Що зі мною не так?
Два роки тому, я приїхала на роботу і познайомилась з хлопцем, через 9 місяців ми одружились. Ми працюємо разом, вдома разом, скрізь разом. Але з самого початку в мене є відчуття не потрібної як жінка, а лише як мамка. По мимо роботи я все роблю по дому і звісно ж його прошу, щоб допомагав. Чоловік часто став сидіти в комп‘ютерних іграх, соцмережах. Вечеряємо разом, я завжди надіюсь на розмову, а він поїсть і знову в свої справи. Хочемо разом фільм подивитись, то він засне, то просто паралельно в телефоні. І сварки стали часто, і образливі вигукування одне одному в сторону. І це до сліз, я не знаю , що робити. Можливо таки краще розійтись.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня, оно то конечно можно разойтись, но не разобравшись в причинах произошедшего, Вы рискуете снова попасть в подобные отношения. В вашем случае было бы здорово разобраться в бессознательных мотивах принятия роли "мамки". Про это очень много говорится в психоанализе. Проработка неудачного выхода из эдипального конфликта позволяет в дальнейшем создавать более здоровые отношения с преобладание формата "мужчина-женщина", а не формата "родитель-дитя".
психолог онлайн
Добрий день! Що Ви очікували від шлюбу? Чоловік із самого початку себе поводив так, як Ви описуєте? Скільки Ви у шлюбі? Якими були ваші стосунки до шлюбу?
консультация психолога
Здравствуйте! Когда отношения не устраивают, разойтись - вариант. Но попробуйте сначала определиться, что держит вас в этих отношениях, несмотря на трудности. Вы видите в них хоть что-то привлекательное? Если ничего не изменится, сколько времени вы ещё готовы терпеть?
психолог онлайн
Доброго дня! А що тримає вашу пару разом? Чи ґ спільні захоплення, цілі, цінності?
психолог онлайн
цитата:
Ми працюємо разом, вдома разом, скрізь разом.
Вас так багато в житті один одного, що чоловік тікає від такого злиття в компютер, телефон ітд...
якщо зв"язати двох птахів разом, вони не зможуть летіти, хоч у них і буде по два крила...
Вони можуть летіти в одному напрямі як завгодно довго...але в польоті повинні бути вільними....
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви з мч домовлялись, говорили про те, як коженз Вас уявляє стосунки? ". Але з самого початку в мене є відчуття не потрібної як жінка, а лише як мамка. По мимо роботи я все роблю по дому і звісно ж його прошу, щоб допомагав. Чоловік часто став сидіти в комп‘ютерних іграх, соцмережах. Вечеряємо разом, я завжди надіюсь на розмову, а він поїсть і знову в свої справи. Хочемо разом фільм подивитись, то він засне, то просто паралельно в телефоні. І сварки стали часто, і образливі вигукування одне одному в сторону. І це до сліз, я не знаю , що робити". Що є гарного у Ваших стосунках? "Можливо таки краще розійтись".