Батьки зриваються без причини)
Вже більше двох тижнів батьки просто кричать без причини. То не так прибрала то ще щось. Сьогодні через те що я говорю по телефону і пишу домашню. І взагалі через те що я говорю по телефону. Але в телефоні сидіти теж не можна бо зір портиться. А в сім'ї я одна. Залишається один варіант "дивитися в потолок". Завжди погрожують тим що заберуть телефон. І забирають коли щось не так. Завжди казали, що оцінки це не головне, оцінку можна виправити. А тепер лише і на оцінках зациклені. "Не буде добрих оцінок не буде в тебе телефона" " Не будеш хороших оцінок не будеш більше йти гуляти". Колись можна було гудяти до 9-10. Зараз в 6 бути дома, бо по іншому буде скандал. Завжди стараюся допомогти поки вони на роботі, все прибрати чи щось таке. Всеодно коли приходять кричать і унижають через те що щось не так. Не розумію для чого їм взагалі потрібна була дитина. Коди тобрібно щось допомогти навіть не просять а зразу КРИЧАТЬ до прикладу"встань з того ліжка і почисти картоплю". Я вже не можу так, вже навіть додому не хочеться йти. Просто завжди починаю плакати, просто не можу вже по іншому. А вони ще й кричать"правда о очі колить того і плачеш". Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Здравствуйте! Похоже вам очень обидно и больно, когда родители так поступают. Вы пишите, что данная ситуация длится 2 недели. А что ей предшествовало? Часто родители пугаются за своих детей и не могут совладать со своими эмоциями, начинают изо всех сил контролировать, пытаясь уберечь их. Попробуйте поговорить с родителями. Начните с ваших чувств по поводу данной ситуации (например, мне очень обидно, когда вы так и так делаете, мне страшно, мне кажется, что вы меня не любите, я чувствую себя покинутой, никому не нужной ), не обвиняйте, так как это может перевести разговор в ссору, которая приведет к очередному выбросу эмоций без решения. А после спросите, почему они вам это и это запрещают, почему кричат так часто, для чего, что хотят добиться этим.