неконтрольована агресія
чоловіка сестра переїхала близько до нас. Коротко без опису всих подій, для мене її сімя це сім'я яка дуже заздрить нам і коли щось погано у нас їм дуже це подобається скажу вони прям радуються. А мій чоловік дурак який носе розові очки. Годить їм, допомагає плює на наш союз і краще буде сваритися зі мною. Коли вони звонять в мене починаються труситися руки і ноги, все що звязане з ними викликає не контрольовану агресію. В нас нема вже власного простору, бо все зайняте ними. Чоловіку нічого не доходе ні по хорошому ні по поганому. Вона звонила і ні за що визвірилася на мене мабуть не було еастрою, я кажу до чоловіка що це таке і яке право вона має право до мене так говорить, в тий момент я хотіла підтримки а він зробив мене винувату бо я це так сприйняла. Він по звінку біжить їм допомагати, або гулять з ними. Зі мною він завжди втомленний. Він з ними не такий як на справді, він питається бути хорошим, і навіть коли він хоче відпочить однак йде до них бо їм хочеться. Зараз в мене одна думка в голові це розлучення, ядуже втомилася він його дурної сімї яка усією душою бажає щоб в нас було все погано, від нього втомилася ми за це сваримось. Питання що можна зробити в данній ситуації
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте! я понимаю, у Вас накопилось очень много неприятных эмоций от раздражения до, как Вы называете, неконтролируемой агрессии. Кстати в чем она выражается? Я бы рекомендовала Вам найти психолога и поработать с Вашими чувствами и разобраться прежде всего в себе. Чего хотите конкретно Вы. Ведь если бы Вы не сомневались в своем решении, Вы бы не обратились за помощью. Развод и уход из отношений - самый легкий путь решения вопроса. Но не факт, что проблема разрешится окончательно. Конечно есть ситуации когда развод просто необходимость. Важно разобраться!.
Дополнение от автора
Я хочу одного что б они исчезли из моей жизни🙁