Затянувшаяся депрессия?
35років. Якщо це депресія, то вона має в мене затяжний характер: все почалося приблизно з того моменту коли приїхав на навчання у ВУЗ великого міста з села. Характер проблеми: відсутність комунікації і друзів, навязливі думки в наслідок цього, що ніяк не можу створити родину,ба навіть познайомитись з дівчиною. Постійно на протязі 20років пригнічений настрій та небажання щось робити та проявляти активність.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
До психолога вже зверталися з цим?
Чи хоча б до психіатра?
Дополнение от автора
Звертався нещодавно до психотерапевта, приписав заспокійливі, на цьому все.
психолог онлайн
Здравствуйте, Александр!
Таблетки устранят симптомы, на причину ваших проблем они не действуют. Ваши проблемы возникли в контакте с человеком и изменить их можно тоже рядом с человеком. Оптимально выбрать психолога и начать работать с ним.
Дополнение от автора
Может кто-то сможет меня проконсультировать, посоветовать, послушать посредством общения-переписки в Viber,Telegram?
психолог онлайн
Переписка это зря потраченные деньги. Вам нужна достаточно длительная психотерапия, чтобы разобраться, что с вами происходит, почему и постепенно менять вашу жизнь к лучшему, к тому, какой бы вам хотелось ее видеть.
Вы можете выбрать и онлайн вариант, но не переписку, а видео-общение
психолог онлайн
Доброго дня! Ви написали, що приїхали у місто і з того моменту почалися всі Ваші проблеми... Як на мене, потрібно терапію починати саме з цього... Але Ви самі повинні вирішити чи готові Ви до роботи з психологом-терапевтом? Чи хочете просто швидкої "пігулки"? Адже однією просто розмовою Вам навряд чи вдасться допомогти... Це дуже серйозна кропітка робота, яка базується на накопичених важкою працею знаннях спеціаліста, та на взаємодовірі і взаємообміні... Знання, які дійсно можуть допомогти не можуть бути безкоштовними. Бо не принесуть ніякої користі, у першу чергу, людині, яка їх потребує! А вже засобом саме якого оператора це буде зроблено онлайн, як на мене, не має суттєвого значення.
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю, що у Вас так склалися обставини. Хотілосья б допомогти Вам, та підтримую коллег: Ваша проблема не вирішиться навіть за одну-дві консультації, що вже казати про переписку чи форум. Ви, звісно, можете звернутись до безкоштовних служб, які надають разові консультації (онлайн чи по телефону), та це також буде малоефективно, хоч і краще, ніж нічого.
психолог онлайн
Доброго дня. Якщо проблема тягнеться 20 років, то за два сеанса його не вирішити. Якщо готові працювати, то обирайте спеціаліста і працюйте через відео звязок. Запрошую також до себе на консультацію. Удачі.
психолог онлайн
Alexandr, Ви потребуєте не консультацій або порад - це надто поверхневий рівень для Вашої проблематики, а глибинної психотерапії з психологом. Звісно, сеанси психотерапії також можно проводити і онлайн - в Telegram, наприклад. Але не перепискою, а повноцінно - з відео та аудіо. Тоді буде результат. Інакше тільки витратите час, зусилля та кошти.