Измена
Здравствуйте! Мы с парнем в отношениях уже 7 лет, 2 года назад я ему изменила несколько раз (с одним парнем), недавно все это вскрылось, парень готов простить, но ждёт каких-либо поступков, которые могут доказать ему что я действительно его люблю
Контакт с тем парнем я естественно порвала, вину признала, извинялась много раз и каялась что это ошибка, слова конечно не помогают, нужны какие то сильные поступки
Подскажите пожалуйста, что делать в такой ситуации?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Наташа.
Довіра - це дуже крихка річ і вона потребує досить багато часу, щоб її відновити. Він сказав Вам, що він чекає від Вас "великих звершень", Ви питали у нього, яких саме? Ваш хлопець сказав, що він Вам пробачив, однак Ви досі вважаєте, що щось не так. Як Ви думаєте, що саме (можливо у Вас говорить відчуття провини)?
Насправді, люди зраджують не просто так, завжди є причина. Вам чогось не вистачало у цих стосунках і я Вам пропоную подумати, чого саме, щоб зрозуміти корінь проблеми.
Запитайте також себе - чи Ви дійсно кохаєте цього хлопця і хочете будувати з ним стосунки (можливо це страх залишитися самотньою, або провина).
Дополнение от автора
Нет, он не говорил каких именно поступков ждёт
Да, я думала об этом очень много, действительно люблю и ясно понимаю что когда изменила - ошиблась
психолог онлайн
Здравствуйте. После измены, тому кому изменили очень сложно простить и снова довериться. Ведь в первую очередь это значит, что когда то ему перестанет быть больно, из-за того что случилось. Я думаю что здесь поможет только время, действительно.
А вы в это время должны позаботиться о себе, что бы чувство вины не брало верх над вами, что бы вы действительно знали и понимали что Вам нужно от этих отношений, и что вы хотите взять и дать. И говорить. Много говорить, что бы лучше понимать друг друга, о страхе быть снова преданным, о страхе быть не прощенной, о страхе что все не получится, о надеждах и чувствах.
психолог онлайн
цитата:
Нет, он не говорил каких именно поступков ждёт
Пропоную Вам відкрито запитати у нього, яких дій він від Вас очікує. Погоджуюся з колегою, що для того, щоб відновити довіру, необхідно постійно відкрито обговорювати свої переживання, потреби та бажання. Лише спільне подолання труднощів, конструктивне вирішення конфліктів та щире спілкування є запорукою формування психологічної близькості.
Ви так і не відповіли на запитання - чому Ви зрадили. Вам чогось не вистачало у цих стосунках і Вам необхідно зрозуміти, чого саме, щоб ліквідувати цю "білу пляму". Коли Ви зрозумієте, де у Вас є дефіцит, то Ви зможете обговорити це із партнером та попередити повторну фрустрацію.
Дополнение от автора
Я говорила что нужно вместе решать эту проблему, но он считает что я должна именно вернуть его и заставить поверить его в мою любовь, что просто разговоры это слишком простой вариант
Он говорит что хочет каких то жертв
Я в замешательстве, не знаю как поступать, терять его не хочу
Дополнение от автора
По поводу причины измены, у нас тогда с ним был тяжелый период в отношениях, мы охладили друг к другу, на протяжении больше полугода было такое состояние, я не видела от него желания и действий
Он тоже подтверждает, что были трудности, но говорит что никогда не пропадали чувства ко мне
Но он даже ничего не замечал, я думаю что это тоже показатель что ему тогда было все равно
Я понимаю что это не оправдание для меня, и поступок я совершила ужасный в любом случае, но я искренне признаю свою вину и то что я в этот момент проявила слабость и хотела убежать от проблем
После всего этого наши отношения наладились и в последний год- полтора были очень счастливыми, мы многие моменты проработали и улучшили и вышли на новый уровень
психолог онлайн
цитата:
Он говорит что хочет каких то жертв
Дуже цікава ситуація. Помітно, що Ваш хлопець відчуває величезний гнів на Вас, тому він займає роль Переслідувача і хоче від Вас якихось жертв (несвідоме прагнення покарання кривдника через його страждання, адже жертва - це завжди відмова від чогось психологічно важливого, форма психологічного насилля), при цьому, він не говорить, чого саме очікує (яких жертв). Припускаю, що це психологічна гра з його боку (він намагається заперечити і якось "придушити" свій гнів на Вас, бо боїться, що він буде руйнівним для Ваших стосунків. Водночас, психіка "обрала" непрямий спосіб емоційного вивільнення - гру в психологічні ігри). Як би це не звучало дивно, проте, в тому, що Ви зрадили є і невеликий відсоток його відповідальності (Ви обидва психологічно віддалилися один від одного). Припускаю, що зараз він несвідомо хоче (через накопичену образу), щоб Ви повністю взяли відповідальність за вирішення проблеми відновлення довіри, тому психологічно опирається ідеї співпраці. На жаль, як я зазначала раніше, одностороння ініціатива та "вкладування" є непродуктивними у покращенні стосунків (особливо це стосується відновлення довіри).
