Отношения
Одружена 8 років. Маю доньку від чоловіка- 5 років. Коли їй було 2,5, ми переїхали до його батьків жити, почалися сварки, ми майже не спілкувались з чоловіком, я з донькою поїхала до батьків своїх і на фоні всіх подій була впевнена, що ми розведемося. Тимпаче, що він не телефонував і не цікавився нами.
Пройшло місяців 2 і сталася наступна ситуація- я з однокласником домовилася про зустріч, і коли ми спілкувалися, підійшов знайомий і на нього напала собака мого однокласника і покусала. Поруч нікого не було.... Тому я тягнула його до найближчої хати, щоб допомогти і викликать швидку... Почалося спілкування, як справи та здоров'я і так далі.. І з'явилися почуття.
Мені дуже соромно про це писать.
Я себе стримувала, розуміла, що я заміжня...
Та зараз я маю від цієї людини сина, якому уже 2 роки. Мій чоловік пробачав мене і був готовий жити разом, навіть знаючи, що друга дитина не від нього. Я довго вагалася, не могла визначитись...
Чоловікові 36, а людині, від якої друга дитина 26....
Зараз я місяць, як живу з цим хлопцем, але формально ще не розведена.
Я знаю, що таке не пробачають і що так як я зробила - це просто сором на все життя.
Я не впевнена,що зараз правильно роблю, і я маю думать про те,що краще дітям, і не впевнена в цьому хлопцеві, що все складеться добре, тимпаче, що він дуже емоційний та вспильчивий.
Я не знаю, як буть далі, і яке прийнять рішення.
Боюсь відпускать чоловіка, хоч і не впевнена вже, що є якийсь шанс буть разом, але й з цим хлопцем все занадто емоційно, нервозно, постійні конфлікти.
Самій жити - банально немає фінансової можливості, і ще в декреті
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Добрий ранок! У чому Ваша провина, Ви були у стосунку, коли чоловіка не було поряд"почалися сварки, ми майже не спілкувались з чоловіком, я з донькою поїхала до батьків своїх і на фоні всіх подій була впевнена, що ми розведемося. Тимпаче, що він не телефонував і не цікавився нами". Ви себе , чому не пробачаєте? Ви винні у тому, що були почуття? "Мій чоловік пробачав мене і був готовий жити разом, навіть знаючи, що друга дитина не від нього. Я довго вагалася, не могла визначитись"...
Що соромного Ви зробили?"Я знаю, що таке не пробачають і що так як я зробила - це просто сором на все життя".
"Я не впевнена,що зараз правильно роблю, і я маю думать про те,що краще дітям, і не впевнена в цьому хлопцеві, що все складеться добре, тимпаче, що він дуже емоційний та вспильчивий.
Я не знаю, як буть далі, і яке прийнять рішення.
Боюсь відпускать чоловіка, хоч і не впевнена вже, що є якийсь шанс буть разом, але й з цим хлопцем все занадто емоційно, нервозно, постійні конфлікти". Ви хотіли би буи з чоловіком? Тільки через фінансову ситуацію? Ви любите чоловіка?
Дополнение от автора
Моя вина в тому, що я, будучи одруженою, дозволила собі зрадить. Я одна в сім'ї, серед родичів всі до мене добре відносились, бо я гарно навчалася, маю вищу освіту, працюю вихователем і ось так вчинила....
В.
В тому і справа, що вже ніби довго все це тягнеться, а я не можу розібратися в своїх почуттях. Чи не помиляюсь в них. Бо в чоловікові впевнена, знаю, що він би вирішив будь яке питання, і я не про гроші, ( фінансовий стан обох, можна сказать- однаковий), а з цим хлопцем ще все не відомо, як ми справлятимемося з усима труднощами, тут уже й з фінансовими теж
Боюсь, що скажу собі, що я наробила і через мене не щасливі діти..
