Немає подруг
Доброго дня , Мене турбує таке питання,що у мене не виходить побудувати дружбу саме з дівчатами .Я маю хлопця і він для мене близька людина ,мені з ним чудово проводити час ,але мені не вистачає жіночою компанії .Дружба якщо у мене і була , то завжди мене розчаровувала.У мене було колись багато близьких подруг , або просто подруг ,а закінчувалось це все заздрістю і підставою.Одна подруга навіть відкрито сказала що мені заздрить ,тобто чому у мене є хлопець ,а у неї немає ,звісно після цього я перестала спілкуватися .Що не скажеш про чоловіків ,з якими мені завжди легче спілкуватися ,зближуватися , на даному етапі мої приятелі -це чоловіки . Мені подобаються чоловічі компанії чесно кажучи , ні ,не тому що я хочу привернути увагу ,мені якось легше і невимушено з ними, весело . У моєму оточенні є прикольні дівчата ,вони приємні ,але в мене є відчуття ,ніби я завжди поза жіночою компанією ,ніби вони тримаються осторонь мене .Хоча я не випромінюю якусь негативну енергію,я чесна ,розумна ,підтримаю любу пропозицію ,одним словом проблему з комунікацією можна виключити .На рахунок ініціативи , то в мене є окремий пункт ,я пробувала колись запрошувати когось ,перша писати і тд ,але взаємності у відповідь особливої не було .Тобто людина з радістю погоджувалась зустрітися ,ми гарно провели час і на цьому все .Я зрозуміла що таке спілкування забирає у мене енергію ,тому вирішила що без взаємного інтересу не буду якось старатися і ввійшла в пасивну позицію як і всі люди ,хоча завжди відкрита на якісь пропозиції якщо людина мені сподобалась . Я уже змирилась з цим ,може в мені якісь якості відштовхують,може мені трапляються такі люди не зовсім хороші , не знаю ,все таки хотілось би знайти корінь проблеми .Але коли я задала своє питання в Інтернеті ,як виявилось дуже багато дівчат мають таку проблему як я. Чому так ? Дякую за відповіді
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня, Таньо.
Які у Вас були стосунки з мамою? Якщо складні, то це могло вплинути на побудову спілкування з жінками в цілому.
Також можуть впливати негативні стереотипи про жінок, наприклад те, що жінки начебто більше заздрять. Насправді, заздрість - почуття, однаково властиве і чоловікам, і жінкам. Ми відчуваємо її, коли хтось інший має те, чого ми не маємо, але хочемо мати.
Якщо людина каже, що заздрить Вам, вона не обовязково хоче забрати Вашого/хлопця майно, тощо. Це означає, що людина хоче бути такою самою щасливою, якою на її думку є Ви.
Так само і Ви, якщо заздрите комусь, можете хотіти мати щось, але це само по собі не означає бажання нашкодити іншому.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Мария Валериевна Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Таня
Скажіть, буд ласка, як саме ви уявляєте собі стосунки з подругою (подругами), яких ви хочете. Чого саме вам не вистачає в житті, що ви могли б отримати в жіночій дружбі?
Чи мали ви можливість з дитинства спостерігати за жіночою дружбою у своїх родичів (мами, бабусі, тітки, сестри)?
Було б добре, якби ви могли коротко, але конкретно описати що саме за підстави і неприємні речі спричиняли завершення ваших дружніх стосунків з дівчатами у минулому.
Стосовно заздрості. Тут згідна з колегою вище і не зовсім розумію, чого ви так різко це сприйняли. У вас є хлопець, а у подруги немає. Але їй теж хочеться мати стосунки. Часто вона бачить ваше спілкування зі своїм хлопцем і їй щемить душа, бо теж би хотілося переживати подібне. Подруга вам щиро розповіла про свої почуття, нічого не приховуючи, була чесною та відкритою з вами.
Як добра подруга, ви могли підтримати свою подругу після такого зізнання. Могли сказати, що розумієте її почуття, співчуваєте, що їй самотньо. І вирите, що скоро і вона знайде своє щастя і щиро бажаєте їй цього.
Думаю, припинивши спілкування, ви змусили подругу задуматись про те, що чесним і відкрити бути не треба.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
У вас був випадок, коли людина прямо сказала про свою заздрість. Так.
Але чи не намагаєтесь зараз "спрощено" пояснити брак дружніх відносин з дівчатами тільки цим способом?
