СТРЕС, Кризис, Самотність
Предісторія: Прожив 10 років в столиці КиЇв ( сам з провінціі) получив дипресію сильну, кинув жінку, і поіхав назад в місто. В Київі відчував завжди себе чужим, не було ні друзів нікого і за весь час були лише знайомі а друзів так і не нажив, відносини теж були з жінкою складні токсичні я не був щасливий в них.
Як чоловік себе не реалізував повністю і відчува що я невдаха і тд, мене накрила дуже сильна депресія, але коли я переіхав я лікувався 6 міс психотерапія і в рідних стінах все наладилось зі здоров'ям. Но повернувшись назад мене ніхто не чеках крім рідних всі друзі і знайомі за цей час розвіялись і я тут відчуваю дуже сильну самотність я чужа людина тут люди по іншому живуть і не виходить ні познайомитись для стосунків нічого і хочеться уїжати звідси назад в Столицю. Я запутався в житття кажуть це криза середноьго віку може щось може таке я вже незнаю...
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня, Марк
Дещо скомкано ви написали і не все можна зрозуміти. Де і з ким ви зараз живете, які стосунки з дружиною? Чи маєте роботу?
Я зрозуміла, що ви деякий час працювали з психотерапевтом. Чому припинили, якщо вам допомагало, а ви ще маєте відкриті питання?
психолог онлайн
Доброго вечора, Марк! З Вашої розповіді майже нічого не зрозуміло. Чому були токсичні стосунки? Чому не було друзів в Києві? Що заважало Вам, як чоловікові, реалізуватися? Чому люди в провінції по-іншому живуть? Який у Вас запит до психологів?
психолог онлайн
Добрий день. Із того, що ви описуєте, я відчуваю що ви дуже хочете бути комусь потрібним.
Чи продовжуєте ви наразі психотерапію?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня Марк! Велике місто потребує великих внутрішніх сил та енергії. Тому стан виснаження у мегаполісі - це швидше система, аніж виключення. "Виживають" ті, хто вміє правильно відновлюватися і має внутрішню потужну гармонію. Окрім того, "наклалися" ще і стосунки з дружиною, що вже повіністю вас вибили з "колії". Ви пишете "Як чоловік себе не реалізував повністю і відчува що я невдаха і тд, мене накрила дуже сильна депресія, але коли я переіхав я лікувався 6 міс психотерапія і в рідних стінах все наладилось зі здоров'ям. Но повернувшись назад мене ніхто не чеках крім рідних всі друзі і знайомі за цей час розвіялись і я тут відчуваю дуже сильну самотність я чужа людина тут люди по іншому живуть і не виходить ні познайомитись для стосунків нічого і хочеться уїжати звідси назад в Столицю". Як на мене, Ви дійсно заплуталися. Адже бути реалізованим аж ніяк не залежить від місця перебування. І те, що Ви прямо зараз знову приїдите у Київ, може тільки погіршити Ваш стан та нереалізованість... Як на мене, Ви внутрішньо дуже залежні від оточуючих людей, дуже прив'язані до спілкування з ними, їх думки і т.д. І саме це заважає вам почуватися щасливим... Я б Вам радила, найперше, навчитися відновлювати свої сили. Бо пігулки, які Ви пропили, лише на якийсь час полегшили Ваш депресивний стан, але саму проблему не вирішили... По друге, щоб не бути аж на стільки залежним від оточуючих, потрібно стати самодостатнім ( не плутати з самотнім) і зайнятися сморозвитком. І вже тільки потім можна подумати про повернення у столицю... Якщо коротко, вирішивши проблему всередині себе разом із психолоогм, вирішиться і зовнішня проблема з самореалізацією і особистим життям. По-іншому в житті не працює... І переїздами з міста у місто Ви лише проблему поглибите... Я б Вам радила одну-дві консультації онлайн з психологом, щоб розуміти, що потрібно робити, щоб вирішити проблему...
Дополнение от автора
Відповідаю : Соломія
"Дещо скомкано ви написали і не все можна зрозуміти. Де і з ким ви зараз живете, які стосунки з дружиною? Чи маєте роботу?""
Я живу сам , розлучений. Так роботу маю
Відповідаю : Оксана
"З Вашої розповіді майже нічого не зрозуміло. Чому були токсичні стосунки? Чому не було друзів в Києві? Що заважало Вам, як чоловікові, реалізуватися? Чому люди в провінції по-іншому живуть? Який у Вас запит до психологів?"
Токсичні бо сварки зі мною постійні і сварки з родичами які превили до цього
Друзі були але я сильно змінився і зайшов в нове суспільство ( більш заможні люди) і з старим товариш якось так вийшло що ми не спілкувались вже. А нові знайомі вони зациклені на грошах і людські фактори для них неважливі і з ними мені дружити важко було аджев мене другі цінності в житті. Люди живуть по іншому по я привик до сучасного міста і тд де все розвивається а не деградує.
Відповідаю : Виталия
Із того, що ви описуєте, я відчуваю що ви дуже хочете бути комусь потрібним. Чи продовжуєте ви наразі психотерапію? Яке у вас питання до психологів сайту?
Так ви праві хочеться бути потрібним в цьому світі а не бути просто обєктом ,терапію я закінчив бо відчув що здоровий психічно і відчуваю себе добре але деякі відчуття і сумніви чи я проживаю своє життя чи знову хоч у змін, і де моє щастя поки я заплутався в цьому
Відповідаю Алла
Дякую за відповідь вона просто чудова аж до душі
ТАК це точно я вибився з коліі це було так і в мене сильна депресія була з суціідальним бажанням
Так я залежний нажаль від Людей і в мене також були Созалежні відносини з дружиною і я від цього страдав сильно коли уіхав від нею просто плакав і страдав кожний день це був жахливий період в мому житті просто Ад.
Я відновився повнітстю фізично і психологічно, так самодостатнім як стати треба працюю над цим.
Для мене стало два фактори в Житті це Сім'я і Реалізованість в Житті. І я вирішив ще раз повернутись в столицю хоча в мене є нерухомість в мому місті, є робота не привязана до локаціі але я не бачу тут великих можливостей я в столиці але може це в мене комплекс що я хочу догнати проходящий потяг навязані соцмережі і тут я заплутався сильно. В столиці останій рік я жив з містом і відновлювався по сб і Нд але дуже багато працював до ночі що вибило мене і винажило сильно і я зрозумів що так точно робити не буду більше ніколи.
Суть питтання я хочу жити Щасливо а як це зробити я незнаю (
Дякую
психолог онлайн
Дякую за доповнення. Ваша проблема полягає лише в тому, що Ви не маєте знань щодо законів розвитку самодостатньої людини та відновлення у швидкоплинному житті - це перше. І друге - не розумієте, у чому полягає основний сенс життя людини, тому швидко втрачаєте себе. Якщо говорити коротко - "ставите не на того коня"... Як на мене, одна-дві консультації із спеціалістом можуть допомогти Вам стати на шлях розвитку та формування правильного світогляду, що допоможе почувати себе самодостатнім при будь яких умовах.