Як перестати переїдати на нервах, консультивна переїдання, чи що це таке? Як це уникнути?
Очень сложно всё успевать, когда прихожу домой много роботы, а я начинаю понемногу кушать, не дожидаясь приёма, а потом передаю, стресс, не успеваю ничего не делаю, тошнит, ... не знаю что делать, как поставить себе строгие рамки
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день, компульсивне переїдання це симптом, симптом чого? Тривога, нестача позитивних емоцій, проблеми на роботі? Що ви отримуєте від їжі насправді? Немає сенсу прибирати симптом, це як випити пігулки від болю, але не лікувати причину, стане тільки гірше. «Строгие рамки» зроблять тільки гірше, так починаєте рхп. Треба працювати з першопричиною разом зі психологом, щоб їжа перестала мати для вас більший сенс ніж просто їжа, вибудувати правильні стосунки з нею, щоб ви не змушували себе зупинятись їсти, а дійсно зупинялись, коли вже ситі.
психолог онлайн
цитата:
как поставить себе строгие рамки
Растройство пищевого поведения требует комплексного решения проблемы.
Вам надо проконсультироваться, в первую очередь, у невролога и гастроэнтеролога.
И только после этого обращаться к психологу для индивидуальной работы.