Як реагувати на те, що хлопець сидить на сайтах знайомст
Доброго вечора! Дуже буду вдячна за відповідь🙏
Мені 22, хлопцю 23, зустрічаємось 5 років. За цей час жили то на відстані, то разом з батьками.
Окремо почали жити 3 місяці тому, переїхавши на інший континент.
Маю питання🥺🙏: якщо я не готую їжу, рідко прибираю в кімнаті, чи нормально те, що він сидить за спиною на сайтах знайомств?
І як мені на це реагувати?🙏
У мене на нього багато образ і немає мотивації лишній раз радувати його, готувати йому їсти.
Коли намагаюсь поговорити про те що наболіло, він виправдовується, і я не бачу щирих співпереживань і тд…
Тому холодно до нього ставлюся. Час йде, я боюсь що буде далі.
До того ж, вияснила що він не просто ображається мовча на те що рідко є приготована їжа, а робить анкети на сайтах знайомств.
Як я писала, маю багато образ на нього, але нічого подібного за спиною у нього не роблю.
Мій перший хлопець. Покинути важко. Колись переступив всі мої принципи із-за цього не маю «романтичних почуттів» до нього.
Він для мене зрадник, не довіряю йому.
Привикла до нього, не уявляю як покинути назавжди.
На сайтах знайомств з’являється кожні півроку, вже не знаю з яких причин.
🥺Як реагувати цей раз? Допоможіть будь ласка🙏
Щоб раз і назавжди вирішити це питання, і або розлучитися, або щоб це більше ніколи не повторювалось…
Дуже-дуже вдячна за відповідь🙏
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий вечір.
цитата:
Допоможіть будь ласка🙏
Агата, що буде для вас допомогою?
Ви пишете, що ваш хлопець для вас зрадник, довіри і романтики нема,багато образ на нього.
Напевне, все починається з діалогу з хлопцем і з розуміння, як ви бачите ваші відносини, де ваші кордони у стосунках.
Якщо вам погано у таких відносинах, то напевне з цим варто щось робити.
Не виходить самій справитися, зверніться в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Добрый вечер, Агата!
Вы хотите сделать выбор -
цитата:
або розлучитися, або щоб це більше ніколи не повторювалось…
Или какая помощь вас интересует?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ірина Миколенко
Доброго, Агата!
З Вашої розповідді в мене намалювався такий образ відносин: автомобіль катиться в прірву, а за кермом - двоє. Один поглядає довкола, а друга - скосила свій погляд на того, кому не довіряє і вважає зрадником, але ніяк не наважується вистрибнути з автомобіля...
Що ж її стримує? Звичка сидіти поруч?
Фантастика.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Агато!
цитата:
🥺Як реагувати цей раз? Допоможіть будь ласка🙏
Щоб вийти на рішення, потрібно дослідити, як завели себе в стан розгубленості і безпорадності!!!
Кілька питань вам на поміч у зв'язку з
цитата:
Колись переступив всі мої принципи із-за цього не маю «романтичних почуттів» до нього.
Він для мене зрадник, не довіряю йому.
Навіщо залишились разом із зрадником?
Куди сховали почуття образи після зради?
Романтичних почуттів до хлопця немає, а які є?
А на тих, які є, що доброго можна збудувати?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго дня, Агата.
Судячи з Вашого письма , Ви почали зустрічатися з МЧ , коли були зовсім юні, це були,мабуть, Ваші перші стосунки, перше кохання. Тому зрозуміло, що Вам дуже важко виходити з цих відносин.
Неприбрана квартира та неприготовлена їжа- не є приводом для створення анкети на сайті знайомств. А ось "У мене на нього багато образ і немає мотивації лишній раз радувати його"-може, бо МЧ відчуває це.
За ці 5 років Ви обидва назбирали багато "претензій" один до одного і вже не чуєте один одного по цій причині, вам дуже заважають образи. Тому питання не вирішуються .
На мою думку, варто попрацювати в індивідуальній терапії, тоді в стосунках, вірогідно, будуть змінити.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброе Утро!
