Тривога на душі
Приснився мені дуже поганий сон,я прокинулась і в голову зразу влізло що я маю померти.В мене зразу почало дуже сильно стукатись серце,піднявся тиск,який в мене був завжди в нормі.Після цього стало трохи легше але всі наступні дні не могла спати.В середині якісь переживання,страх,якась тривога,за всіх рідних боюсь.В день коли зайнята повсякденними справами теж нападає страх,знов починає битися серце швидше,всього боюся,здригаюся від будь якого шуму.Почала пити валер'янку,барбовал,та з часом гліцисед.Після гліцисету стало легше,почала вночі засинати але знов розпочинається щось схоже.Тільки приходить ніч я сижу до пізна щоб захотіти спати і тільки тоді лягаю.Просинаюся дуже часто,можу заснути на 20 хвилин і знов встаю.В голову лізуть дурні думкі і знов починається страх,обкидає холодним потом аж буває холодно.Я взагалі дуже нервова,можу зриватись на любому потім сидіти плакати від того що не хочу ні на кого кричати але кричу зі злості.Від того всього аж живіт починає боліти або крутить.Допоможіть будь ласка!Хочу повернутись до свого звичного життя і не думати про дурне.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Поганий сон не має на меті налякати Вас. Таким чином Ваша підсвідомість повідомляє Вас, що в Вашому житті є ситуації, чи люди, які пригнічують Вас і потрібно на них звернути увагу. Пробувати себе заспокоїти за допомогою ліків, це не вихід, бо коли проблеми, які є в житті ігнорувати, а не вирішувати, то тобі психіка нагадає про них поганими снами, тривогою, апатією, тахікардією, тошнотою, головною біллю і інше. Щоб зрозуміти причину Вашого стану і позбутись поганих снів і тривоги, краще звернутись за допомогою до психолога.
Дополнение от автора
Дуже дякую за допомогу!!!
психолог онлайн
Доброго дня.
Описані Вами стани дуже нагадують панічні атаки. Вони інтенсивні і розумно пояснити собі їх важко. Проте під будь-якою такого роду реакцією Вашої психіки є причина, з якою та не може дати собі ради. Тож панічні атаки виступають як захист, або частове (ситуативне й опосередковане) розв'язання того,чого в даний момент Ви розв'язати не можете. Причин "чому" може бути безліч. На з'ясування внутрішнього конфлікту й орієнтовна терапія. Маю надію,Ви звернулись за кваліфікованою допомогою і почуваєте себе краще.
З повагою,
М.К.