ревность в отношениях
Доброго часу доби!
Знаходжусь у стосунках, які почались до війни. З початком воєнних дій в Україні мій коханий пішов у лави ЗСУ. Зараз знаходиться там же, слава Богу не в гарячих точках. Мені 38, йому 49. Обоє дорослі і маємо дітей.
Він досить сильна особистість, дещо гарячкуватий і активний, іноді якийсь авторитарний. Останнім часом дуже не на руку відносинам грає відстань. Почалися ревнощі. Чому не подзвонила як казала відразу після роботи? Чому була в мережі і не подзвонила? Чому була в подруги так довго?
На день народження моєї дочки (власне дитина в селі в батьків, бо я працюю і не можу бути з нею вдома) в гості до мене приходили подруги. Пішли додому і я ще спілкувалась в вайбері з дівчинкою, яка також чекає солдата. Наступного дня він мене заблокував…Ситуацію з’ясували довгими годинами розмов. При зустрічі (а вони в нас досить нечасті і догоджанні) просив пробачення…пройшло лише 2 дні, як він пішов, знову якась підозра, недовіра… чому ти вибрала спілкуватися з якимись «поляками» (люди, що повернулись з Польщі)? Чому ти з ними говорила, а мені лише смс написала….Ти не хочеш змінювати життя…ти собі вирішила що отак тобі нормально…
Це з останньої ситуації….як вгамувати цей вогонь, як вирівняти ситуацію в спокійне русло без претензій і недовіри…між нами відстань, і вечори чи вільний час я проводжу серед людей, бо інакше на самоті можна здуріти…якби ми були поряд вечори були б спільні і радісні….але ж така ситуація…війна…це просто неймовірно важко переживати і переносити(((
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
цитата:
Доброго дня. На жаль ми не можемо вплинути на поведінку іншої людини. Звичайно ситуація з війною підсилює проблему, та з вашого допису читається, що чоловік авторитарний.
Спілкуватися з людьми є нормальним явищем в соціально прийнятних умовах, але з питаннями ревнощів краще працювати потім в парній терапії, чому немає довіри.
На цей час я б радила дотримуватися домовленостей в плані созвонів, і відкрито говорити якщо ви зустрічаєтеся з кимось з друзів
Авторитарність полягає можливо не лише в ревнощах?
консультация психолога
Наталия Горская
Доброго дня.
Відстань збільшує все те, що було до неї у відносинах, просто робить помітнішими - і теплі почуття, і недомовленості. Імовірно Ваш партнер і до того намагався вас контролювати і ревнував. З одного боку - він може бути сам по собі ревнивий, і тоді- це його проблема, з іншого боку, суто теоретично(з вашого тексту це не є очевидним), - можуть бути провокації і саме тому він ревнує. Чи ви помічали за ним ревнощі в мирний час? Чи, можливо, ви не мали бажання звертати увагу на такі його прояви? Чи були ваші з ним вечори в мирний час радісними? Чи ви жили разом?
Ви можете спробувати сказати партнеру все те, що написали тут: "вечори чи вільний час я проводжу серед людей, бо інакше на самоті можна здуріти. Якби ми були поряд вечори були б спільні і радісні….але ж така ситуація…війна…це просто неймовірно важко переживати і переносити",- це буде крок для того, щоб він зміг вас почути. Далі- залежить від нього, чи він почує.
Який крок до нього ви готові зробити? Чи ви маєте сили і бажання робити крок до нього? Якщо так- пошукайте разом формат спілкування, частоту підтримки зв'язку, який підійде обом.
Для самостійних роздумів пропоную тему: що ви будете робити, якщо він і далі на постійній основі буде вас ревнувати?
психолог онлайн
цитата:
як вгамувати цей вогонь
За ревностью Вашего мужчины скрывается страх потери.
Война обостряет страхи, что может приводить к наличию заболеваний.
Поэтому лучшим вариантом было бы порекомендовать Вашему мужчине обратиться к врачу.
Но есть вероятность, что он не будет это делать, так как не видит проблемы в своём поведении.
Если же предположить, что его ревность не является патологической и он здоровый человек, тогда Вам надо вести себя с ним уверенно, противостоять его манипуляциям и отстаивать свои права.
Почитайте про треугольник Карпмана - чем больше жертва идет на уступки преследователя, тем сильнее обычно бывает тирания.
Поэтому договориться с ним не получится.
Вам придется, с помощью индивидуальной работы с психологом, осваивать методы и приёмы противостояния его влиянию, если Вы хотите сохранить с ним отношения.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Marusia, Ви пишете, що обоє дорослі, бо маєте дітей і відповідний вік. Але дорослість визначається вчинками та свідомим ставленням. Доросла людина має по-дорослому ставитися до таких ситуацій, але ваш партнер, здається, не розуміє як це.
Ви не маєте "доколихувати " дорослого чоловіка, і важливо, щоб його ревнощі не призвели до відчуття провини.
Якщо заглибитись, то важливо відповісти собі відверто- чи насправді Ви кохаєте цього чоловіка ?
Або це просто стосунки, щоб не бути одною, щоб мати когось, хто підтримає та допоможе?
Бо можливо Ви насправді недостатньо уваги приділяється партнеру, бо Ви недостатньо близькі з ним?
Питання недовіри до жінок-це його особиста проблема.
Якщо Ви маєте до цього чоловіка справжні почуття,
то не треба їх доводити щоразу, не треба виправдовуватись. Ви можете тільки те, що можете- приділяти йому увагу, підтримувати, зігрівати почуттями - але в тому обсязі, в якому Вам це комфортно.
Ви можете йому сказати, що Вам можна довіряти і його недовіра Вас ображає.
Але Ви не можете змінити його бачення цього життя.