І чи не виходило так, що Ви себе з тими дівчатами також порівнювали часом, у відповідь?
Про те, що викликає у них заздрість до Вас - можемо собі багато фантазувати. Але важливо як у цьому почуваєтесь Ви. Адже всі дівчата заздрять - таке дуже грубе узагальнення.
І чому Вас тригерить тема "заздрості". можливо швидше конкуренції. З чим вона у Вас ще асоціюється. Добрий запит до роздумів і усвідомлення, де тут Ви у цих відносинах. Які маєте очікування стосовно дружби з дівчатами. І, взагалі, для чого вона Вам.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Какие у вас отношения с мамой?
Какие у вас установки, убеждения относительно женской дружбы?
цитата:
Одна подруга навіть відкрито сказала що мені заздрить ,тобто чому у мене є хлопець ,а у неї немає ,звісно після цього я перестала спілкуватися .
А почему вы прекратили общаться?
Что такого в признании, что вам завидуют?
Зависть сама по себе это нормально. Это просто признание того факта, что человек хочет чего-то, что есть у других, но нет у него самого.
Доповнення від автора
Соломіє доброго дня ,
Стосовно заздрості. Тут згідна з колегою вище і не зовсім розумію, чого ви так різко це сприйняли. У вас є хлопець, а у подруги немає. Але їй теж хочеться мати стосунки. Часто вона бачить ваше спілкування зі своїм хлопцем і їй щемить душа, бо теж би хотілося переживати подібне.
--- те що подруга сказала про мого хлопця ,це насправді вершина айсбергу ,був ряд некрасивих ситуацій з її сторони які спричинили те що ми припинили спілкування .Наприклад те ,що вона завжди просила у мене речі ,навіть особисті такі як помада ,а коли я відмовила їй раз -вона розізлилась і ще мені довго згадувала і тоді я зробила певні висновки,що це токсична дружба коли людина не розуміє відмови . А так то за мною до мого хлопця ніхто так не ухажував , ось в 19 років це мої перші стосунки ,але я завжди раділа коли подруга ходила на якісь побачення ,слухала ,давала поради .У подруги завжди була увага чоловіків ,просто вони їй швидко набридали , тому казати мені що чому в тебе є хлопець а в мене нє ,просто не гарно як на мене у такій ситуації .Але навіть після такого зізнання я її підтримала і сказала що у неї все попереду. Чи мали ви можливість з дитинства спостерігати за жіночою дружбою у своїх родичів (мами, бабусі, тітки, сестри)? --- Так ,у моєї мами три найкращих подруги ,вони дружать з університету ,вони справді хороші і щирі , я сама їх люблю і охоче спілкуюсь .Вони багато чого разом пройшли і хоча всі живуть по різним країнам ,але підтримують зв’язок .Теж моя бабуся мала подругу найкращу ,вона було другом сім’ї ,У них був сильний ментальний зв’язок ,але подруга на жаль померла . Було б добре, якби ви могли коротко, але конкретно описати що саме за підстави і неприємні речі спричиняли завершення ваших дружніх стосунків з дівчатами у минулому.
--- Розкажу кілька прикладових ситуацій . Моя найкраща подруга просто проміняла мене ,я прийшла до школи і вона мене почала ігнорувати і ходити з іншою дівчиною .А потім ті посварились і вона хотіла знову спілкуватися ,але я не пробачила ,бо мені було .Справді не знаю що я зробила ,хіба що нашкодила своїм занадто хорошим відношенням і довірою .Теж була ситуація коли я дружила з двома дівчатами в старшій школі ,ми утрьох тусувались ,але після літа вони прийшли і почали ігнорувати ,згодом вони перейшли в більш круту компанію і я підозрюю що це через те ,що по їх міркам я не була така крута .Теж не знаю що я тут зробила ,бо перед канікулами ми дуже добре спілкувались ,я ходила до них на день народження літом .Ще одна моя подруга почала мене цькувати привслелюдно і за спиною , я цього не розуміла ,але коли прийшла свідомість то було уже за пізно . І ці всі ситуації,які стались до речі в більш менші один проміжок часу (старша школа ) , залишили шрами у моїй душі , я перестала вірити людям ,особливо жінкам , і може всередині у мене є певна образа за це все .Тому коли я знайомлюсь з кимось новим в мене уже програма,ніби мене мають підставити ,бо я не хочу більше розчаровуватися ,це боляче .На даному етапі моя найкраща подруга мама і зараз проаналізувавши це все і задумавшись,може все таки мені подруги не потрібні ,бо в мене якось по житті не складається
психолог онлайн
Свой негативный опыт хорошо бы разобрать и понять, как вы выбираете подруг и как строите отношения.
