Проблема в стосунках з дівчиною
Доброго дня! Я з дівчиною зустрічаюсь 2 роки, діло вже дійшло до весілля, але останнім часом ми почали часто сваритися, а саме причиною цьому стало те, що її не влаштовує мій характер, раніше вона не шкодувала ні про що, все було добре, а тут сказала якщо не зміню його на такий як вона хоче, то нічого доброго не буде. Як вчинити в такій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Здравствуйте! Вы спросили, что делать, но дали очень мало информации о том, как вы сами оцениваете ситуацию. Скажите, как вам сейчас ваши отношения с девушкой? Комфортно ли вам с ней? Хочется ли вам с ней идти по жизни? Насколько, на ваш взгляд, ее претензии и недовольство обоснованы?
Дополнение от автора
мені комфортно з нею, хочеться бути завжди, я оцінюю ситуацію в тому що дійсно моя вина в цьому трохи також є, адже я зачасту рідко виконував те що обіцяв, було багато причин на те що виходило все не так. Її претензії основані на тому що я не роблю того що хоче вона, і при спробі змінитися бувало що я робив гірше, а хотів навпаки краще. Для мене ця людина багато значить
психолог онлайн
Елена Таранская
Добрый день!
Попробуйте в диалоге более конкретно для себя понять про ожидания Вашей девушки. Скажите, что Вам важны отношения, важна она.
Постарайтесь эти моменты проанализировать.
Понять, что Вы сами разделяете и действительно хотите найти оптимальное решение для обоих, а что для Вашей натуры неприемлемо.
Ведь отношения хороши тогда, когда оба партнера заинтересованы найти общее решение, а не тогда, когда выставлены категоричные условия соответствия либо несоответствия.
Это ваш совместный поиск. Что-то Вы сами понимаете, что не так, а что-то сложно понять без общения с партнером более детально.
психолог онлайн
Добрий день! Характер людини змінюється протягом усього його життя. Ці зміни протікають найчастіше не усвідомлено, але іноді людина свідомо міняє якісь риси характеру. Але основні, базисні риси, закладаються ще в далекому дитинстві. Задайте собі запитання і чесно дайте відповідь: «Чи хочу я помінятися? змінити деякі риси характеру? Навіщо?»; «Чи хочу я бути таким, яким хоче мене бачити кохана, перестати бути собою?»; «Що змінилося? Чи кохає вона мене?» ( кохає? - тоді мала б прийняти вас таким як ви були і є). Питань багато. Ви ще молодий, не поспішайте приймати важливі рішення. Вам треба розібратися в собі, в своїх почуттях. Ваша дівчина почала маніпулювати вами, а що буде через рік? два? А може у вас любовна залежність? А може висування таких умов – це привід для розлучення (з її сторони)?... Психологи не дають порад, вони допомагають розібратися людині в собі і зробити правильний висновок, звертайтесь.
психолог онлайн
Добрий день! Скоріше що нічого доброго не буде! Такі ультиматуми означають, будь мені зручним. А це неможливо!
психолог онлайн
Добрий день! Погоджуюсь з колегами. Будувати здорові стосунки - велика праця. Але треба фундамент на основі якого можно возводити будівлю. Якщо до весілля Ви не знайшли поразуміння, далі краще не буде. Можливо, треба зробити паузу, розібратись у собі, чим цінна Вам дівчина, дійсно кохаєте Ви її?
психолог онлайн
Вы спрашиваете, что делать в такой ситуации. В целом в такой ситуации надо, как бы это банально ни звучало, разбираться - во всем. Каждому из вас в паре важно осознать свои сильные стороны и особенности характера, ваши жизненные цели - какими вы видите отношения, ваше совместное будущее. Вы пишете, что "Її претензії основані на тому що я не роблю того що хоче вона". И тут тоже надо разбираться - девушка хочет чего-то из эгоистичных соображений, или защищает свои границы или требует уважения к своим потребностям. Возможно, вам обоим имеет смысл сходить на прием к семейному психотерапевту, или любому психотерапевту, который работает с парами, может помогать их взаимному диалогу совершиться, помогает наладить коммуникацию и понимание друг друга.
психолог онлайн
Ви можеье спробувати розібратись самостійно, можу порадити книгу відомого психолога.
Хорхе Букай "Любити з відкритими очима" (рос. "Любить с открытыми глазами")
🔸цитата з книги
"Багато людей шукають пару, намагаючись таким чином вирішити свої проблеми. Вони наївно вважають, що любовні відносини вилікують їх від нудьги, туги, відсутності смислу в життя. Вони сподіваються, що партнер заповнить собою порожнечу їх життя. Яка груба помилка!"
консультация психолога
Цікаво з яких мотивів/відчуттів Ви не виконували те, що обіцяли і хотіла дівчина? А Ви хотіли те виконувати? Хочете щось змінювати/змінюватися? Як реагуєте на бажання-вимоги дівчини? Чи цікавились її почуттями, мотивами?