Як відпустити образи
Є в мене старі , дитячі образи на матір, якщо коротко то ніколи не відчувала належної підтримки від неї. Зараз вже в дорослому віці, ми набагато краще спілкуємось, я б сказала навіть досить добре, добре до того часу поки в мене не почнеться «приступ» спогадів, який тягне ненависть до неї. Виникають ці « приступи» коли бачу як мама вживу спілкується з моєю сестрою. В мене виникає шалане ревніть, заздрість, мені здається що її більше люблять, поважають.....і мене прориває....я згадую все, всі образи, і розумію що на сьогоднішній час багато вже в думках прифантазовую і накручую себе. Ми з мамою говорили на цю тему, і не раз я висказала все і ми мирились....мама переконувала що любов до двох дітей одинакова і я багато себе накручую. На той мемен мені стає легше, спокійніше......але до пори до часу....все продовжується, і ми ходимо по колу......як відпустити ці образи.....як справитись самій, бо на працю з психологом немає можливості
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте, Мария!
Вы пишите
цитата:
В мене виникає шалане ревніть, заздрість, мені здається що її більше люблять, поважають.....
Как это проявляется? Чему конкретно Вы завидуете? Что мама делает для Вашей сестры?
Получаете ли Вы это же от матери? В таком же объеме?
цитата:
як відпустити ці образи
Если это и правда зависть, то понять чему завидуете.(Зависть - это желание иметь то, что есть у другого, и нет у меня.) И просить у мамы того же самого для себя. Или погоревать о том, что мама это дать Вам не может, получить это в другом месте.
Дополнение от автора
Я заздрю всьому її словам до сестри її поведінці, те як вони обговорюють щось, як мама їй розказує новини, а мені здається що це все має бути тільки зі мною, тільки я маю знати це, або принаймні першою дізнатися
психолог онлайн
Сестра младшая?
Дополнение от автора
Ні, старша.
психолог онлайн
Какие отношения у Вас с сестрой?
Какая Ваша потребность кроется за "це все має бути тільки зі мною, тільки я маю знати це, або принаймні першою дізнатися"?
Дополнение от автора
Мені стає легше тільки коли виплачуюсь, але саме під час розмови з мамою і її слів що мене люблять. Та проблема в тому що мені вже страшно і соромно 150-й раз говорити їй одне і теж саме.
Дополнение от автора
Ми з сестрою майже не спілкуємось, так загальні фрази, і це не бажання іде від мене. Конкретної причини не було. Вона завжди була гостра на язик, могла вимагати того що я не могла зробити ( я завжди була досить скромна, а вона навпаки) я могла від неї почути що їй соромно за мене, що я не на такій роботі поацюю якв могла б, і це вона говорила зі її слів від імені мама, хоча головою розумію що це особисто її слова, а образа лишилась і на маму
психолог онлайн
цитата:
Это говорит о том, что ваша потребность не удовлетворятся. Ищите еще, что это? В чем Вы нуждаетесь? Это не просто внимание мамы, его Вы получаете.
цитата:
я могла від неї почути що їй соромно за мене, що я не на такій роботі поацюю якв могла б
Что Вы сами об этом думаете?
Знала ли\знает ли сейчас Ваша мама об этих эпизодах?
Становилась ли когда-либо в подобных историях на Вашу сторону?
Получаете ли Вы от матери признание(как дочь, как женщина, как...)?