Як не перейти кордони моралі
Почала зустрічатися з чоловіком ,йому 38 років. Було у нас всього 3 побачення, розумію ,що ми вже дорослі люди і інтим між нами може бути. Він не проти ,і я теж .
Але я боюся, я не хочу бути для нього тільки нічним метеликом, щоб нас об'єднував тільки секс.
Прошу допомоги розібратися мені, як будувати стосунки , щоб вони переросли у щось більше, чи не вважатися ,що я легкодоступна , повія . Він мені подобається, мене до нього дуже тягне.
Як не перейти цю межу
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Це Ваше життя, Ваша душа і Ваше тіло. Чимало хто, щось від Вас захоче - це їх бажання. Важливо слухати себе і бути в гармонії, насамперед із собою.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день.
цитата:
ЯК НЕ ПЕРЕЙТИ КОРДОНИ МОРАЛІ
Хто вам ці кордони моралі поставив і як вам з ними живеться?
Ви доросла жінка, зустріли чоловіка, який вам подобається і ви йому також. Звідки ці думки про повію? За чиїми стереотипами ви живете?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Віка, доброго дня. Ви знаєте причини цього страху? У Вас був досвід відносин, коли об'єднував тільки секс?
цитата:
Прошу допомоги розібратися мені, як будувати стосунки , щоб вони переросли у щось більше, чи не вважатися ,що я легкодоступна , повія .
Чому повія? Ви берете у нього гроші?
У Вас раніше були близькі вдносини з іншими чоловіками чи чоловіком?
цитата:
Він мені подобається, мене до нього дуже тягне.
Як не перейти цю межу
Ви хотіли б дізнатись, як утриматись від сексу, коли виникає відповідне бажання у Вас та у нього, чи як розвивати стосунки з чоловіком після того, як вони переростуть в інтимні?
психолог онлайн
Чтобы Вам
цитата:
допомоги
надо разбираться с тем страхом, о котором Вы пишете и который мешает Вам
цитата:
будувати стосунки
Сделать это можно только в индивидуальной работе с Вами.
Когда страх уйдет, у Вас появится уверенность и вера в свои силы. И тогда не будет играть никакой роли, на каком свидании у вас
цитата:
інтим може бути.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Vika, доброго часу доби!
Ви молодець, що не пускаєте відносини на призволяще, як піде. На мій погляд це дуже мудро!
цитата:
я боюся, я не хочу бути для нього тільки нічним метеликом, щоб нас об'єднував тільки секс.
То побудуйте між Вами щось до того, як перейти до сексу.
Є загальний погляд на побудову взаємовідносин між чоловіком та жінкою по трьом етапам:
1 - період знайомства\спілкування
2 - цукерко-квітковий період
3 - стосунки
На кожному етапі приділяють увагу чомусь особисто важливому для кожній людині окремо. Чим детальніше та глибше Ви познайомитесь з людиною на етапі знайомств - тим більше розуміння чи хочети Ви будувати з нею щось більш складніше та глибоке. Саме на цьому етапі можна побачити хто перед Вами, яка людина - добра, дратівлива, жостка, жадібна, легковажна, підступна, егоїстична... На цьому етапі важливо помічати що дратує чоловіка, як він реагуе на різні стресові чи не стресові ситуації, про щу думає, мріє, які має цінності.. Якщо дуже швидко перейти на третій етап - стусунків, де вже присутні сексуальні зустрічи - є вирогідність почати взаємовідносини з чоловіком, який Вам не підходить і з яким Вам буде дуже погано.
Я б радила Вам подумати і зясувати для себе - що саме Ви хочете дізнатися про цього чоловіка до того, як лягти з ним в ліжко?
А ще, коли Вас будуть на початку поєднувати спільні інтереси, якісь справи, мрії, цілі - тоді секс буде лише закріплюючою складовою у цих стосунках.