Мені важко спілкуватися з незнайомими людьми
Якщо я з людьми яких знаю, я почуваю себе комфортно і мені легко з ними, але коли я тільки потрапляю в незнайому компанію, я відчуваю себе як не в своїй тарілці і довго не можу звикнути. Я не люблю бути в центрі уваги. Якщо це одна не знайома людина і тим більше якщо я з нею на один мені нормально і я швидко звикаю і дуже швидко пристосовуюся та можу вільно спілкуватися. Але коли мене знайомлять з цілою компанією не знайомих людей і всі вони дивляться на мене поглядами, мене це приводить в дуже незручне становище і я гублюся, беру в руки телефон і так просиджу весь вечір. Я не можу щось сказати і показати себе такою як я є, тому в людей, напевне, складається погане враження про мене з першого погляду, всі вважають мене дуже тихою і сором'язливою, проте коли я зі своїми друзями то зовсім інша, справжня. А так мені не виходить відкрити себе.
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Вам тільки 14 і Ваша особистість розвивається. З часом Ви можливо будете сміливішлю. Це природньо почуватися сором,язливо в незнайомій компанії. Будьте собою і прийміть себе такою, яка Ви є. Це перший крок до змін. Варто ще звернути увагу на те, чи цікава Вам компанія, в якій ви почуваєтесь сковано. В компанії однодумців, людей зі спільними інтересами , легше почуватись більш впевнено. Я до того, що не всі компанії можливо Вам підходять. Але якщо Вам вже довелось опинитись в такій компанії, то постарайтесь прислухатись, про що ці люди спілкуються. Можливо, Вам стане цікаво і Вам буде що сказати.
З повагою, Резнік Галина!