цитата:
У цьому корінь Вашої проблеми, якщо Ви його не пропрацюєте спільно, то не зможете бути психологічно близькими та долати труднощі разом (при найменшому конфлікті хтось із Вас буде закриватися або втікати, що призведе, рано чи пізно, знову до віддалення). Ви і Ваш партнер повинні навчитися конструктивно заявляти про свої потреби, бажання, переживання (негативні і позитивні), хвилювання. Бачите, в той момент життя Ви і Ваш хлопець несвідомо "втекли" від обговорення через страх відкритості, що, в свою чергу, призвело до того, що Ви задовільнили свою потребу в увазі через коханця. Спільне обговорення та подолання труднощів - це запорука паритетних, гармонійних стосунків.
цитата:
Я дуже радію, що Ви змогли налагодити свої стосунки, однак, якщо Ви звернулися сюди на форум, то це вже означає, що у ваших стосунках ще досі існують якісь недоопрацьовані проблеми.
Що я можу порекомендувати?
Перш за Все, поки Ваш чоловік не перестане грати в психологічні ігри, не вивільнить конструктивно гнів - ви не зможете разом співпрацювати над проблемою відновлення довіри. Звісно, буде не зайвим, якщо Ви і сама сходите до психолога (працювати над почуттям провини), однак вам обом необхідно піти на консультування до сімейного психолога разом. Психолог, як третє обличчя, допоможе керувати Вашою взаємодією та допоможе Вам не лише висловити конструктивно ті почуття та образи, які Ви стримували, але і навчить Вас правильно взаємодіяти між собою (заявляти про свої потреби, бажання і почуття).
Заплануйте із хлопцем серйозну розмову (дату, час узгодьте заздалегіть). Орієнтовний формат розмови: "Дякую, (ім'я), що ти погодився зі мною сьогодні поговорити, для мене це дуже цінно. Я тебе люблю і хочу покращити наші стосунки. Звісно, наші відносини за цей рік значно покращилися, проте я хочу попрацювати над глибинною проблемою, яка турбує і мене і тебе. Так, я тебе зрадила і я визнаю, що це була величезна помилка, я постійно картаю себе за це. Мені дуже шкода і ти маєш право гніватися, твій гнів конструктивний. Зараз я розумію, що наша взаємодовіра порушена і її потрібно відновити - це складний і тривалий процес. Ти мені говорив, що очікуєш від мене якоїсь жертви, я можу тобі запропонувати наступне: я готова взяти відповідальність за наші стосунки і їхнє пропрацювання, однак пара складається із двох людей. Для формування відносин, як і для їхнього відновлення, потрібні двоє. Я прошу тебе підтримати мене та співпрацювати зі мною для покращення наших стосунків, відвідуючи сімейного психолога разом. Чи ти погоджуєшся?". Обов'язково подякуйте за увагу при завершенні розмови.