарування. я б сказала, що всім буде краще без мене, але всім байдуже, є я чи мене нема. тому краще просто зникнути назавжди. мені нема куди піти. мені нема з ким поговорити. мені нема кому відкритись без страху. мені нема кому довіряти. я навіть собі не довіряю. я відчуваю, як все всередині мене скручується і віддає жахливим болем. в мені ніби живе пухлина, яка з кожним днем розростається. вона зʼїдає мене. як і мої думки щоночі. нема з ким поділитись.
я весь час на самоті зі своїм болем. і це ще більше вбиває. я не знаю, куди діти цей біль. як від нього втекти. він став частиною мене. що зі мною не так і чим я це все заслужила? я більше так не можу
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Я вже писала ідентичну відповідь іншому користувачеві на форум, але продублюю її, бо це потрібно знати всім, в кого зараз депресивний стан та думки про самогубство, і хто ще не звернувся по допомогу до фахівців.
Дуже рекомендую звернутися до лікаря-психіатра у психоневрологічний диспансер свого населеного пункта або області. При собі треба мати паспорт, щоб зробити в реєстратурі картку. Напрямок від сімейного лікаря до психіатра не потрібен, можна йти без нього. Вас там розпитають про загальне фізичне та психологічне самопочуття, зададуть уточнюючі питання щодо Вашого ментального стану, за необхідності дадуть пройти певні психологічні тести, поставлять діагноз і дадуть рецепт на медикаменти. Також можуть дати напрямок на додаткові обстеження (ЕЕГ, аналіз крові на гормони щитовидки), щоб отримати більше інформації про Ваш стан. Скоріш за все, це будуть антидепресанти. Антидепресанти допомагають налагодити обмін серотоніну в мозку, бо нейробіологічна природа розладу - це те, що серотонін занадто швидко "тікає" з синапсів нейронів, не затримується на них, а медикаменти допомагають уповільнити цей процес. Вони мають накопичувальний ефект, тому покращення Ви відчуєте не одразу, а через пару місяців після початку, тоді як саме лікування буде довготривалим.
Також дуже рекомендую, за можливістю, звернутися до психотерапевта або психолога (паралельно зі зверненням до лікаря), щоб опрацювати свої психологічні проблеми. Бо зовнішні негаразди і внутрішні конфлікти, які є у людини, виснажують її психічний ресурс і призводять до депресії. А психотерапія допомагає ці конфлікти розплутати і мінімізувати шкоду від тих життєвих обставин, на які ми повпливати не можемо.
Відредаговано автором 04-11-2023 15:15:01
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354165 для Марія Радченко
я це все розумію. але як мені себе не вбити, поки я не пішла до психіатра?