Хлопець не має на мене часу, ніби тільки 18, а таке відчуття що вже 40 і це звичні домашні справи
Я зустрічаюся з хлопцем майже два роки і вже рік з ним живу, за період зустрічання я рази три з ним розставалася потім знову сходилася, після того як почали жити разом двічі хотіла з ним роз'їхатися, але починала з ним про це говорити це було рівноцінно що розставатися, а роставатися я була не готова бо вже дуже звикла, але життя разом якось дуже швидко перейшли романтичні стосунки, я ще молода дівчина я хочу постійно уваги, а хлопець практично кожен день приходить додому пізно 23 ночі і пізніше, йде зранку і ми практично не бачимось, а я цілими днями вчусь, прибираю, готую, іноді також на роботі і хочу романтики різноманіття. Мені все якось набридло, я часто задумуюсь про те щоб розстатися, про те який хороший був колишній, краще б була досі з ним і було б інше життя. Але насправді боюсь втратити, боюсь що не зможу без нього, бо дуже звикла за рік спільного життя і якщо чесно не знаю, що робити. З ним неодноразово говорила про увагу, про те що він багато часу проводить на роботі і мені не вистачає часу з ним. А він каже, то в тебе працьовитий хлопець, хоче заробити на свою квартиру. Так це круто, але мені потрібен хлопець, а не робот, який постійно працює. Можливо пізніше це буде нормально, але зараз мені лише 18 і я хочу цікаво проводити разом час. Можливо я зашвидко вирішила піти у доросле самостійне життя, або вже просто не хочу зараз стосунків, а можливо просто сама не знаю чого хочу
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня! Як на Вашу думку, кому більше потрібний штамп у паспорті: жінці, чи чоловіку і чому?
психолог онлайн
Доброго дня. Те як ви говорите про свої стосунки, ви ніби кричите про те як сильно ви потребуєте його кохання та уваги. Цього дійсно вам не вистачає, але придивіться, можливо він проявляє свою любов до вас іншим чином?
Ще ви кажете про одноманітність вашого життя. А чим ви займаєтеся? Окремо від хлопця, як себе реалізуйте? Ви пригадуєте що краще було з іншим, це звучить ніби ви скучаете не за ним, а що собою, якою ви були тоді з тим іншим хлопцем. Що змінилося саме в вашому житті , а не в житті вас як пари.
Та подумайте від кого ще ви прагнули отримати любов та визнання, та ніяк не могли? Можливо саме це відгукується вам зараз у ваших стосунках з хлопцем?
Дополнение от автора
На мою думку жінці, в більшості дівчата мріють про розкішне весілля як це змінить життя, знайти одного єдиного і бути з ним завдди. Але я до прикладу невпевнена що хочу весілля принаймі зараз і невпевнена чи з цим хлопцем з яким я зараз у відносинах, а він навпаки натякав вже кілька разів на весілля,і казав що хоче бути лише зі мною, йому 24.
психолог онлайн
Дякую за відвертість, це дуже важливо! Тоді ще одне складне питання без якого неможливо розібратися: а для чого Ви почали співжити разом з тим хлопцем, до якого не лежить душа? І друге питання: з чого складається сімейне життя?
психолог онлайн
Здравствуйте! Вам 18 лет. С парнем вы встречаетесь 2 года и год живете вместе. Парень много работает, хочет заработать на квартиру и жениться. У вас же есть сомнения: тот ли это парень, что вам нужен? хотите ли вы с ним прожить жизнь? хотите ли вы за него замуж? И самое главное - вам не хватает внимания и романтики, но к парню вы уже привыкли. Добро.
Скажите, какая помощь психолога вам сейчас подошла бы? Возможно вам нужно выговориться, выразить свои чувства и эмоции относительно того, что ваши потребности остаются «голодными» в отношениях. Возможно вы хотите разобраться, что с вами происходит и чего вы хотите (на самом деле хотите) в своей жизни. Возможно узнать, что происходит в ваших отношениях и т.д.
А ещё попробуйте задать самой себе вопрос: Если бы парень уделял внимание и давал вам романтику, но не зарабатывал деньги, вам было бы с ним лучше, чем сейчас?
С уважением, Елена Мороз.
Дополнение от автора
Напевно хочу розібратися, що зі мною відбувається. Якщо б він приділяв увагу і романтику, напевно що так, було б краще, тому що зараз він практично працює з 10 ранку до 11 ночі і я практично його не бачу, і можливо в нього буде один вихідний, на цілий тиждень, якого мені явно не вистачить, щоб провести з ним час, бо в цей день він буду довго спати, поїде допомогти мамі і решта з цього уже часу залишиться на мене.
психолог онлайн
Доброго дня! Добре, що Ви вже почали задумуватися над складними питаннями... Як на мене, не хлопець поганий, і справа не у відсутності почуттів, а у Вашому повністю неправильному баченні сім'ї та відсутності самодостаності... Жінка втрачає себе, коли згоджується жити "просто так" - немає до чого прагнути! Адже є сенс вкладати сили, якщо стосунки "на завжди", а Ви вагаєтеся - той чи ні... А ще, сім'я якраз і складається ось з таких буднів, як у вас... Судячи з усього Ви поспішаючи, "проскочили" отой романтичний період, який потрібно, щоб з'явилися дійсно міцні душевні стосунки, постіль стосунки не тримає... І ще - Ви шукаєте джерело щастя та насолоди в чоловікові - а це шлях дуже оманливий, який закінчується найчастіше розчаруваннями та травмами... Отже, потрібно вибудовувати правильний світогляд... Я б Вам радила індивідуальну роботу з психологом, тому що зруйнувати можна дуже швидко нормальні стосунки, а от збудувати нові - не так просто... Та і будувати станете, швидше за все, за тим же сценарієм, що і зараз... То чи є сенс? Тим паче, що хлопець у Вас надійний та серйозний, може такий більше і не трапитися... І працює і до мами відповідально ставиться... Отже і Вас не кине на призволяще... А щодо романтики? І це також можна виправити, якщо знати як...