Як жити в самоті
Доброго дня! Мені 34 роки, але я себе почуваю дуже самотньо. Я завжди знаходжусь вдома, бо безробітна. В мене немає родичів, друзів, нікого з ким можна було б просто поспілкуватися. Як навчитися жити і самоті і не думати про це?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
цитата:
Як навчитися жити і самоті і не думати про це?
Зачем Вам учиться этому?
цитата:
Я завжди знаходжусь вдома, бо безробітна.
У Вас есть заболевание, которое не позволяет Вам работать?
Или по какой причине Вас не интересует вопрос "как найти работу"?
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, а по какой причине Вы живете одна? Что у Вас происходит в жизни? Почему Вы не работаете? Были ли раньше у Вас друзья? Как Вы думаете, что Вам мешает их завести?
психолог онлайн
цитата:
Як навчитися жити і самоті і не думати про це?
Це єдине, чого Ви прагнете? Адже, навіть живучи на самоті, не обійтись без зусиль для заробітку коштів на власне існування.
консультация психолога
Доброго вечора! А ви б хотіли , щоб у вас були друзі? Можливо є сенс подумати, як задовольнити свої потреби у спілкуванні.
психолог онлайн
Доброго!
А куди ж поділися всі родичі? І де друзі?
І з ким Ви живете зараз? Якщо сама і безробітна, то за що живете? В кого берете гроші?
І далі, навіть якщо безробітна, то ніщо ж не заважає Вам виходити на вулицю і спілкуватися з людьми - сусідами наприклад.
психолог онлайн
Вітаю.. Мені дуже шкода що ви переживаєте ці важкі часи на самоті. Скажіть, чи хвилювало вас питання "самотності" - раніше? Чи ви зверталися до психотерапевта? Можна відчувати себе зовсім самотнім і серед купи людей, навіть серед близьких родичив. Що найбільше турбує вас? Які це почуття? Як ви звикли допомогти собі, коли стає гірше?
Самотність - як це частково філософське питання. Але якщо сам стан турбує вас, і ви шукаєте вихід - тоді ви вже на правильному шляху. І ви знайшли проблему. Бажаю вам мудрості і терпіння. І мирного неба, звісно.