Чи є шанс? Як звабити?
Доброго дня. У мене є два запитання. Допоможіть, розібратись, будь ласка.
Мужчина, в якого я закохалась і дуже довго добивалась його уваги, погодився піти на зустріч зі мною, як друг. Він каже, що вважає мене другом. Бо я вже двічі зізнавалась, що він мені подобається.
Говорить, що ми дуже схожі, споріднені душі, але також минулого місяця сказав що має стосунки, тому зараз нічого не хоче міняти.
Раніше він зовсім не звертав на мене уваги. Але я наполегливо намагалась з ним поговорити, дізнатись щось про його інтереси. Він почав займатись зі мною англійською, бо він вчитель. Я запропонувала, він погодився.
Я дізнавалась про нього більше, і почала робити якісь маленькі подаруночки - шоколадку, чай, ручку. А на Різдво подарувала особливий подарунок - дерев'яну коробку з фарбами, бо він малює, а на коробці його ініціали і мотив з його картини. Він мало не плакав і обійняв мене.
На заняттях він часто дивиться мені в очі про декілька секунд не моргаючи,як зачарований.
Після Різдва він кинув дивну фразу, ділячись новинами, що закінчив одні відносини, без ніяких уточнень, в контексті, говорив англійською, тому не зрозуміло чітко, який тип відносин він мав на увазі.
І от зараз він погодився десь випити пива і сходити в кіно.
І нарешті питання:
1. Чи значить це, що в нього є симпатія до мене?
2. Чи можна використати якісь надійні прийоми зі зваблення? Тільки не засуджуйте. Просто він дуже привабливий для мене.
Можливо хоча б якісь універсальні питання, щоб зрозуміти, чи думає він про якийсь еротичний контекст наших стосунків. Або якісь конкретні дії, що змусять його захотіти інтимних відносин
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
цитата:
як друг. Він каже, що вважає мене другом.
Между дружбой, влюбленностью и любовью существуют различия.
Так:
Дружба = симпатия + уважение.
Влюбленность = сексуальное влечение + симпатия.
Любовь = симпатия + уважение+ сексуальное влечение.
В Вашем случае действительно не хватает сексуального влечения с его стороны.
И здесь надо понимать, что происходит с этим мужчиной и по какой причине у него нет влечения к Вам.
цитата:
Чи можна використати якісь надійні прийоми зі зваблення?
Как Вы себе это представляете? Если он относится к Вам, как к другу.
психолог онлайн
цитата:
Можливо хоча б якісь універсальні питання, щоб зрозуміти, чи думає він про якийсь еротичний контекст наших стосунків.
цитата:
Чи можна використати якісь надійні прийоми зі зваблення? Тільки не засуджуйте. Просто він дуже привабливий для мене.
Lino! Якщо він не дурень, то найбільше шансів сподобатись йому буде, якщо Ви зможете поводитись природньо!!!
Спробуєте звабити, може, і вдасться... на одноразовий секс. Вам цього хочеться?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Доброго дня. Зазвичай психологи не вчать прийомам зваблення і не знають заочно, що відчуває інша людина, чи є в неї симпатія і т.д., а проясняють, що відбувається з тим, хто звернувся за допомогою. Напевно, Вам би було корисно розібратись, навіщо Вам було потрібно довго добиватись уваги чоловіка? Чим Вас приваблює саме такий сценарій відносин?
цитата:
Як Ви вважаєте, що буде відбуватись після того, якщо, наприклад, він захоче інтимних відносин з Вами і секс насправді буде? Що Вам це дасть?
психолог онлайн
Lina, тут важливо не штучно щось "викрутити", а залишатись Собою.
Адже якщо Ви хочете більшого від цих стосунків, то важливо, щоб чоловік дізнався яка саме Ви, щоб йому захотілося бути САМЕ з Вами, незалежно від тих штучних "прийомчиків ", які Ви можете нахапати десь в інтернеті.
Тому важливо БУТИ СОБОЮ, а НЕ такою, яка хоче якось "виглядати", бо таких, що хочуть " виглядати" (красиво/розумно/спокусливо/загадково/несподівано/..." - вагон.
А Ви- ОДНА ЄДИНА.
Познайомте його із СОБОЮ.
Якщо Ви самі з Собою знайомі.
А якщо виявиться, що Ви йому не потрібні, то хіба ж це зміниться, якщо Ви почнете біля нього стрибати, чи фокуси показувати?
Вам важливо дібрати впевненості в собі та спробувати подивитись на цю зустріч з протилежного ракурсу- це Ви обираєте, що хочете, бо Ви класна, цікава, жива і непередбачувана).
А чи вірите Ви в себе і свою привабливість?
психолог онлайн
Лина, если мужчина после таких ухаживаний женщины принимает предложение сходить куда-то провести время, он точно не просто идет на пиво или в кино. Однако, обратите внимание на то, что в вашей "паре" роль мужчины выполняете Вы, а он - женщина, которую добиваются и соблазняют.
психолог онлайн
цитата:
. Чи значить це, що в нього є симпатія до мене?
Спитайте у нього.
цитата:
Чи можна використати якісь надійні прийоми зі зваблення?
Ви серйозно питаєте у психологів, як зманіпулювати людиною, який у стосунках з іншою?
Навіщо вам це?