я не знаю що зі мною
дякую завчасно, якщо відповісте. Протягом вже декількох років я не розумію що зі мною коїться, насправді спочатку я думала, що це просто підліткове і саме пройде через час, але вже декілька років мене не покидають якість тупі тривожні думки, я постійно прокрастиную і не маю навіть сил іноді встати з ліжка. мене мучає безсоння наразі вже декілька тижнів, я можу нормально поспати тільки днем, але пропускаю із-за цього пари, не можу нормально малювати та нічого просто не виходить. я розумію що мої тривожні думки мабуть не дуже нормальні, я завжди стараюся як тільки можу, я завжди стараюся посміхатися і робити вигляд що все нормально щоб не тривожити оточуючих, хоча у мене навіть питають чи все зі мною нормально. я просто не можу знайти в собі сил сказати що мені погано із-за страху засудження, я не можу навіть нормально звернутися до психолога бо боюсь що про мене щось не так подумають. я старалася якийсь час вирішити все сама, читала багато статей як боротися з таким, але в мене просто немає сил на це. у мене не вистачає зараз сил навіть на те щоб нормально їсти чи ходити в душ кожного дня, хоча навіть два роки назад у мене на це сил було хоча б достатньо. зараз я можу поїсти один раз і заставляю себе ходити в душ хоча б раз на два дні. я вже не розумію як з цим справлятися, я не розумію що зі мною, як мені дістати ці сили. не розумію чи це мені дійсно погано чи я просто накрутила себе. ще раз дякую якщо ви це прочитали і вибачаюсь якщо мої думки якось не так викладені або їх багато і вони усі не в тему
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Здравствуйте!
цитата:
я не знаю що зі мною
Ваша тревожность активизировала ваши страхи.
И поэтому у вас стали появляться
цитата:
тривожні думки
Это состояние изматывает и по этой причине у вас
цитата:
не вистачає зараз сил
цитата:
не можу навіть нормально звернутися до психолога
Если вы хотите решить свою проблему, то вам придется это сделать.
Правда, консультации могут проходить онлайн и в вашем положении это будет лучший вариант, чем ездить на прием.
А иначе вам придется обращаться к врачу и убирать это состояние с помощью медикаментов.
Потому что самостоятельно и с помощью форумов эта проблема не решается.
Поэтому если вы хотите
цитата:
дістати ці сили
можете обращаться ко мне.
Я работаю с тем, о чем вы пишете и могу вам помочь.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Здравствуйте!
Если Вас мучает бессонница, это прямой показатель утомляемости функционирования всего организма, конечно сил ни на что не будет, нужно обратится к невропатологу либо психиатр, сон важно наладить!
Стараться скрывать чувства и переживания свои не нужно и вредно для Вас же. Вам важно довериться кому-то близкому либо психологу и поработать с Вашими переживаниями, с теми же мыслями, почему Вы так переживаете и боитесь, что о Вас другие подумают, как факт Вы пытаетесь скрывать свои чувства, что еще больше усугубляет Ваше состояние. Почему нет доверия, и как так произошло нужно выяснять с психологом. Опять же задача психолога не думать о Вас "что-то не так" это только Ваша фантазия, а помочь Вам разобраться с своими мыслями.
психолог онлайн
Доброго дня.
Цитата:
я розумію що мої тривожні думки мабуть не дуже нормальні, я завжди стараюся як тільки можу, я завжди стараюся посміхатися і робити вигляд що все нормально щоб не тривожити оточуючих, хоча у мене навіть питають чи все зі мною нормально. я просто не можу знайти в собі сил сказати що мені погано із-за страху засудження, я не можу навіть нормально звернутися до психолога бо боюсь що про мене щось не так подумають.
Коли Ви почали маскувати свої думки, емоції? Коли з'явивились думки ,що оточення не сприйме Вас, такою як Ви є? Страх засудження, Коли з'явився?
Психолог ніколи не засуджує клієнта.
З таким запитом я працюю, зможу Вам допомогти розібратись в собі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339174 для Тетяна Гергель
доброго дня, я забыла сказать про ще одну проблему. я майже не пам'ятаю нічого з минулого, тільки якісь відривки. тому я не можу точно сказати коли я почала так робити, бо я просто не пам'ятаю..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339147 для Светлана Владимировна Киселевская
добре, дякую вам за відповідь, я трохи наберуся мужності і звернуся до спеціаліста
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339163 для Юлия Витальевна Якименко
дякую вам за відповідь, я постараюся це зробити.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Добрий день. Ви вказуєте період два роки, що сталося а цей період у вашому житті? Ваш стан схожий за описом на тривожно - депрессивный. Тож варто звернутися до психіатра та точно на індивідуальну роботу з психотерапевтом. Розумію, що у вас є якісь причини цього не робити, але вже сьогодні ви зробили перший крок.
психолог онлайн
Розумію, що вам важко і що ви мучитеся через тривогу та невизначеність. Важливо пам'ятати, що ваші почуття є дійсними і вони не повинні бути засуджені.
Я рекомендую вам звернутися за професійною психологічною допомогою. Психологи - це люди, які допоможуть вам зрозуміти свої почуття, надати вам підтримку та допомогти зробити кроки для поліпшення вашого стану.
Я розумію, що може бути важко знайти силу звернутися за допомогою, але пам'ятайте, що психологи є тут, щоб допомогти і вони підтримають вас. Якщо вам здається, що не можете зробити це самостійно, зверніться за допомогою до когось, в кого ви довіряєте, наприклад, друзів або сім'ї. Вони можуть допомогти вам знайти психолога та підтримати вас у процесі зцілення.
Не забувайте, що зайняття здоровим способом життя також можуть допомогти поліпшити ваше психічне здоров'я. Зверніть увагу на свій режим дня, включаючи досить часу для сну та відпочинку. Розгляньте можливість здійснення фізичних вправ або медитації, це може допомогти зменшити рівень тривоги.
Нагадую, що важливо робити кроки для покращення свого стану, тому не соромтеся звертатися за допомогою. Бажаю вам успіху і швидкого поліпшення вашого стану!