Секс по дружбі
Два дні тому я переспала зі своєю близькою подругою і це був мій перший секс. Наступного дня я тільки про це й думала і емоції були скоріше приємними. Але вже під вечір подруга не відповідала на мої повідомлення і мені стало дуже погано, я проплакала годину (хоча зазвичай ніколи не плачу). Вона й раніше мене час від часу ігнорила, але ніби саме від усвідомлення, що тільки для мене це було щось дуже гарне, а для неї це просто секс і нова тема для жартів, мене ніби арматурой по голові вдарило. Наступного дня, тобто сьогодні, мені весь день дуже і дуже погано. Я намагалась щось робити, але бажання зовсім не було і я пролежала на ліжку майже весь день. Зараз вечір і я це пишу. Я написала їй і вона знову не відповідає. Мені здається у мене могла виникнути дуже сильна емоційна прив'язка до неї, а може навіть і почуття. Я дуже рідко зближаюсь з людьми й стараюсь уникати прив'язуваться до них, але якщо все ж таки таке стається, я дуже сильно мучаюсь. І це може продовжуватись дуже довго. Я боюсь, що цього разу може бути теж саме і я від серця буду цю подругу відривати. Можливо мені так погано, бо ми з нею після цього довго лежали й обіймалися і було дуже емоційно близькі. Я вперше розкрилась людині після 2-3 років замкненості, і в мене були такі емоції, які я дуже давно не відчувала. А зараз вона ніби мене уникає і мені дуже сумно й погано. Це перший раз коли я щось пишу у форумах, але чогось цього дня мені було так жахливо, як ніколи. Я можу лише лежати і плакати, а емоції сплутались у великий комок, який мене зараз розплющить. Я сподіваюсь, що це скоро пройде, але сила реакції мене лякає. Для мене це не характерно, так сильно реагувати на людей, я завжди відгороджувалась від емоцій у стосунках і настільки нестерпно ще не було.
Також у мене є припущення, що це через мої сумніви щодо моєї сексуальної орієнтації. До цього сексу, я не була впевнена, що мені романтично подобаються дівчата. Я знала, що мене вони приваблюють сексуально (і то постійно казала собі, що все вигадала). Десь внутри я знала, що не гетеро, але ніби постійно казала собі, що я вигадую і мені просто нудно жити. Я не гомофобна в жодному разі, але мої батьки так. Зараз же я готова сказати, що вона мені романтично й сексуально подобається, і жодних сумнівів не виникає.
Чи можуть в мене виникнути почуття після сексу, або це просто емоційна прив'язка? Що мені треба зробити і як не страждати так сильно?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Юность - пора самоопределения и сексуального в том числе. Однако это не был секс в прямом смысле этого слова. Это было очень сильное сближение двух девушек с сопутствующими фантазиями и иллюзиями, как будто вы занимались чем-то интимным с собой, со своим отражением. А Вы сейчас реагируете на это событие так, как будто у вас действительно был секс и не с подружкой, а с мужчиной, причем старше вас, который с вами как-то непорядочно обошелся, обманул, завлек, а теперь бросил и будет как-то высмеивать ваши чувства. А вы его любите и т.п. Думаю подруга ваша пребывает в каких-то своих иллюзиях по этому поводу. Вам надо как-то собраться с силами и увидеть правду про это.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Вона й раніше мене час від часу ігнорила,
Чому ви вирішили їй довіритися, якщо у вас був з нею досвід ігнору. Хто був ініціатором сексу? Скільки подрузі років? Чому ви були закриті 3роки...
Я вам рекомендую звернутися в індивідуальну роботу. Попросіть батьків допомоги відвести вас до психолога. Дуже багато питань виникає, стосовно вашої ситуації.
психолог онлайн
цитата:
Що мені треба зробити і як не страждати так сильно?
Вам надо обратиться за помощью к родителям, так как психологи могут консультировать только с их согласия, из-за того что Вам нет 18 лет.
Поэтому попросите родителей найти Вам психолога и оплатить психотерапию.
Потому что Вам надо решить много вопросов, начиная со своей ориентации и заканчивая эмоциональной зависимостью.
А форумы - это не самое лучшее место для самораскрытия и решения своих проблем.