Все дратує, після пологова депресія, проблеми з чоловіком.
Стан повного незадоволення життям, розчарування, відсутність розуміння зі сторони близьких та чоловіка. Складне материнство, я просто не можу прийняти те що я мама( мене дратує власна дитина.
Постійні думки про розлучення .
Параноя та через мірне бажання чистоти( почуваюсь грізною). Агресія яку я не можу контролювати і втома від того що я постійно всім незадоволена.
Питання від: ; Вік: 24
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
ВСЕ ДРАТУЄ, ПІСЛЯ ПОЛОГОВА ДЕПРЕСІЯ, ПРОБЛЕМИ З ЧОЛОВІКОМ.
Міє, прийміть мої слова співчуття і підтримки. На жаль, з мамами інколи таке трапляється.
Проте слід ставитись до теперішнього перебігу подій як до тимчасового явища. І прискорити його завершення може співпраця з психологом.
Ви зазначили, що переживаєте період післяпологової депресії. Поясніть, будь ласка, на чому базується такий висновок? Чи були Ви у лікаря? Хто визначив діагноз?
цитата:
Агресія яку я не можу контролювати і втома від того що я постійно всім незадоволена.
З наведеного можна зрозуміти, що витрачаєте енергію на спроби контролю того, що дратує. Це Вас виснажує. Ви втомлюєтесь і не маєте сили жити далі спокійно і врівноважено ставитись до людей і подій.
Складових невдолоення досить багато - поведінка чоловіка та близьких, нерозуміння Вас, розчарування життям і складний перебіг материнства.
Тому потрібно уважно і обережно, крок за кроком з'ясовувати причини невдоволення. і працювати над їх усуненням.
Якою мамою себе бачили до пологів?
Чи допомагають Вам близькі в догляді за дитиною?
В чому саме вбачаєте розбіжності між Вами та близькими?
Нарешті, яким бачити вихід із такої ситуації?
психолог онлайн
Добрий день! Це добре, що ви усвідомлюєте, що у вас післяпологова депресія - складне поєднання фізіологічних, емоційних та поведінкових змін, які відбуваються в окремих жінок після пологів (в середньому кожна п’ята мама). Важливо знати, що післяпологова депресія (відчуття байдужості, гніву; сильна втома та виснаження, відчуття, що нічого не приносить задоволення та радості; агресія; часті зміни настрою та ін.)— це захворювання, яке піддається лікуванню, і яке не є проявом слабкості або характеру. Для допомоги вам передовсім потрібна професійна допомога та підтримка близьких.