Як впоратися з поганими думками в такій ситуації?
Добрий вечір! Мені 18 років, моєму хлопцеві 21. Разом трішки більше року. У хлопця почалося очне навчання у новому університеті, в той час як у мене дистанційне. Нещодавно він ходив на зустріч с людьми з університету, з різних факультетів. Вони пили алкоголь, грали в ігри, був зі мною на зв‘язку все ніби добре , але те, що там були дівчата не давало і не дає мені спокою. На відеоСМС, які він надсилав мені , було зрозуміло, що дівчата далеко не скромні, тим паче після випитого алкоголю. Не знаю навіть як почувати себе надалі, адже такі зустрічі з університетом будуть часто. Розумію , що і сидіти вдома він не буде, адже це влив в колектив та якісь зв‘язки з людьми по його універу, але й подібні зустрічі не будуть давати мені спокою. Адже я знаю як такі «скромні дівчата» поводять себе після випивки. Розумію, що без довіри нічого хорошого не буде , але не можу впоратися зі своїми фантазіями в такій ситуації. Після зустрічі він мені розповідав все що було , дівчат показав в обличчя (щоб я не переживала) , але відчуваю сильну тривогу. Тим паче мій хлопець комунікабельна та допитлива людина. На початку стосунків у нас була домовленість , що ніхто з нас не проводить час в компаніях де є протилежна стать , тільки за умови , що це захід по роботі чи групи з універу ( адже інші випадки, такі як просто гуляння в незнайомих компаніях чи ходіння по клубах не є нормою для нас у стосунках ). Але цей захід був зв’язаний навіть не з одногрупниками, а з іншими людьми університету ( там були тільки пару його одногрупників ) Як впоратися з поганими думками та як вести себе в таких ситуаціях надалі ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Як впоратися з поганими думками та як вести себе в таких ситуаціях надалі ?
У Вас есть реальные основания не доверять парню?
Откуда у Вас мысли что так может быть?
Говорили ли вы с парнем о своей тревоге?
цитата:
цей захід був зв’язаний навіть не з одногрупниками, а з іншими людьми університету ( там були тільки пару його одногрупників )
Возможно, если это не только одногруппники, парень мог бы брать на вечеринки Вас? Как Вам такая идея?
психолог онлайн
цитата:
Ваша ревность, за которой скрывается страх потери этого парня и неуверенность в себе, заставляют Вас переживать о данной ситуации.
Поэтому нужна индивидуальная работа с Вами, благодаря которой Вы избавитесь от ревности и станете уверенной в себе.
Тогда у Вас не будут появляться "плохие мысли" и Вы сможете спокойно отпускать парня на встречи одногруппников, так как он имеет право спокойно на них ходить.