Чем занятся в жизни
я по матиматике отстаю и по укр мов мне говорят что надо писать зно и поступать в университет. я учусь в проф тех.
В жизни незнаю кем хочу быть что делать подскажите.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день! Вибір професії це не проста річ, найперше має бути бажання та цікавість до чогось, а щоб вона зявилвсь треба пробувати і придивлятись та знайомитись з можливостями. Вибір всерівно за вами.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
цитата:
В жизни незнаю кем хочу быть что делать подскажите.
А кто может за вас решить, кем вам быть и что делать?
У вас есть близкие люди, с которыми можно говорить об этом?
психолог онлайн
Добрый день! Пойдите от противного - посмотрите, кем Вы не хотите быть. Посмотрите на то, что останется.
психолог онлайн
Добрый день!
Очень важно понимать, что Вы любите делать, что Вам нравиться, чем Вы хотели заниматься в детстве. Есть ли кто-то в Вашем окружении на кого бы Вы хотели быть похожим?
психолог онлайн
Доброго дня, Dieropl!
Цілком Вас розумію, пам'ятаю, як я також, у старших класах, не знала ким я хочу бути, які предмети мені здавати на ЗНО та в які університети вступати (і це мене дуже хвилювало). Перш за все, запам'ятайте, що це Ваше життя, лише Ви знаєте ким хочете бути і лише Вам робити вибір і брати за нього відповідальність. Що може зробити у цій ситуації психолог, щоб Вам допомогти? Задавати запитання, що допоможуть Вам краще зрозуміти Ваші бажання. Тому, будь ласка, дайте відповіді на наступні запитання:
1. Які предмети у школі Вам найбільше подобаються і які найменше? Чому?
2. Які предмети Вам найлегше і найважче даються?
3. Розкажіть детальніше про свої інтереси та хоббі.
4. Ким Ви точно б не хотіли бути у професійному плані?
5. Що думають про Вашу майбутню професію батьки? Чи Ви з ними обговорювали цю тему? Чи вони очікують від Вас, що Ви виберете певну професію та нав'язують Вам свою точку зору?
6. Чи робили Ви огляд професій, ходили на ознайомчі екскурсії, проходили профорієнтаційні тести?
7. Заплющте очі та спробуйте уявити себе у віці 30 років. Які фантазії у Вас виникають щодо Вашої професії?
8. Якій роботі Ви б надали більшу перевагу: з людьми, з цифрами або словами, з технікою, з тваринами або рослинами, ручна робота (ліплення, малювання, вирізання тощо)?
9. Ви очікуєте 100 % вступити на бюджет чи є можливість вступити на платну форму навчання?