Не отримую підтримки від свого хлопця
Не отримую підтримки від свого хлопця, абсолютно ніякої, недавно мені було дуже погано, проблеми по роботі, в сім'ї , я не бачила в нічому сенсу, була дуже пригнічена, мені хотілося щоб мене хтось підтримав, звісно, що я написала йому, оскільки я вважаю його найближчою людиною, і все що я отримала у відповідь: "йой" потім я написала йому і пояснила, що я б хотіла отримати від нього підтримку, то у відповідь почула,що я знову нию, що йому не потрібні мої проблеми, і що він не може це слухати,я сказала, що якщо він так зараз до мене відноситься, то у нас може бути майбутнє, у відповідь просто ігнор вже тиждень часу.Мені дуже обідно, оскільки ми разом дуже довго близько 5років, і я хочу щоб він був моєю опорою і підтримкою, але він цього не розуміє(
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Вы хотите поддержки и чтобы МЧ был опорой
На что он вам в открытую говорит, что
цитата:
йому не потрібні мої проблеми, і що він не може це слухати,
цитата:
просто ігнор вже тиждень часу.
Для чего вы остаетесь в отношениях, где вы не нужны?
Вы цепляетесь за то, чего нет и не будет и тратите на это свои нервы и свою жизнь.
Какие у вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Добрый день!
В че именно Вы хотели получить поддержку? Как было у Вас раньше в отношениях? Какие отношения с родителями? Как Вы сами думаете, есть ли у него ресурс на то, чтобы помочь Вам?
цитата:
Не отримую підтримки від свого хлопця, абсолютно ніякої, недавно мені було дуже погано, проблеми по роботі, в сім'ї , я не бачила в нічому сенсу, була дуже пригнічена, мені хотілося щоб мене хтось підтримав, звісно, що я написала йому, оскільки я вважаю його найближчою людиною, і все що я отримала у відповідь: "йой"
Дополнение от автора
Батько, завжди вчиняв сімейне насильство, відповідно в мене до нього немає ніякої любові, і ми з ним вже не живемо. З мамою, не дуже близькі відносини, але я не можу з нею ділитися якимисл таким проблемами, не знаю чому
психолог онлайн
"Батько, завжди вчиняв сімейне насильство, відповідно в мене до нього немає ніякої любові, і ми з ним вже не живемо. З мамою, не дуже близькі відносини, але я не можу з нею ділитися якимисл таким проблемами, не знаю чому"
Я думаю, что Вам не на кого положиться в трудную минуту. Обычно эту функцию выполняют родители, но так как этого не было и Вы еще подвергались насилию со стороны родителей, то все время будете искать это вовне. Скажите, какие чувство Вы испытываете к своему молодому человеку? Чувствуете, что он любит Вас или Вам все время нужно искать подтверждение с его стороны. Так бывает, если не было теплых отношений с отцом
Дополнение от автора
Раніше, була підтримка, але останнім часом вона зникла, протягом тижня ми не бачимось, лише на вихідних, відповідно коли не бачимось, то час від часу зідзвонюємось ввечері, і то завжди дзвоню перша я, коли я запитала чому він не телефонує перший, то він сказав, що його спілкування по телефону не дуже влаштовує.
Я хочу просто почути від нього слова "все буде добре, ти сильна" коли мені погано.
Деколи в мене є думки, що він не любить мене, а можливо це просто привичка, з його сторони, ховін часто говорить мені "я тебе люблю", і навіть зараз протягом тижня, він не телефонує, не пише, значить йому байдуже
Дополнение от автора
І він, ніколи не вибачається першим, ніколи не признає, що він був не правий, він завжди чекає вибачень від мене.
психолог онлайн
Доброго дня Irina! Коли маленька дівчинка в родині недоотримує любові і терпить насилля, вона стає дуже боязкою, невпевненою у собі. І потім, коли дорослішає, ця сама невпевненість, страх залишитися самою, дуже сильно починає впливати на її стосунки з коханим. Адже, чоловіки миттєво відчувають, коли дівчата до них сильно "прив'язуються", стають психо-емоційно залежними... І тоді вони поступово перестають їх цінувати, адже те, що саме "іде в руки" стає непривабливим, нецікавим... Ваш хлопець Вам пропонував коли-небудь одружитися?
