Як знову повірити чоловікові якщо він обминув??
Живемо з чоловіком 10 років в шлюбі.Маємо доньку.Дізналася що він спілкується з іншою дівчиною по телефону..Просить вибаченя, що більш не буде і всяке таке,але мені здається що він бреше,.Як насмілитися сказати щоб він пішов геть.Я ніби йому вірю ,я люблю його,але це відчуття що він знову бреше мене не покидають..Як в такій ситуації поступити правильно??
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Альона, доброго вечора. Це Ваше життя і тому саме Ви маєте прийняти рішення, як вчинити. Ви знаєте, навіщо йому може бути потрібне спілкування з іншою дівчиною? Чи обговорюєте з чоловіком проблеми, які виникають у ваших стосунках? Що поганого буде для Вас, якщо скажете йому йти геть?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Як насмілитися сказати щоб він пішов геть.Я ніби йому вірю ,я люблю його,але це відчуття що він знову бреше мене не покидають..Як в такій ситуації поступити правильно??
В этом случае важно поговорить со своим мужем откровенно, что Вы чувствуете. Были ли измены с его стороны в прошлом? Доверяете ли ВЫ своему мужу?
психолог онлайн
цитата:
Як насмілитися сказати щоб він пішов геть.Я ніби йому вірю ,я люблю його
Если Вы его любите, то зачем собираетесь выгонять?
цитата:
Дізналася що він спілкується з іншою дівчиною по телефону..
Да, это может быть настоящий или будущий адюльтер. Но может быть и простое общение.
цитата:
але це відчуття що він знову бреше
В этом случае надо разбираться с тем, что происходит.
Врут обычно из-за страха наказания. Ваш муж не хочет выяснять с Вами отношения и поэтому не говорит правду.
А Ваши страхи и контроль не дают Вам возможности совершать "правильные" действия.
И чем больше Вы на него давите, тем сильнее он хочет уходить в общение с этой девушкой.
Получается замкнутый круг.
цитата:
Як в такій ситуації поступити правильно??
Если хотите сохранить семью, Вам надо менять свое отношение и поведение. Для этого нужно убирать страхи и развивать уверенность.
Сделать это Вы сможете только в индивидуальной психотерапии.
Поэтому надо иметь сильную мотивацию быть вместе с любимым человеком, так как Вам придется тратить свое время, энергию и деньги на изменение себя на протяжении трех месяцев (минимум).
Если же такой мотивации у Вас нет, тогда остается
цитата:
сказати щоб він пішов геть
И сделать это будет гораздо проще, чем сохранить семью.
Только прежде, чем так поступать, подумайте чего Вы хотите на самом деле.
психолог онлайн
Доброго дня Альона.
Для стосунків потрібні двое, тому подумайте, чого у ваших стосунках зараз(останнім часом) не вистачає або дуже мало (про це можна не тільки подумати, а й поговорити про свої бажання та мрії з чоловіком), що можливо приїлося або з плином часу затерлося і уже не таке як раніше.
Що хотілося б змінити або відтворити?
Відчуйте, що каже вам ваше серце попри біль, який зараз розриває.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
"телефону..Просить вибаченя, що більш не буде і всяке таке,але мені здається що він бреше,.Як насмілитися сказати щоб він пішов геть.Я ніби йому вірю ,я люблю його,але це відчуття що він знову бреше мене не покидають..Як в такій ситуації поступити правильно??"
Що станеться у вашому житті, якщо ви скажете? А що може статися, якщо не наважитесь? Чого ви боїтеся? Для чого вам потрібна сміливість?
психолог онлайн
Альона, а чи влаштовують Вас стосунки з чоловіком загалом?
Чи обговорюєте з ним ваші спільні труднощі?
Чи усвідомлюєте навіщо кожному з вас ці стосунки?
Що шукав чоловік в тому спілкуванні, він пояснив?