Відбиваю дівчат у друзів.
Доброго дня. Питання полягає в тому, що я постійно відбиваю дівчат у своїх друзів і це виходить якось само собою. Таке ставалось багато раз. Я продовжував стосунки з дівчатами, але вони тривали не більше року. Я не один раз за це получав і фізично і морально. Але в мене таке відчуття, що я розумію но нічого не можу з цим зробити. І в подальшому з дівчатами в мене нічого не виходить ну в 99% випадків вони мене кидали з якимись дурними відмазками хоча на мою думку все було чудово. З одною я навіть жив і все було чудово, але закінчилось швидко. І після того я знову наступив на ті самі граблі. І тепер я не знаю як цього позбавитись, бо ця історія повторюється із разу в раз.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день! Без Вашої участі події не можуть ставатися. Навіщо і з якою метою Ви відбиваєте дівчат у друзів? Чому для Вас це важливо? Яку мету Ви переслідуєте у стосунках? Як думаєте, чому стосунки закінчувались і не мали продовження?
психолог онлайн
Александр, доброе утро!
А как Вы сами думаете, зачем Вы это делаете? Встречались ли Вы с девушками не своих друзей? У Вас отбивали девушку?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день.
Чому саме дівчата ваших друзів вам подобаються? Як ви розумієте, що дівчина вам подобається і чи хочете ви зустрічатися з нею? Як реагують ваші друзі на вашу поведінку?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте Александр!
Вероятно Вами движут чувства , которые Вы не конца понимаете. Возможно так проявляется конкуренция или же зависть, это вполне нормальные чувства, если отдавать себе в них отчёт. Как то так складывается, что отношения ощущаются очень ненадежными и с друзьями (дружба не становится препятствием ухаживать за девушками друзей) и с девушками.
Можно подумать, обращаете ли Вы внимание на чувства людей рядом с Вами, ведь девушки не разрывают отношения просто так, возможно Вы чего то явного не замечаете.
Дополнение от автора
Так я розумію що без моєї участі тут не обійшлось, але я ніколи не робив цього спеціально, дівчата самі йшли зі мною на контакт під різними придалогами, а я навіть не придавав цьому значення, вже аж через певний час я розумів що вона мені подобається но я старався уникати таких думок. І завжди воно все так легко виходило, ми просто спілкувались і в один момент я розумію що все, вона зрадила своєму хлопцю а я втратив друга. Але я ні разу не захотів в цей момент все кинути і сказати що це була помилка. В той момент я хотів бути з дівчиною і вона хотіла бути зі мною. В ті моменти було так радісно но і так сумно... І я аж тоді задумувався і довго ламав голову і думав як все грамотно зробити. Весь свій вільний час я проводив з дівчиною і я настільки закохувався, що для мене це переставало бути проблемою. Мета у стосунках в мене одна я хочу щасливого життя з коханою жінкою. Думаю що стосунки закінчувались тому що я забагато поринав в ті стосунки і давав мало вільного простору другій половині, старався зробити все заради неї і забував про себе. Так я зустрічався з дівчатами не своїх друзів. Но так складалась ситуація, що я їх кидав, причина була в тому що я до них не відчував ніякої пристрасті в мене не було того запалу ну тобто спочатку був но він швидко зникав і з почуттів в мене була тільки прив’язаність часом. Звісно і були моменти коли в мене відбивали дівчат.
психолог онлайн
Вы говорите, что у Вас желание пропадало, когда Вы добивались своего. Вам нравилось отбивать их именно у Ваших друзей. Вы не боялись потерять близкие отношения с друзьями, потому что они не представляли для Вас ценность. Соглашусь с коллегой, что это больше похоже на желание конкурировать с Вашими друзьями, а за этим могла скрываться Ваша зависть, что кто-то чем-то обладает, но не Вы. Вы говорите о том, что Вам сложно строить длительные и доверительные отношения и они больше носят поверхностный характер для Вас. Какие у Вас отношения с Вашим отцом и мамой?
психолог онлайн
Анна Токмачева
Доброго дня. Виглядає так, що у стосунках Ви має дві основні теми - конкуренція( відбити у іншого дівчину) та знецінення( зникнення інтересу потім). Питання в тому, чи хочете Ви з цим щось робити?