Дополнение от автора
Ну він говорив, що хотів би зі мною одружитися, в нас були плани на майбутнє, він хотів, щоб ми жили разом.
психолог онлайн
То, жили разом, чи офіційно одружитися пропонував? Бо це різні речі, як на мене... І якщо пропонував, то чому ви досі не живете сім'єю?
Дополнение от автора
Пропонував жити разом, а одружитися потім, оскільки це не на часі.
Ми ще досі не живемо разом, тому у нього робота в іншому місті, в мене так само. Відповідно я повинна була знайти роботу в тому місті, що й він, тоді б ми жили разом.
психолог онлайн
То, что вы описываете про детство, объясняет, почему вы терпите такое пренебрежение.
НО. Смотрите на то, что МЧ делает, а не его слова про любовь, женитьбу и тп. Какая ценность в официальной регистрации брака, если он говорит вам, что ему плевать на вас? Ничего ж не поменяется, только хуже станет. Любовь любовью, но голову тоже важно включать и критично смотреть на то, что из себя представляет партнер.
Вам стоит поработать с психологом про ваше детство, про то, что как вы переживаете себя, как строите отношения и чтобы научиться ценить себя и не быть в отношениях, где вами пренебрегают. Иначе так и будете ждать от партнера то, что он вам не дает и не даст в будущем. А вы будете только страдать
психолог онлайн
Тобто, пропонував співмешкання з умовою, що Ви знайдете роботу? Як на мене - це більше ділові взаємовигідні стосунки, аніж стосунки чоловіка та жінки... Мені шкода, але спираючись на те, що Ви написали, у Вас повністю відсутнє розуміння того, як насправді повинна себе поводити жінка, щоб чоловік почав її поважати і захотів на ній одружитися... І в цьому немає Вашої провини, адже ми всі вміємо себе поводити лише так, як навчили нас в дитинстві наші батьки... А Ваші батьки і самі не дуже знали, як будувати щасливу родину... Ваше питання, як на мене, потребує супроводу психолога, щоб Ви, нарешті, перестали бути на стільки принижено залежною від хлопця і стали самодостатньою дівчиною, у якої є почуття власної гідності...І лише тоді, у Вас можуть з'явитися шанси на нормальні, теплі, довірливі стосункиз хлопцем...
психолог онлайн
цитата:
Ваша проблема с ним имеет более раннюю природу во взаимоотношениях с отцом. Такие вопросы лучше выносить в индивидуальную терапию. Если их не проработать, то Вы все время будете ощущать этот дефицит внимания в отношениях с мужчинами.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Ірина
Дуже прикро, що у вас така ситуація у стосунках. Спробуйте задати конкретне питання, на яке б ви хотіли отримати відповідь від психологів у зв’язку з вашою ситуацією.
Підтримую колег в тому, що швидше за все, ваші труднощі мають корені з дитинства. Ви пережили в ранньому віці багато болю, самотності та покинутості. Батьки, Нажаль, не дали вам любові та тепла. З цим дефіцитом ви і вступаєте у стосунки і маєте надію отримати те, чого вам так не вистачало від хлопця.
І тут «медаль» має дві сторони: з одного боку ви обираєте емоційно холодного, схильного до жорстокості партнера (схожого до вашого батька) і він поводиться з вами погано, з іншого боку - очікуєте від партнера, що він вам дасть те, чого не дали батьки. А так ніколи не буде, партнер не зможе вас вилікувати від дитячих травм, це йому важко і не під силу. Він захоче із таких стосунків тікати, що у вас і відбувається, партнер уникає спілкування.
Допомогти собі, с цілитися від такого стану ви можете тільки самі, за допомогою психотерапевта. Тому рекомендую вам обрати спеціаліста і працювати з ним.