Що зі мною не так? Чому так?
Уже як рік-два є проблеми в сексуальному житті з хлопцем. Інколи у нас все добре в сексі нам вистачає сповна в місяць,а інколи його зовсім може не бути. З його сторони він пояснює ,що заморився постійно приставати і починати ласки першим,також проблеми з роботою і багато думок які забивають голову. А я інколи можу бути зла на нього,або почала помічати,що коли в нього немає грошей ,то я його не хочу.
Бувають у мене моменти,що я можу сказати йому,що я хочу більше секса ,він принімає це і більше пристає. Але чомусь тоді мені секса уже зовсім не хочеться. Я починаю говорити ,то у мене голова болить,то я втомилась,то ще щось. Чому так? То я говорю,що хочу більше,але сама ж відмовляюсь.
А хлопець каже,щоб я приставала та сама бажала його перша,але мені хочеться ,щоб мене наче завойовували,а не я. Я обіцяю хлопцю робити перші кроки,але більше одного чи двох разів після сварки я не приставала. Що мені робити? Що зі мною не так?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго вечора, Євгеніє.
Розкажіть, будь ласка, коли у Вас почалися проблеми у стосунках із хлопцем? Чи це тільки з ним такі відносини, чи з кимось іще раніше було подібне?
цитата:
А я інколи можу бути зла на нього,або почала помічати,що коли в нього немає грошей ,то я його не хочу.
Що викликає у Вас роздратування на хлопця? Як саме гроші в хлопця впливають на Ваше лібідо?
цитата:
А хлопець каже,щоб я приставала та сама бажала його перша,але мені хочеться ,щоб мене наче завойовували,а не я.
Вам хочеться, щоб Вас "завойовували", але після успішного завоювання бажання сексу відпадає. Логічно припустити, що в цей момент Вам хочеться не сексу, а закривається якась Ваша незадовільнена психологічна потреба. Певне, це потреба бути бажаною і затребуваною у свого хлопця, потрібною йому як жінка.
Скажіть будь ласка, як у Вас з самооцінкою? Чи Ви себе любите? Чи любите Ви себе менше, коли Вас не завойовують?
психолог онлайн
Вы все время хотите инициативы от МЧ?
Проявляете ли вы сама хоть иногда инициативу? Если да, то в каких случаях?
Как у вас связано сексуальное желание и деньги МЧ?
Вы в целом испытываете желание, сексуальное влечение к МЧ или просто соглашаетесь на секс и для вас это лишь подтверждение вашей привлекательности и ценности?
Доповнення від автора
Незрозумілі стосунки в інтимному житті почалися коли ми вирішили розійтись(у мене була апатія до нього,я не бачила хороших сторін його,лише погане все,у нас могло не бути сексу місяць,а то і більше) Ось ми розійшлись на місяць і спочатку була шалена пристрасть,але пройшов місяць-даа і знову все стихло.
Більше ні з ким із минулих стосунків у мене не було таких проблем. Але секс з ним гарний,все влаштовує повністю. Він мене слухає як я люблю ,а я його. Але все рівно керує мною він в сексі.
Коли у хлопця немає грошей він наче стає мені не цікавим,не «чоловіком» в нашій парі. Мені аж стидно коли він говорить нашим друзям,що ми не поїдем просто поїсти в ресторан,бо грошей немає. Я з дитинства не люблю фразу «Немає грошей»,бо він і притягує до себе цю бідність.
З самооцінкою у мене все дуже погано) Я незадоволена собою завжди,все не так мені. Коли мені говорять компліменти,я щаслива і радісна завжди,можу ходити і красуватись перед зеркалом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326732 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Так,завжди хочеться ініціативи від хлопця чомусь. Сама наче боюсь проявити ,бо не знаю як,але ж це не перші відносини і я до інших проявляла сама ініціативу. Сама можу проявити коли трішки випила,наче тоді я не контролюю себе і свої емоції і можу вільно робити все.
Коли я не хочу секса,то я відмовлюся,не було насилля в цьому плані ніякого.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Мене зацікавили саме ці ваші думки:
коли в нього немає грошей ,то я його не хочу.
мені хочеться ,щоб мене наче завойовували,а не я.
Коли у хлопця немає грошей він наче стає мені не цікавим, не «чоловіком» в нашій парі.
Я з дитинства не люблю фразу «Немає грошей»
Ви відмічаєте, що наявність грошей у чоловіка для вас має велике значення, це впливає на ваше самопочуття. А також відмічаєте важливість активної позиції чоловіка у відносинах. Схоже, ці речі для вас пов’язані: чоловік повинен бути активним завойовником і на фінансовому полі і на полі відносин. А пасивний чоловік начебто і не чоловік: той, хто не має грошей, не має жінки та її кохання.
Ви пишете, що фраза «немає грошей» нагадує вам неприємні моменти із дитинства. Скоріше за все, ви вже бачили чоловіка, який не турбувався про свою жінку, родину. І ви не хочете повторення такої історії.
Немає грошей у чоловіка означає, що немає чогось дуже важливого, наприклад, безпеки, комфорту. Або це про відсутність кохання, справжніх почуттів, це означає, що відносини не життєздатні.
Для жінки важливо бути у відносинах з надійним чоловіком, бо вона хоче мати родину і дітей. Тільки поряд з чоловіком, який здатен взяти на себе фінансові та побутові питання, вона може розслабитися і зайнятися своєю жіночою справою: «звити гніздечко», завагітніти, виносити дитину, народити її та турбуватися про немовля.
В вашому випадку ви не можете розслабитися і бути впевненою, що чоловік подбає про вас і майбутніх дітей. Тому бажання займатися сексом зникає: народжувати дітей небезпечно. Так працюють інстинкти і це доведено дослідами, що організм жінки відключає фертильні функції в умовах небезпеки. І тому ви можете відчувати втрату бажання сексуального контакту.
психолог онлайн
Добрий день. Ви розглчдаєте можливість працювати індивідуально з психологом?
В вашій історії з проблемами з сексуальністю переплітається багато деталей, пов'язаних саме з Вашим життєвим досвідом. Розбиратися в цьому в переписці це верхушка асбергу.
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити? Що зі мною не так?
Вы сами знаете о своих проблемах - это Ваши страхи и отсутствие уверенности в себе из-за сниженной самооценки.
Что и приводит к проблемам
цитата:
в сексуальному житті з хлопцем
Для решения этого потребуется индивидуальная работа с психологом.
Причем, это должны быть не разовые консультации, а минимум 2,5-3 месяца психотерапии.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326746 для Виталия Юрьевна Мельник
Ви можете допомогти мені? Мені потрібен психолог ,мені потрібен спеціаліст,я розумію,що з цієї навіть ситуації дуже багато чого я ще не розповіла і воно може впливати на моє життя зараз і минуле
психолог онлайн
Судя по тому, что фраза про нет денег вам с детства знакома и похоже сейчас злит, то дело в ваших отношениях с родителями и а родительской семье. С ними и нужно работать.
Какие отношения между родителями?
Какие отношения у вас с родителями?
Как обстояли дела с деньгами дома?
Кого вам МЧ напоминает, когда он Нп особо инициативный и без денег?
Кем вы себя чувствуете тогда?
психолог онлайн
цитата:
Ви можете допомогти мені? Мені потрібен психолог
Я психолог, я можу допомогти.
Деталі про мій досвід, про умови співпраці, в моїй анкеті.
Запрошую)