Чи варто спробувати поговорити відверто чи вже кінець?
Запросив дівчину на каву, вона сказала що можна і сходити колись але справа в тому що вона закордоном а я в Києві, для мене це не проблема і я запропонував план з побаченням через відеозв'язок, їй цей план сподобався але через те що у неї депресія і вона на антидепресантах їй часто не хочеться бачити нікого, і ще і купа справ (знаю що реальних а не як спосіб зі мною не зустрічатися) то плани постійно здвигалися далі і далі. Потихеньку переписувалися, я їй часто відправляв квіти і по очам було видно що вона рада.
І от нарешті знайшли ми час і змогли порозмовляти годину, але схоже що в деяких темах вона просто не правильно зрозуміла що я мав на увазі і через день коли я запитав чи йдемо ще на побачення то вона відповіла що ми просто різні люди і маємо різний погляд на життя, і не хоче давати марних надій.
Ми майже не обговорювали погляд на життя, тільки книги, фільми і як ми справляємося з проблемами, тому я не думаю що вона могла скласти правильний образ мого життя і просто через непорозуміння склала хибну думку.
Чи варто спробувати обговорити все ще раз?
Мені ніяк не заважає що вона далеко, тільки те що не можу приділяти їй максимум уваги і перекласти купу її проблем на свої плечі чисто фізично, їй наче також, коли повернеться то ми зможемо вибрати місто де жити (ми з одного міста але я також переїхав за цей час)
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня!
Вам однозначно нравятся сложные отношения. Такие недосягаемые. Включается роль спасателя.
Только вот, не совсем понятно, кто кого спасает вы ее или она вас?... возможно вы оба это делали, как компенсация за одиночество... и отвлечься от реальных проблем.
У меня вопрос - а если бы изначально не было всех этих сложностей - расстояние между вами... война ... ее депрессия. Были бы вы интересны друг другу просто как люди?
Или вам именно вот этот драйв, адреналин интересен в отношениях... когда есть сложности и надо их преодолевать?
Как у вас складывались отношения в прошлом с другими девушками, тоже по такой схеме через препятствия?
Просто когда так много препятствий в отношениях.
То либо надо действительно очень сильно любить друг друга, чтоб все это преодолеть и уже в реале быть в месте. Либо все так и останется - как красивый роман, но в большей степени виртуальный.
Но если вы действительно друг другу так помогали душевно, психологически, посути спасались от одиночества и проблем, то тоже очень даже хорошо.
Но только вот что дальше? А дальше нужны действия и переход в реал... либо же разрыв отношений.
Что видимо, ваша знакомая девушка и выбрала.
Удачи!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346349 для Ірина Миколенко
Та дело в том что мы были знакомы до этого, мы работаем вместе, и она мне нравилась давно, просто я не думал что готов к отношениям и с каждым кусочком информации что я о ней узнавал нравилась все больше пока не понял что с ней хотел бы провести всю жизнь.
У нас много общих знакомых (для нее они друзья для меня больше колеги).
Другим девушкам я не предлагал свидания, она первая с кем мне захотелось встречаться.
"Были бы вы интересны друг другу просто как люди?"
Я незнаю, я до войны планировал просто сдружиться и там было бы виднее но поскольку оказались так далеко и не факт что когда то были бы в одном городе то решил что стоит попробовать так.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Чи варто спробувати обговорити все ще раз?
Якщо є бажання, то спробуйте. А чому ні?
От тільки не розумію, чому ви не хочите почути дівчину?
психолог онлайн
Здравствуйте!
але схоже що в деяких темах вона просто не правильно зрозуміла що я мав на увазі" девушка восприняла информацию от Вас через свою призму восприятия, Вам же хочется доказать и показать, что Вы не такой как она подумала, но а что делать будете если она всегда будет так реагировать и воспринимать Вас ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346356 для Юлия Витальевна
Если она всегда будет так реагировать то я вижу несколько вариантов в зависимости от того что именно не нравится и насколько это важно каждому из нас, если это выбор времяпровождения то мне будет не сложно изменить свои привычки и перенять часть ее хобби просто потому что мне в любом случае будет приятно находиться с ней рядом. Если это глобальные проблемы,или вопросы где можно найти истину, незнаю, глобальное потепление или феминизм то тут я буду доказывать свою сторону фактами но если у нее есть факты которые доказывают ее сторону я их приму если не будет аргументов против.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346354 для Владимир Анатольевич
Так в тому і справа що я хочу вияснити що саме їй не сподобалось і якщо вона і справді не так зрозуміла (я дуже погано висловлюю думки і оці дужки в дужках з поясненнями в текстах з'являються постійно а в розмові це не так очевидно) то тоді вона прийняла рішення з неправильним набором інформації, якщо вона все вірно зрозуміла і думки по темі не збігаються то я можу спробувати змінити свою позицію по некритичним для мене питанням (по критичним не бачу сенсу дуже змінювати бо це буде не чесно по відношенню до неї, я так просто не буду собою) абож ми і справді не підходимо один одному
психолог онлайн
Добрий вечір! Кінець, чи тільки початок відносин, то ви вже самі вирішите з дівчиною, коли поговорите відверто. А чи варто спробувати, то ви вже самі відповіли на своє питання. Ви хочете вияснити, що саме їй не сподобалось. Так може варто йти за своїми бажаннями і дивитись, зо з того вийде?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Oleksansdr, здається, Ви багато чого нафантазували про цю дівчину за той довгий час, поки наважувалися на спілкування із нею. І тепер Вам складно, дуже складно прийняти факт неспівпадіння між вами...і Ви намагаєтеся довести собі та їй, що НІ - просто вона "не так Вас зрозуміла".
Так, з власними фантазіями, накачаними Вашою ж енергією та почуттями, важко розлучатися. Можна давати собі шанс за шансом, але ж...уважно придивляйтеся, що ж є в РЕАЛЬНОСТІ?
психолог онлайн
цитата:
Мені здається, що ви у звичній манері все ускладнюєте, намагаючись досягти свого. Іноді, прориваючи особистісні межі іншої людини, в даному випадку - дівчини. Така поведінка на різних мовах і в різних культурах називається однаково - прихована агресія. І не важливо, в який "одяг" вона ховається. І це, насправді, проблема, яка і надалі буде вам дошкуляти, аж поки не пропрацюєте її з психологом.