Як подружитися з дітьми іншої країни та менталітету?
вітаю! через складну ситуацію в Україні, я виїхала до Німеччини, де маю піти до школи. маю великий страх перед знайомствами, адже наш менталітет дуууже різниться і мови я не знаю. останні дні жахлива тривожність і незрозумілий страх. хоча я розумію, що рано чи пізно друзі
знайдуться і нервувати щодо цього не треба, але гнітючі думки затьмарюють тверезі думки. як з цим справитися? буду вдячна за розгорнуту відповідь
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
як з цим справитися?
Для этого нужна работа с психологом.
У Вас есть возможность попросить родителей найти Вам специалиста для идивидуальной консультации?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Проблема адаптации не такая простая, и каждого индивидуальные опоры функционирования в обществе и тем более с другим менталитетом. Вам бы поработать с психологом. Однозначного ответа нет.
Вы можете поинтересоваться у ребят, поискать таких же как Вы, и спросить их опыт, если к психологу обратится не можете.
психолог онлайн
Каріно, вітаю!
Ви обговорювали Ваші страхи і переживання з дорослими, маєте від них підтримку? Якщо є можливість попросити допомоги психолога, скористайтеся нею. Складна ситуація в Україні і сам переїзд і адаптація на новому місці - вже самі по собі можуть викликати тривогу і невпевненість.
Що вас лякає і тривожить більше: те, що Ви не знаєте мови чи те, що не знайдете друзів через це? Чи легко Вам знайомитися з іншими людьми взагалі? Можливо у місці, де Ви знаходитися, є Ваші однолітки з України?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336072 для Тетяна Савицька
вітаю, так, з дорослими ділилася. боюся того, що не зможу знайти спільну мову через відсутність знань німецької.
з людьми знайомлюсь легко-легко. є діти з України тут))
психолог онлайн
Каріно, вітаю!
Знання мови - це питання часу. Дайте собі його, не будьте занадто вимогливою до себе! Ви опинилися в непростій ситуації. Тут Ваша здатність легко знайомитись з людьми і можливість спілкуватися з однолітками з України, які опинилися в такій самій ситуації, може стати опорою і підтримкою для початку.
А от над тривожністю, якщо Вам важко з нею впоратись, треба працювати з психологом.