Як позбутися затяжної депресії та розібратись в собі ?
Доброго дня.
В мене останній рік немає бажання ні до чого, апатія, депресія, постійна втома, місце роботи яке взагалі не приносить задоволення, проблеми з хлопцем( не розмовляємо вже майже місяць, хоча живемо в одній квартирі) , відчуваю себе непотрібною і самотньою. Маю відчуття, ніби я проживаю не своє життя, не знаю чим хочу займатись і що робити щоб відчути себе щасливою. Невпевненість в собі, за останні два роки замкнулась в собі( емоції намагаюсь тримати , не показую нікому і не говорю про відчуття чи проблеми, не має кому виговоритись…. Вже взагалі не розумію що робити щоб хоч якось стало краще
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Доброго дня, ваша ситуація повноцінний запит на індивідуальну психотерапію.
Важливо зрозуміти причини такого стану- що відбулось в вашому житті за останній рік-два?
Що передувало цьому?
Що відбувається в особистому житті
"проблеми з хлопцем( не розмовляємо вже майже місяць, хоча живемо в одній квартирі) "- це явно не про здорові стосунки. Чому продовжують їх, що тримає вас у них? Адже безумовно це також впливає, якщо навіть не формує вам психологічний стан.
Було б добре обрати спеціаліста і комплексної розібратись в собі.
психолог онлайн
цитата:
Вже взагалі не розумію що робити
Віка, а что Вы уже делали, чтобы
цитата:
хоч якось стало краще
?
Обращались ли Вы к врачу или к психологам за консультацией, в индивидуальном порядке?
психолог онлайн
Добрий вечір. Можливо вам слід розібратися у ваших відносинах? І як вони впливають на ваш стан.
Ваш запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
ЯК ПОЗБУТИСЯ ЗАТЯЖНОЇ ДЕПРЕСІЇ ТА РОЗІБРАТИСЬ В СОБІ?
Віко, прийміть від мене слова співчуття і підтримки! Вихід насправді є, а ключі від нього у Вас всередині і у взаємодії з психологом.
Перший крок щодо виходу з депресії - саме полягає у бажанні розібратись в собі(!) Бо депресія (чи депресивний стан) - ніщо інше, як реакція самої людини на те, що відбувається в її житті. Специфічна реакція, побудована на пригніченні себе, на затисканні власних емоцій, на шляху усамітнення, на зневірі у власну спроможність впоратись з проблемами і викликами реальності...
Отже, попереду важлива і цікава робота - розібравшись в собі, змінити життя на краще. Не чекати, що воно зміниться саме по собі або його змінить чародій. Тільки сама людина, що усвідомлює себе і спроможна творити своє існування, йдучи за своїми бажаннями! Звісно, без допомоги психолога важко обійтись. Тому набирайтесь сміливості і звертайтесь індивідуально до фахівця.
психолог онлайн
Віка, доброго часу доби!
Ви описали важкий як фізичний так і емоційний стан. Дуже співчуваю Вам. І раджу пройти обстеження у ендокринолога та гінеколога на гормональний фон. Дуже часто такі важкі симптоми можут бути через порушення в ендокринній системі, жіночих гормонах. Тож є сенс пройти дослідження щоб виключити соматичну природи того, що з Вами відбувається.
Паралельно, було б доречним пройти діагностику у психотерапевта (вибрати можна на сайті). Це дасть Вам можливість побачити які проблеми у Вас є в цій сфері. А тоді, вже будете мати загальну картину причин, та вирішувати над чим хочете попрацювати. Упереджуючи питання з вартістю консультацій - на сайте можна знайти спеціаліста з доступною вартістю консультації. А ще у багатьох спеціалістів є соціальні клієнти, тож варто запитувати про це.
Що скажете?