Я боюсь людей, і не можу себе полюбити
Я ніколи не можу забалакати з людьми, мені завжди страшно я боюсь їм сказати щось і із-за цього я починаю при них заїкатися. Я коли хочу їм щось сказати особливо людині яка мені щось погане зробила завжди боюся що вона мені щось зробить, або настроїть проти мене всіх моїх знайомих. Також я завідую своїм друзям і не тільки їм тому що їм пощастило з зовнішністю а я навіть посміхатися не можу бо завжди закриваю руками свою посмішку. Я навіть не можу виставити фото якесь поки всі мої знайомі їх виставляють або відео, я їм завідую тому що вони можуть спокійно комусь скидати свою зовнішність або голос. Я терпіти не можу свій голос.
Питання від: ; Вік: 14
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Але не зважаючи на ці обставини, Ви наважились написати про це на сайті. І Ви молодець, тому що у всіх людей можуть бути у тій чи інший мірі якійсь побоювання, але сміливість - це намагатись робити, те що треба, попри страх.
Чи знають батьки про Ваші проблеми і чи готові Ви працювати над цими проблемами з психологом?
психолог онлайн
Добрий день. Я щиро співчуваю Вам, тому що дійсно дуже важко з цим жити. Нелюбов до себе формується роками, і найбільше у наймолодшому віці, дуже добре, що Ви це помітили і розумієте, що це не ок, тому що Ви нічим не гірша інших (!), просто у інших були більш сприятливі обставини формування особистості. Я не знаю, що відбувається у Вашій сім'ї, але напевно є моменти, які також впливають на Ваш стан, навіть якщо вони не явні. На жаль, те, що Ви описуєте не можливо виправити просто порадами, а їх багато в інтернеті під запитом "як полюбити себе", і нічого нового порадити, тому що це не дуже дієво, це глибокий психотерапевтичний запит, потрібна кропітка робота з психологом протягом деякого, і не малого, часу. Тому я дуже раджу розповісти про свій стан дорослій людині із сім'ї, можливо з родичів більш дальніх комусь, яка Вас зрозуміє і допоможе із організацією психологічної допомоги, чи донесе інформацію до батьків, якщо не можете поговорити з ними напряму. Тому що можливе формування або соціофобії, або уникаючого розладу особистості, якщо до 18 років Ви з цим не попрацюєте. А зараз Ви ще можете все виправити, час є. Пам'ятайте одне: Ви не гірша інших, Ви зіткнулися із серйозним випробуванням, напевно, в минулому із психотравмою, яка привела до такого бачення себе, але це бачення себе-це як симптом хвороби, це не Ви така, ці думки і страхи- вони - це не Ви справжня, і я дуже бажаю повернути справжню себе назад. І дуже надіюсь, що є люди поряд, які не знехтують Вашим проханням і допоможуть. Щиро співчуваю і бажаю все ж таки бути другом собі, тому що ми маємо бути собі найкращими друзями, цього не потрібно заслуговувати, ті люди, що люблять себе і не бояться спілкування, люблять себе, їм показали, що їх можно любити просто так, і вони в це повірили, і ви можете любити себе просто так, і ви не маєте бути кращою для цього. З повагою та любов'ю, клінічний психолог, Шкляревич Маргарита.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я починаю при них заїкатися
Заикание - это логоневроз, то есть заболевание.
И ваши страхи подтверждают то, что в первую очередь, вам надо обратиться к врачу.
Попросите родителей, чтобы они отвели вас в поликлинику к неврологу.
Работа с заиканием должна быть комплексной - это медикаментозное лечение, назначенное врачом, занятия с логопедом и психотерапия, которую вы будете проходить с психологом.
Поэтому вашим лечением обязаны заниматься родители, так как вы не можете самостоятельно обратиться к врачу, а работа с психологом и логопедом будет платной.
психолог онлайн
Доброго дня!
Иногда то, что нам кажется уродливым или не красивым... или недостаточно хорошим... у нас самих ( внешность, голос, и т д )
Это еще не значит, что это так на самом деле есть! Возможно это всего лишь наши страхи и комплексы... Может есть люди, которым наша внешность и наш голос наоборот будут очень приятными и интересными. Задача найти таких людей.
А вообще вам конечно надо на психотерапию... слишком много себя сами загоняете в комплексы... не принимаете себя и своей уникальности...
Скорее всего вас мало хвалили... Есть ли люди вокруг вас которые вас поддерживают?
Возможно родители вам внушили, что вы не достаточно красивы... или одноклассники...
Но повторяю, это еще не значит, что все вы не красивы... ( это может быть просто иллюзия в которую вы поверили )
Вы в таком возрасте, когда только начинаете познавать себя и изучать ( свою внешность в том числе)
Не надо так сильно обращать внимание на других, тогда и зависти меньше будет.
Каждый человек уникален.
И даже самым красивым людям, может быть чтото в себе не нравится. ( и такое бывает ). Все относительно...
Дайте себе время узнать себя и сформироваться в женщину.
Тогда - когда процесс трансформации вашего тела и психики закончится, вы посмотрите на себя совсем другими глазами! )
Удачи!)