Боюсь того, що не знатиму, що і як пояснить доньці, бо зараз вона запитує, чому папа не поруч і плаче, бо хоче, щоб він з нами жив. Я їй ще не говорила, що у її братика інший тато
психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Доброго дня! Які в Вас почуття до обох чоловіків?
Якщо не враховувати фінансовий аспект відносин, з ким Ви почуваєтесь впевненою? Що для Вас важливо у чоловіках, як у чоловіках та як батьках?
психолог онлайн
Доброго дня!
Розібратись потрібно із собою: Хто я? Що я хочу? Що для мене цінно?
Я би дуже рекомендувала сходити на консультацію до психолога, щоб почути Себе.
психолог онлайн
Вашей вины ни в чем нет. То, что вы замужем и сложились отношения с другим, то это логично - вы же живой человек, вы хотите любви, тепла, а не только штамп в паспорте. Вы ж когда уехали с сыном, то вашему мужу мешал хотя бы звонить вам?
Второй момент. Вы пишите, что вот муж решил бы любой вопрос, а тем парнем ничего не известно. Но мне кажется, хотя могу ошибаться, что у вас огромное чувство вины перед мужем и благодарность за то, что он согласился вас принять с чужим ему ребенком. И потому вы сейчас уже и забыли, что муж не интересовался вами, когда вы уехали, про то, что были ссоры и вы с ним не общались почти. Вы это вытесняете, преисполненная благодарностью.
Но как будет в будущем муж вести себя вы знаете? Вы обсудили с ним причины, по которым вы уехали к маме? Вы решили все спорные вопросы? Вы обсудили как будет, если вы будете снова вместе - где будете жить? способен ли муж будет отстоять вас перед родителями, чтобы они не заклевали вас, что у вас ребенок от другого мужчины? обсуждали ли сможет ли муж и правда простить вашу измену, с учетом того, что результат этой измены будет постоянно перед глазами и его нужно содержать. Не станет ли муж потом вымещать свою злость на вас?
Про МЧ тоже много вопросов. Какие отношения у вас? В чем вы сомневаетесь?
Есть ли у вас возможность жить у своей мамы и выйти работать, чтобы финансово не зависеть от мужчин? хотя бы частично. Тогда будет проще разобраться в своих переживаниях и понять, с кем вы хотите остаться
психолог онлайн
Доброго дня, nik76fvffv.
цитата:
Коли їй було 2,5, ми переїхали до його батьків жити, почалися сварки, ми майже не спілкувались з чоловіком, я з донькою поїхала до батьків своїх і на фоні всіх подій була впевнена, що ми розведемося. Тимпаче, що він не телефонував і не цікавився нами.
Скажіть, будь ласка, а якою була основна причина сварок? Доходило до фізичного чи психологічного насилля? Що Вам давали ті стосунки, а чого у них не вистачало?
цитата:
Мені дуже соромно про це писать.
Я себе стримувала, розуміла, що я заміжня...
Та зараз я маю від цієї людини сина, якому уже 2 роки.
Погоджуюся з колегами, що цілковитої Вашої провини у цій ситуації немає. Помітно, що у будь-який стосунках Ви берете відповідальність виключно на себе - можливо у цьому проблема. Ви жива людина, яка потребує любові, уваги і турботи - це базова потреба. Водночас, Ваш чоловік взагалі не приймав участі у Вашому житті та житті Ваших дітей. Звідки Ви знаєте, чи чоловік, за цей час, не зустрічався з іншою жінкою?
цитата:
А чому ви почали жити із цим хлопцем лише місяць тому? Вашому ж сину вже 2 рочки. Що Вам дають теперішні стосунки, а чого у них не вистачає? Що Вам дають ці стосунки, чого не давали стосунки із чоловіком? Що давали стосунки із чоловіком, чого не дають ці?
цитата:
В чому проявляється його "емоційність" і "запальність"? Через що, зазвичай, у вас виникають конфлікти?
