Запуталась
Я зараз знаходжусь в такому стані, що важко навіть пояснити це ( Проблем маю багато, але всі їх мають і жити з цим можна) Опишу коротко останній період свого життя. Я мама, маю сина 9 років, проживаю в цивільному шлюбі з чоловіком ( не батько дитини). Помешкання ми орендуємо, заробітня плата невелика,тому фінансові проблеми майже завжди, з'явились навіть борги по кредитці. Саме це спонукало мене звільнитися з роботи де пропрацювала 3 роки, бо були постійно затримки по зп. Моя колишня колега, яка теж звільнилась за декілька місяців до мене запропонувала мені нову роботу. Я розпитала про роботу і з її слів, робота дійсно добра. Я відправила резюме і мені подзвонили через місяць і призначили співбесіду. Співбесіда пройшла успішно, мене взяли. Компанія виявилась дійсно класна,оформили офіційно, гідна зп яка приходить вчасно, відправили свою техніку для роботи, різні подарунки (це віддалена робота ). Наче все мало бути ок, бо робота ніби не напряжна. Але мені вся інформація ( її там було багато ) давалась дуже тяжко, читала по декілька разів, записувала, перепитувала, робила якісь замітки і всерівно нічого не можу запам'ятати ( Сиділа навіть ночами, дивилася для себе, щоб краще розуміти процеси, а потім не могла заснути до ранку, бо всю ніч снилась робота і все, що нею зв'язано. Так як це робота дома, то я не контролюю час ( офіційний графік з 9:00-18:00 година обіду ) я могла сидіти і без обіду або майже цілий день. Мені дійсно, хотілось розібратися, але фізично я себе вже почала почувати геть погано, майже не виходила, цілий день в ноуті, нічим крім роботи займатися майже не могла бо була якась виснажена. Я сказала керівнику, що мені тяжко і я маю сумніви, що справлюсь, нащо мені сказала, що у всьому допоможуть, дали декілька вихідних і продовжили навчання ще додатково на декілька днів. Навчання закінчилось і зараз я маю показати результат. Коли приступаю до роботи кожного дня перечитую усі інструкції, все перепровіряю, що забирає дуже багато часу, через це не вкладають в норму викононої роботи. Я не знаю, що зараз робити, бо мені вже кажеться , що я з глузду з'їхала, через це хвилювання і кучу читання. Немає апетиту і сна нормального, постійно думки про роботу, як би навчатися, щоб було все ок.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а в чем Ваш вопрос? Какую Вы хотите получить помощь? Что произойдёт, если Вы с чем-то не справитесь ?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте, Moli.
Вам понадобиться какое-то время для того чтобы адаптироваться к новой работе и это может занять от 3 месяцев до полугода. Ваш руководитель вас поддерживает, похоже, из того что вы пишите. Я полагаю он понимает то, что новому сотруднику нужно время на адаптацию и для этого существуют испытательные сроки, они важны и для начальства и для вас. Другой вопрос это то, что вы слишком сильно тревожитесь, испытываете неуверенность в себе, в своих профессиональных качествах, гиперответственны и на фоне этого отменяете свои потребности в еде и отдыхе, а если вы себя этого лишаете, то можете очень скоро прийти в состояние истощения. Ваша жизнь это же не только работа. Где-то нужно брать силы чтобы восстанавливаться, отдыхать, наполняться. Что вы можете сделать сейчас чтобы улучшить своё состояние и отношение к текущей работе?
Дополнение от автора
Вітання,Анно.
Вдячна, що ви відгукнулися=)
Дійсно, я все приймаю близько до серця і переймаюсь через такі дрібниці,що інші їх просто не помітили б. Я з тих людей, що не може спокійно відпочивати знаючи, що могла зробити якусь корисну роботу. Рідко буває, що дійсно відключилася від усього і змогла розслабитися і не вините потім себе за це.
На все якось дивлюсь критично.
Ось деякі приклади з мого життя:
Раніше не дозволяла сину писати домашку в чистовик без мого нагляду, бо наробить кучу помилок. Раз було порвала зошит.
Потім подумала, скільки це у мене забирає часу та сил і перестала це робити.
