Травма неприйнятя и недобрения
Мене ніколи не приймали ,і без одобренія мені не можна було нічого робити,тільки з дозволу батьків.Мене так вивчили.Якщо не слухалася наказували.Тепер я виросла і продовжую жити так,шукати це одобреніє і прийняття в інших,і лише після цього дозволяю собі це робити.Які існують способи ,як це подолати ? Можливо,хтось підкаже бо я від цього дуже страждаю
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Голубєва Тетяна
Знаю, що страждаєте, співчуваю Вам. Але Ви продовжуєте ковзати по поверхні на сайті, замість того щоб по-справжньому працювати з психологом
Доповнення від автора
Я не знаю,Я боюся
психолог онлайн
Боітеся чого?
психолог онлайн
В першу чергу Liana,пам'ятайте ,що Вам 40 і Ви вже маєте великий плюс цього віку-розкіш самій собі організувати "одобрєніє"чи ні.
Доповнення від автора
А як це організувати собі ?
Доповнення від автора
Боюся,шо стане тільки гірше,якщо мені не допоможе,ще більше впаду у відчай
Доповнення від автора
Бо вже були спроби .... Людина спочатку вела себе ,спокійно ,привітно,а потім казала ,шо вас держить,вас шо хтось ланцюгами прив'язав?типу я вам кажу,що треба зробити .Переїхати,а якщо не можете ,то я за вас сумки не перевезу ...або шо ви хочете щоб я вам сказала?як вам допомогти ?Я й так усе розумію,шо треба робити ,але просила мені допомогти це привести в дію...
Доповнення від автора
Коли про це поговорити навіть на форумі ,трохи легше
психолог онлайн
Liana,Ви раз у раз переформульовуєте свої питання і звертаєтеся у форум і не знаходите відповіді.А що Вас насправді цікавить?Яке Ваше найголовніше запитання?Яка б відповідь Вам би була достатньою,полегшила б Ваші страждання?
психолог онлайн
Liana, доброго часу доби!
цитата:
я від цього дуже страждаю
Мушу визнати, що Ви неаби яка терпляча людина, якщо так жили до 40 років, страждали і нічого з цим не робили.
Чому саме зараз вирішили розібратися з цим питанням?
цитата:
Які існують способи ,як це подолати ?
беручі до уваги Ваш запит та вік - тільки психотерапія. Обирайте фахівця та попрацюйте з психологом. Налаштовуйтесь на довготривалу терапію - рік-півтора.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ви нагадали мені про те, як мене в дитинстві вчили плавати. Мій дядько, офіцер десанту, скинув мене з човна у воду, щоб я намагався плисти за човном і таким чином навчився плавати. Але ці радикальні дії призвели лише до того, що я ледве не захлинувся і ще більше впав у відчай щодо того, щоб навчитися плавати і з'явився страх води.
На щастя згодом, моє бажання навчитися плавати і тим самим позбутися страху води - перемогло. Я спробував навчитися плавати, записавшись на плавання до спорткомплексу.
Метод був зовсім інший, поступовий, м'який. Спочатку були прості вправи і пояснення на березі. Потім у басейні на безпечній мілині по коліна, згодом по пояс і так далі. Від простих дій до більш складних, використовуючи підручні плавальні знаряддя, а потім і без них. Я відчував себе в безпеці, мені не було страшно, а було весело і цікаво. Крок за кроком я навчився добре плавати і впевнено відчувати себе у воді.
Щодо методів мого дядька, кажуть що спартанці та інші народи так вчили плавати своїх дітей. Хто не потонув, той виплив. Можливо цей метод і був для когось ефективним, але мені він, м'яко кажучи, не дуже допоміг
психолог онлайн
Добрий вечір
цитата:
Які існують способи, як це подолати
Тільки психотерапія. Налаштовуйтеся на довготривалу роботу.
Сподіваюся, що у Вас все вийде. Адже, пам'ятаю як я хвилювалася й вагалася при виборі психолога.
Ваш запит дуже мені знайомий.
психолог онлайн
Добрий вечір. Кожен раз співчуваю вашій історії.
цитата:
Які існують способи ,як це подолати
Але вам необхідно звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом. Вирішення Ваших проблем, скоріш за все, це тривала глибинна робота, можливо з декількома спеціалістами водночас.
Ви отримуєте якусь користь для себе від того, що регулярно тут пишете?
Доповнення від автора
Дякую, Віталій Вікторович
психолог онлайн
Будь ласка, приємного Вам вечора
психолог онлайн
Потрібен поведінковий тренінг. Словами не розкажеш