У вас отношения - насильник - жертва. Где вы друг друга явно не уважаете, не любите, не цените. А только друг друга раните. Болезненная привязанность из за этого.
Подумайте зачем вам такие деструктивные отношения?
Вы часто говорите про обиду. Вам нужны такие отношения, чтоб вымещать - на когото свои обиды? Вы питаетесь" эмоционально" обидами... зависимы от этих сильных эмоций.
Нужно прежде всего прорабатывать свои негативные ощущения, обиды, эмоции.
Вы часто говорите - " я не хочу готовить для него" - а вы уверенны, что вы вообще будете готовить для другого парня или для себя самой?
Больше похоже на поиск причины, лишь бы не готовить и не заниматься домашними делами.
Но опять же это ваше дело, как вам вести свой быт. И ваше желание.
Вас держат обиды и желание мстить за обиды... пока не проработаете это с психологом, так и будете в этих отношениях. Либо же пока просто не надоест все вам или вашему парню.
Как с этой зависимости уходить!
1. Прорабатывать свои эмоции и обиды. Начинать не просто на него обижаться. А проанализировать, почему обижаюсь и на что. ( желательно с психологом )
2. Начните уважать себя как женщину. Да сразу не получиться. Этому надо научится. Вы слишком долго себя не ценили. Нужно время, чтоб научились себя ценить.
Научитесь ценить себя - восстановятся ваши принципы и приоритеты ( которые ваш парень переступил - сломал таким образом вашу волю )
3. Научитесь ценить себя. Поймете что заслуживаете лучшего отношения к себе. А значит, что вам нужен другой мужчина. Который будет вас ценить и уважать. ( но это все надо осознать умом, сознанием )
Пока же вы реагируете эмоциями ... а не логикой... что и замедляет процесс вашего осознания ситуации - а значит выхода с нее!
4. Нужно полностью по другому посмотреть на отношения по другому между мужчиной и женщиной! Переоценку отношений сделать капитальную. (У вас не правильная модель отношений)
Подумайте, а вообще с чего должны состоять нормальные гармоничные отношения?
С любви, заботы, внимания к друг другу. Уважения и ценности.
Вот такой базис должен быть в отношениях тогда они гармоничные!
У вас же отношения построены на неуважение... игноре... сильных негативных эмоциях, страстях... как следствие обидах и унижениях... это все не нормальные деструктивные отношения.
Выбор за вами в каких отношениях быть... что терпеть в своей жизни... а что не терпеть и не принимать в своей жизни!
И какие отношения по какой модели и с какой базой выстраивать!
Удачи!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Агата
Сумна ситуація.
Ви пишете, що хлопець переступив всі ваші принципи, то якщо я правильно розумію, він мав звʼязок з іншими дівчатами, поки був з вами. А зараз сидить на сайтах знайомств. Сайти знайомств є для того, щоб познайомитися, або для сексу, або для стосунків. Отже, мабуть, ваш хлопець не відчуває, що він вже знайшов відповідну людину і що ви його партнерка по житті. Швидше він до вас звик і йому зручно, але не полишає надію знайти когось іншого. Особливо, якщо врахувати, що хлопець не має наміру працювати над стосунками і не бажає розмовляти.
У даному випадку, що для вас означає раз і назавжди вирішити питання? Як би то в житті виглядало?
Потрібно врахувати, що навіть якщо ви якимось чином і забороните хлопцю сидіти на сайтах знайомств, це ж не означатиме автоматично, що його почуття до вас зміняться і стосунки між вами покращаться.
Стосунки змінюються на краще, коли двоє працюють над ними, а ваш хлопець, з ваших слів, стверджує, що все ок. То, мабуть, на дії не варто сподіватися.
А по хорошому, вам би попрацювати з психологом і розібратися детально зі своїми почуттями та стосунками.
Відредаговано автором 05-07-2023 11:49:04
психолог онлайн
Доброго вечора. Навіщо Вам такі стосунки, де немає довіри і ви не щасливі? Чи залишилися почуття любові? Чи лише залежність?
Рекомендую звернутись до сімейного психолога, я з таким запитом працюю.
Або ж в індивідуальну терапію.