цитата:
Таке відчуття, що в попередньому чоловікові Ви бачите "тата", який буде піклуватися і забезпечувати Вас (однак в обмін на це, Ви маєте його "слухатися"), а для теперішнього хлопця Ви наче "мама". Здається начебто Ви обрали "дві крайності". Скажіть, будь ласка, а які у Вас стосунки із Вашим батьком? Які у Ваших батьків стосунки як пари? Якби у Вас була фінансова незалежність, Ви б залишалися у стосунках із цими чоловіками, чи не обрали б нікого?
Дополнение от автора
В тому й справа, що через мою нерішучість вся ця історія триває вже років 2-3, і я настільки заплуталась в собі і у всьому, не що не можу зрозуміть до кого у мене які почуття.
Так, є доля правди в тому, що чоловік для мене десь грає роль батька, бо я була під йогом крилом, в декреті і всі питання і проблеми вирішував він, а для хлопця, з яким я зараз живу, я в якійсь мірі відіграю роль мами, бо відповідальності більше на мені, робота така в нього,що поруч раз у жва тижні, і відповідно,дітьми я займаюсь сама, а коли він є, то увага йому, бо він же на декілька днів приїхав. Емоційність його проявляється в агресії, може об зось стукнуть, псіхувать, кричать... І я його заспокоюю, все пояснюю. Не довіряє, бо постійно муніторить мій телефон, хоча у мене немає,що приховувать, і він може читать навіть всю переписку з чоловіком, де йдеться мова суто про доньку.
психолог онлайн
цитата:
Емоційність його проявляється в агресії, може об зось стукнуть, псіхувать, кричать... І я його заспокоюю, все пояснюю. Не довіряє, бо постійно муніторить мій телефон, хоча у мене немає,що приховувать, і він може читать навіть всю переписку з чоловіком, де йдеться мова суто про доньку.
А Ви не боїтеся, що його агресивність може негативно впливати не лише на Вас, але і на Ваших дітей? Що саме Вам дають ці стосунки? Вас влаштовує, що хлопець приїжджає лише декілька разів на тиждень? Ви готові це терпіти в майбутньому? Взаємодовіра - це основа стосунків, а якщо її немає, то вони, рано чи пізно, розпадуться.
цитата:
Так, є доля правди в тому, що чоловік для мене десь грає роль батька, бо я була під йогом крилом, в декреті і всі питання і проблеми вирішував він, а для хлопця, з яким я зараз живу, я в якійсь мірі відіграю роль мами, бо відповідальності більше на мені, робота така в нього,що поруч раз у жва тижні, і відповідно,дітьми я займаюсь сама, а коли він є, то увага йому, бо він же на декілька днів приїхав.
Мені здається, що Ви розчарувалися в попередньому шлюбі і несвідомо вирішили обрати стратегію "навпаки", що також є програшним. Стосунки - це рівноправність та співпраця, а у першому і другому випадку, на жаль, цього не помітно. Я б Вам рекомендувала піти на індивідуальну терапію для того, щоб зрозуміти, які Ваші установки, поведінка, дії, дефіцити, призводять до того, що Ви будуєте такі нездорові стосунки і залишаєтеся в них + пропрацювати їх.
цитата:
На жаль, лише почуттів не достатньо. Потрібна ще психологічна близькість та зобов'язання. Саме останніх компонентів, на жаль, і немає. Із Вашої розповіді помітно, що Ви вибудовуєте созалежну модель стосунків, де дві особистості можуть лише функціонувати, доповнюючи один одного.
психолог онлайн
Есть ли у вас возможность уехать к родителям и жить с ними, работать?
Хорошим вариантом было бы жить отдельно, не зависеть от мужа и МЧ, разобраться в себе.
Агрессия и контроль не хорошо в отношениях. И это ни к чему хорошему не приведет. Возможно лишь усугубиться, потому что предположу, что МЧ может сдерживаться, ведь вы еще замужем, вроде как полной власти над вами не имеет.
Будучи зависимой сложно выбирать