Я ігнорую людей, вони ображаються
Доброго дня! Останнім часом спіймала себе на тому, що дуже часто ігнорую, коли мені пишуть знайомі та пропонують спілкування. Нещодавно, наприклад писав двоюрідний брат, я нічого не відповіла, він образився. Зараз відчуваю вину за свою поведінку. Я дуже добре ставлюся до двоюрідного брата та інших знайомих, але останнім часом знаходжусь у стані "шкарлупи" з якої важко вирватися. І спілкуюся останнім часом лише з чоловіком. Зараз я вагітна і моє не бажання не з ким говорити лише підсилилося. Іноді дзвоню батькам, і те скоріше змушую себе, розуміючи що це все ж таки батьки. Якоїсь частині мене і хотілося би більшого спілкування з людьми, проте часто відчуття відсутності енергії на контакт, зараз такий стан що мало енергії та натхнення взагалі на будь що. Як вибратися із цієї шкарлупи та змусити себе спілкуватися, поки не розсварилася з усіма із за своєї замкненої поведінки?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрий день! А де ви знаходитесь, в якій країні? Якщо Ви з України, то у першу чергу важливо перевірити свій стан на предмет наслідків цього високого стресу. Дуже часто, саме спілкування з іншими важко, якщо нервова система "застрягла" в стані реакцій на загрозу. Апатія - теж може бути пояснена цим. І тут тільки працювати над усуненням цих наслідків. Але й вагітність - стан, який дуже багато чого змінює. Від хімії організму, до смислів. Дуже часто при роботі з вагітними знаходяться страхи, які теж виснажують. А ось обмеження спілкування під час вагітності - це здавна відомий механізм захисту. Це нормально. Ну а ось те, що Ви звинувачуєте себе за такі речі - це окрема тема. Установки, заборони, історії на цю тему можуть пролити світло на те, що відбувається. Спробуйте пригадати, що взагалі пов'язано зі спілкуванням у вас, у вашої родини... Але тощно чого не потрібно робити - це змушувати себе на спілкування. Рідним та друзям можно просто розказати за свій стан і пояснити, що зараз можливо тільки так...
Відредаговано автором 01-06-2023 15:05:58
психолог онлайн
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, що ще, окрім спілкування, Ви змушуєте себе робити?
психолог онлайн
Как давно вы заметили нежелание общаться с кем-то?
На что еще у вас нет энергии, хотя раньше была?
Чтобы люди не обижались, лучшим вариантом будет честно им сказать о своем состоянии.
Доповнення від автора
Дякую усім за відповіді. Енергії останнім часом на жаль немає майже ні на що, ні на роботу, ні на хоббі, ні на стосунки, ні на якусь допомогу рідній країні ( Іноді відчуття що дай мені волю я би цілими днями лише валялася на кроваті, проте намагаюся хоч якось себе змусити жити. Живу в Україні, але у відносно спокійному місті, Вінниці. Все одно є постійно тривожний фон. І з нетерпінням чекаю на момент, коли війна закінчить, сумно від усвідомлення, що це може бути не скоро
Доповнення від автора
Періоди, коли ні з ким не хочеться спілкуватися для мене досить характерні. Хоч іноді, навпаки пробиває на спілкування. На початку війни навпаки хотілося спілкування та відчувати себе поруч із людьми, тепер же десь півроку чи більше навпаки. Хоч вагітна тільки третій місяць
Доповнення від автора
Відчуття безнадії та безсилля в значній мірі прийшли до мене тоді, коли усвідомила що війна це надовго. І що не буде ніяких двох-трьох тижнів чи навіть двох трьох місяців. До цього мене в значній мірі гріла думка про закінчення війни, але повністю прийняти, що це тепер реальність на довгі роки важко, хоч які намагалася
психолог онлайн
Если нет ни на что энергии, то лучше обратиться к психиатру. Вы хоть и беременны, но думаю есть какие-то варианты допустимой медикаментозной поддержки (если вдруг она нужна вам).
Плюс психотерапия, чтобы получать поддержку, иметь возможность выговориться и найти ресурс.
Если ничего не делать, то после родов вас может догнать послеродовая депрессия.
психолог онлайн
Доброго дня,Ліма. Схоже на те, що Вас щось хвилює, але Вам поки не вдається підняти це на рівень свідомості чи відверотості. Такі внутрішні процеси, обмірковування чогось відтягують на себе багато ментальної енергіі. На інших людей у такому разі не залишається аж нічого. Вам, іншими словами, треба вирішити внутрішні питання, а потім з'явиться енергія на зовнішні.
Що насамперед турбує Вас?
Яке питання Номер 1 відбирає усі ваші внутрішні сили?
Удачі Вам!
консультация психолога
Для зменшення провини є певні вправи.
Змушувати себе - програшна стратегія, ви все одно програєте .
Якщо люди ображаються, це їхні особливості проблеми. Люди ображаються тільки на тих, з кого хочуть щось "поімєть".
Є вправи на свідомий вибір та зменшення власних енерговитрат.
При бажанні можу дати їх, пояснити їх виконання
психолог онлайн
Доброго дня, Ліма!
Ваше ігнорування цілком зозуміле та виправдане. Енергія Вам потрібна для власного виживання та для дитини і Ви не готові розкидатися нею для спілкування, яке є на даний момент зайвим для Вас.
Після народження дитини може включитися інший режим. От якщо не буде чомусь включатися - звернетеся до обраного психолога особисто і пропрацюєте це. А поки що не має чого переживати. Концентруйтеся на собі та на власній дитині. І не змушувайте себе до того, чого на цей час не хочеться. Поважайте себе та свої бажання.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Останнім часом спіймала себе на тому, що дуже часто ігнорую, коли мені пишуть знайомі та пропонують спілкування. Нещодавно, наприклад писав двоюрідний брат, я нічого не відповіла, він образився. Зараз відчуваю вину за свою поведінку.
Если я правильно понимаю, то Вы испытываете чувство вины, что не можете уделить другим больше внимания? Если Вы чувствуете, что у Вас нет ресурса, то Вы и не должны это делать. Учитывая тот факт, что Вы беременны и Ваши силы нужны Вашему ребенку, то это вполне оправданное поведение. Никто не знает, когда закончится война, а она может закончиться в один день, а может продолжаться какое-то время, но в любом случае, она закончится, как и все другие войны. Какие у Вас отношения с мужем? Получаете ли Вы поддержку от него? Возможно, что у Вас сейчас идет перестройка организма в связи с беременностью и Ваш организм включил защитные механизмы, чтобы оградить от лишних переживаний. Попробуйте проконсультироваться со своим лечащим врачом
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як вибратися із цієї шкарлупи та змусити себе спілкуватися, поки не розсварилася з усіма із за своєї замкненої поведінки?
У вас есть желание общаться?
Или это ваш долг и вы обязаны это делать по каким-то причинам?