Як перебороти себе , знову стати активною та життєрадісною ?
Я раніше була дуже активна мала багато планів на майбутнє , мені усе подобалось ( робота , навчання , оточення ) . Зараз я не хочу іти на роботу на навчання , швидко стомлююсь , їжа не приносить задоволення (любила вкусно поїсти ) , не можу спати ( прокидаюсь 1-2 рази за ніч ). Буває що просто хочеться плакати , але не зрозуміло від чого . Постійні перепади настрою ( сміюсь через трішки можу розізлитись або заплакати ). У відносинах із хлопцем постійно кажеться , що щось не так . Хочеться змінити зовнішність ( зачіска тощо..) . Усе , що раніше подобалось більше не дає мені тих емоцій які були .
Підскажіть , прошу , як мені з цим боротись ?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Ольга Владимировна Головченко
Наталия Павловна Венглинская
Добрий вечір.
Можливо, як варіант, вам звернутися до лікаря і дослідити ендокринні залози..,.. .
Що відбулося перед тим, як у вас змінилося ставлення до життя?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора.
Як давно у Вас такий стан і після яких подій він почався?
Варто звернутись до лікаря-психіатра для прояснення причин тривалого пригніченого настрою.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Наталия Павловна Венглинская
Добрый вечер, VK. Причиной подобных состояний могут быть как гормональные нарушения так и эмоциональные перегрузки, выгорание, синдром хронической усталости. Если у вас есть желание и возможность разбираться, приходите на диагностическую консультацию, а дальше мы определимся как вам можно помочь.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Как давно Вы себя так чувствуете? После чего у Вас могло измениться состояние? Вы проходили обследование у врача, сдавали анализы? Чтобы Вам придало сил?
Дополнение от автора
Можу написати ,що по мені дуже сильно вдарило розтавання із хлопцем . Ми були 4 роки разом , планували весілля але не вийшло . Через велику кількість маніпуляцій , постійних сварок та лайливих слів в мою сторону ми розійшлись . Я його досі не можу забути , пройшло пів року . Він знайшов собі нову дівчину за 1-2 тижні . Він був моїм 1 коханням .
Ще з не приємного , що тато говорить ,що я старша сестра і мушу бути в усьому ідеальною подати приклад молодшій сестрі ( хоч я не можу робити все так добре ).
У мене раніше були друзі , але мій колишній хлопець повністю розірвав мої з'язки із ними , я досі не можу нізким просто вийти в кафе .
Постійно коли я хотіла кудись вийти або поїхати мама переконувала мене ,сидіти дома , тепер я сама не хочу нікуди іти ( навіть якийсь страх , що щось може бути не так , та появляється лінь )
Мій графік повністю зайнятий , так як я з 8-16:30 на навчанні а з 17:00-22:00 на роботі , інколи не можу сходити у душ через втому .
Дополнение от автора
Із аналізами усе добре , була недавно на огляді .
Не дуже давно , можливо 1.5 місяця .
Раніше радість приносила робота , вкусна їжа , інколи навчання , знайомство із новими людьми , прогулянки та увага . Але зараз це не так
психолог онлайн
Похоже на эмоциональное выгорание. Ели Вы не будете отдыхать, то это только будет накапливаться со временем. Вы обращались к психологу после того, как Вас бросил парень? Как Ы это пережили?
психолог онлайн
Добрий ранок! Хто може Вас підтримати на цьому не простому періоді життя?