Зараз все пише сам і звісно помилок багато і не охайно може бути, але нічого страшного не сталось. Просто перестала фіксувати своє мислення на тому, що все має бути ідеально ( але це лише з цією ситуацією, решту таких, схожих ситуацій ще треба переосмислювати).
На ваше питання, що я можу зробити зараз для поліпшення стану - в голові одразу думка покинути цю роботу на даному етапі і все. Бо я нічого не розумію, дається воно все через великий біль і через це у мене нервове виснаження.
Але водночас я розумію, що можливо дійсно ще мало часу і все-таки якусь інформацію я вже змогла освоїти і працювати з нею. Також більше вирогідно, що схожої вакансії з таким підходом до співробітників і гідною зарплатою я врядчи найду, а для мене зараз дуже важливо фінансова стабільність.
психолог онлайн
Анна Автондилова
Доброго дня!
цитата:
Я не знаю, що зараз робити, бо мені вже кажеться , що я з глузду з'їхала, через це хвилювання і кучу читання.
Співчуваю Вам. Знаходитись в такому стані, дійсно, вельми важко. Разом з тим, Ви зробили правильний крок - звернулись до психологів по допомогу. Але зрозумійте, що не варто розраховувати на швидкі результаті. Переналагодження психіки, а ситуация того вимагає, потребує багато часу і плідної співпраці. Водночас деякі поради можуть зіграти корисну роль.
Як би важко не було, дайте собі дозвіл понизити значущість роботи і Ваших результатів. Як буде, так і буде. Ви готові прийняти будь-який розвиток подій.
Робіть рівно те, на що вистачає розуміння й сили.
Заохочуйте себе за навіть дрібний прогрес.
Будь-що знаходьте час задля відпочинку та речей, які приносили задоволення раніше.
Обов*язково гуляйте на свіжому повітрі. Повертайте обличчя під промені сонця, коли воно виходить з-за хмар.
психолог онлайн
Возможно стоит начальнику озвучить не только свои страхи, но и попросить обратную связь про то, что получается, что нет.
Похоже, что вы излишне требовательная к себе, а значит во многом вам может казаться, что вы не знаете, не понимаете. Кроме того, на любой работе, даже с отличными навыками и знаниями, любому работнику требуется адаптация - от 2-3х месяцев до полугода в зависимости от должности, обязанностей. Это период стресса, переживаний, вхождения в должность и новые порядки. Это нормально.
Вам сейчас все, что нужно сделать, это работать с 9 до 18, обязательно обедать и отдыхать после работы. От того, что вы загоните себя в нервный срыв и недосып вы работу намного быстрее потеряете, чем какие-то мелкие погрешности, которые нормальны и, судя по всему, спокойно воспринимаются вашим руководством.
Попросите руководителя давать вам обратную связь, говорить о том, что получается, что нет. Так будет спокойнее - вы будете знать, что если что-то не так, то вам сообщат. Это чуть снизит тревогу
психолог онлайн
Доброго дня Moli! Судячи з того, що Ви написали "Раніше не дозволяла сину писати домашку в чистовик без мого нагляду, бо наробить кучу помилок. Раз було порвала зошит... Просто перестала фіксувати своє мислення на тому, що все має бути ідеально ( але це лише з цією ситуацією, решту таких, схожих ситуацій ще треба переосмислювати)." Як на мене, у Вас спостерігаються всі ознаки схильності до перфекціонізму (коли все має бути або ідеально, або - ніяк). І саме ця якість так яскраво проявляється у ситуації з Вашою роботою... Через неї Ви вже дійшли до стадії повного психо-емоційного виснаження. Певне, потрібно навчитися якнайшвидше відновлювати свої сили, але... Це допоможе лише у тому випадку, якщо схильність до перфекціонізму перестане Вами керувати... Судячи з усього, ця схильність з'явилася не зараз, а швидше за все в дитинстві... І певне, такі проблеми не вирішуються на сайті у переписці з психологами, а потребують індивідуальної офлайн чи онлайн зустрічі... Хто до Вас ставився дуже вимогливо? Що спонукало Вас намагатися все робити якомога краще?