Чому хлопець для мене як друг?
Доброго дня, спустя пару місяців я розійшлася з хлопцем і зустріла іншого. Це хлопець робить для мене все, дуже любить мене, але я його сприймаю як друга, хоча наче якісь поччутя бувають проскакують, але все одно. Його це сильно ранить, що я не можу дати йому ласки, що я використовою його поччутя і мені на нього все одно. Я не можу зрозуміти, чому я його не можу сприйняти як хлопця показати свої поччутя до нього і дати ласку взамін. Що робити? Чому моє ставлення до нього таке. Я завжди хотіла таку людину як він. Я для нього все, а він для мене не зрозуміло що.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий ранок! Можете навести приклад конкретноі ситуаціі, де він для Вас все, а Ви не можете дати йому бажане?
психолог онлайн
Доброго дня, чи можете Ви більше описати які емоції Ви відчуваєте до цієї людини?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброе утро!
Скажите, а зачем Вам нужны эти отношения? Какая была причина расставания в прошлых отношениях?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго времени суток!
В вашій ситуації мені не зрозумілі деякі моменти. Наприклад - як Ви розумієте дружбу? Що це за відносини, на чому вона базується та як проявляється?
Бо Ви написали:
цитата:
я його сприймаю як друга
А далі, що хлопець відчуває що Вам
цитата:
мені на нього все одно
не зрозуміло про що мова. Чи Ви ставитесь до нього як до друа, чи Вам на нього байдуже і він це відчуває.
А далі ще не зрозумілше:
цитата:
Я не можу зрозуміти, чому я його не можу сприйняти як хлопця показати свої поччутя до нього і дати ласку взамін.
Які почуття? Ви ж сказали, що сприймаєте його лише як друга? Яку ласку, якщо знов таки - Ви небачите в ньому коханого?
Мою підозру, що попередні віносини для Вас ще не закінчені остаточно. Ще є залишок почуттів, спогадів та бажання пережити те саме чи саме те, що було з цим хлопцем.