Как вы определяете, что человек ваш друг?
Как быстро вы начинаете дружить?
Какие отношения у вас с мамой?
Доповнення від автора
Валентина Михайлівна доброго дня ,
Свой негативный опыт хорошо бы разобрать и понять, как вы выбираете подруг и как строите отношения. Как вы определяете, что человек ваш друг? Как быстро вы начинаете дружить?
---
Я обираю подруг по відчуттям ,коли нам весело ,є про що поговорити ,звісно якісь спільні інтереси ,коли з людиною комфортно і не помічаєш як летить час .Раніше для мене поняття друг було що це моя близька людина , коли я розуміла що у нас є ментальний зв’язок ,це той хто підтримає .Зараз я нікого не називаю своїм другом , але в принципі по сучасним міркам друг це той з ким можна кудись вийти потусити , з ким є спільні інтереси ,але це скоріше приятелі для мене В принципі зі мною не складно подружитися ,я розумію що це справжній друг коли людина мене підтримала у важку хвилину ,коли за мене щиро радіють .
З мамою у нас хороші теплі стосунки,вона моя подруга
психолог онлайн
Доброго!
Таня, схоже, що у Вас чоловічий стиль і світосприйняття , і спілкування: конкретний, відкритий, щирий, чесний, прямий. Ви не сприймаєте інтриг, заздрощів та ревнощів, що є нажаль викривленою суттю жіночого стилю. Тому дівчата Вас не сприймають, а Ви - їх. Це не гарно, не погано, це просто факт, данність. Слід це просто прийняти і жити далі. І спілкуватись здебільшого з чоловіками. Хоча й серед них трапляються певні індивіди.
Безумовно, є інші жінки, які не дозволяють собі ані підлощів, ані пліток за спиною, ані інтриг та іншої політики - але таких меншість і вони скоріше є виключенням з загалу. Нажаль.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора! Скоріше за все, ви вибираєте "не тих людей". Тобто дівчат, які відображають ваш сценарій про те, що з жінками - складно, їм не можна довіряти. А на жінок, які, навпаки, не підтвердять таку думку, не звертаєте увагу. Звісно, це не видно одразу, але щось вас приваблює в цих людях. Як сформувався такий сценарій - це цікаве питання. В таких випадках навіть одна консультація психолога буде корисна, щоб дізнатися, що саме сформувало такий сценарій та як його змінити. Бо відповіді - не на поверхні, а в підсвідомості, ви можете навіть не пам'ятати тих подій, що сформували ваші установки.
психолог онлайн
Доброго вечора, Таню!
цитата:
І ці всі ситуації,які стались до речі в більш менші один проміжок часу (старша школа ) , залишили шрами у моїй душі , я перестала вірити людям ,особливо жінкам , і може всередині у мене є певна образа за це все .Тому коли я знайомлюсь з кимось новим в мене уже програма,ніби мене мають підставити ,бо я не хочу більше розчаровуватися ,це боляче .
Ви самі добре знаєте,
цитата:
Чому так ?
Відповідь вище.
Знайомлячись з дівчатами, Ви знаходитесь під владою тієї ПРОГРАМИ. Це вона примушує Вас ставитись до жінок з недовірою, в очікуванні пліток за спиною, відкритого цькування, а, відтак, і болю. Навіщо це тобі, мов би промовляє ПРОГРАММА? І далі каже - Я тебе позбавлю РИЗИКУ. Подруг більше не буде, зате будеш у безпеці(!)
Цілком ймовірно, що Вас цікавить питання - ЩО з цим робити?
Відповідь залежить від того, чого Ви насправді хочете?
Дружніх стосунків з жінками або лише усвідомити увесь механізм блокування дружби?
В разі, якщо перший варіант, то нагальною буде потреба діставати з глибини затиснуті туди ємоції і почуття минулих гострих ситуацій. Відновити власну здатність витримувати психологічне навантаження, адекватно реагувати, уміти дещо важливе з'ясовувати, не тікаючи одразу в полон образи. Довіряти собі, обачливо ризикувати, йдучи на контакт з новою людиною, залишивши позаду настирливі думки про жіночу підступність.