Проблеми в сім‛ї, розлучення, ділити дітей
Доброго дня! я раншіе вже писала на цей сайт. Я жила з чоловіком аб'юзером (хоча і сама емоційна) біля 7 років в шлюбі, також в нас двоє дітей, ми розлучилися, я переїхала жити в село з батьками, та вони мене не розуміли, не підтримували, а також там жив брат з сім'єю, та невістка взагалі мене на дух не переносить завжди пакості мені робила і намовляла всіх проти мене, а я одиночка по житті, в мене був лише чоловік та діти. Так трапилося, що після розлучення він і далі продовжував приїжджати сюди до дітей батьки зустрічали його немов з хлібом та сіллю та навіть зараз, коли він мене стільки ображав та навіть бив! (але все тому ще що я сама імпульсивна та конфліктна, і вони звалюють все на мене, але я вважаю аб'юз не виправдати нічим!) ба та навіть упевнена, що мені зраджував (хоча в мене немає прямих доказів, крім помади на сорочці та запахів парфумів і то він всіх переконав, що це не доказ), але кожна жінка відчуває це! А зараз він взагалі взяв якусь стратегію газлайтингу, користується тим, що я одиночка, а в нього купа друзів, та підлаштовує мені всілякі капості, співпадіння, намагається звести мене з розуму, можливо тому що хоче забрати в мене дітей!!! І ось у нас дочка з інвалідністю, я переписала її на нього (тому що він не хотів, щоб його мобілізували), а також тому що в нас в селі немає логопедів, а він з міста має змогу її туди возити. А потім (я працюю віддалено) зняла квартиру, щоб з малим жити в місті, та бути ближче до іншої дитини, і він домовився про садочок там, але ми також є і в садочку в селі, і я була передумала, бо мені не сподобалися умови в тій квартирі, то він почав мене шантажувати, що відбере в мене дитину, опозорить мене на все місто якимось чином, відправить в одне місце, або звернеться в соціальні служби і в мене відберуть дитину, особливо якщо я не буду жити в місті чи якщо втрачу роботу чи не буде коштів то обов'язково відбере, а ні то підлаштує щось і мене визнають невміняємою!при цьому всьому ми з ним ще після розлучення не раз зустрічалися вдвох, і при тому підозрюю, що в нього хтось є!!! це дико, бо таке підлаштовувати і ще це!і внього купа друзів і всі його друзі на його стороні, і ця братова жінка вже теж переїхала в місто і він знає, як ми одна одна не любимо. і постійно він у неї дитину залишає глядіти! все мені на зло! ще погрожує тим, що ми з сином сидимо більше вдома, ніж гуляти ходимо,що відбере,щоб не був одіночка.говорить мені всіялкі гадості пошлі і підліштовує всяке. я не знаю, що мені робити, куди дітися?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Маша, доброго вечора.
Підкажіть- чого в би хотіли? Якщо сформулювати тезисно.
Я хочу.. . ?
І чого ви боїтеся, які страхи є?
Якої допомоги від психологів ви б хотіли?
І останнє не зовсім зрозуміла "! І ось у нас дочка з інвалідністю, я переписала її на нього".
Що маєте на увазі під словом"переписала"?
Дитина це ж не квартира. Я не зовсім розумію.
психолог онлайн
Добрий день.
В чому проявляється ваша імпульсивність чи конфліктність?
Яку б допомогу хотіли отримати від психологів сайту?
Доповнення від автора
я маю на увазі, що я була опікуном дитини, але в зв'язку з війною він попросив оформити її на нього, я погодилася і щоб вона в нього трішки пожила. а тепер він мене шантажує, що забере іншу дитину, залякує, вимагає, щоб я гроші йому платила тисячі на неї та на його побутові бажання та потреби. Так, є страхи, що забере, чи ще щось погане зробить. Конфліктність-імпульсивність я маю на увазі, що якщо він мене виводить, то я мовчати не буду, але так легко і спровокувати на якусь реакцію, зманіпулювати. Ну наразі мене цікавить як протистояти таким людям, щоб він не зміг зламати психологічно, газлайтингом, та стати впевненіше в собі, не вестися на провокації, маніпуляції?
Доповнення від автора
а нащот тезисно то я хочу, щоб він відчепився від мене і дав мені жити спокійно і не відбирав у мене дитину, не зялякував, не втручався
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Ну наразі мене цікавить як протистояти таким людям, щоб він не зміг зламати психологічно, газлайтингом, та стати впевненіше в собі, не вестися на провокації, маніпуляції?:
Первое что необходимо сделать, это отдалиться физически. Отойти от человека на такое расстояние, которое будет вам комфортным.
Это называется позаботится о себе.
Во вторых, выбрать себе психолога на сайте, и идти в личную терапию, чтобы проработать свою созависимость, и только лишь после этого появится уверенность, чтобы противостоять манипуляциям.
Доповнення від автора
Дякую. напевно ви праві, це не зробиш лише перепискою на сайті. треба йти в терапію.
психолог онлайн
Помимо терапии вам еще стоит обратиться к юристу, чтобы знать свои права и как их защитить.
По поводу денег, если не ошибаюсь, то ваш бывший муж в целом имеет право на деньги от вас, алименты на ребенка, который с ним проживает. Но поскольку вы живете с другим ребенком, то вам нужно таки обсудить с юристом, как все оформить по закону, чтобы БМ не имел повода вас запугивать. Будете знать свои права и обязанности - будет спокойнее
психолог онлайн
цитата:
Ну наразі мене цікавить як протистояти таким людям, щоб він не зміг зламати психологічно, газлайтингом, та стати впевненіше в собі, не вестися на провокації, маніпуляції?
Чтобы противостоять абьюзеру, Вам надо уметь распознавать его манипуляции и знать (а также умень применять) техники противостояния.
Еще Вам надо убирать те "крючки", на которые он Вас ловит - это обиды, страхи и чувство вины.
Пока Вы это не проработаете, Вы не сможете ему противостоять.
Дополнительно надо работать по развитию уверенности.
Это все - индивидуальная работа с психологом.
Могу порекомендовать книгу Сидоренко "Тренинг влияния и противостояния влиянию".
Прочитаете и поймете, сможете ли Вы справиться самостоятельно.
Доповнення від автора
Дякую всім за поради!!!