Залишилась без друзів
Доброго дня)В мене були друзі, але після того, як в нашому класі з явилася нова дівчина, то за мене вже забулися. І хлопець, якому я подобалася вже завжди знаходиться біля неї...Вона завжди радіє, красива, цікава. Тепер я залишилась майже сама, якщо мої минулі друзі і звертають на мене увагу, то дуже рідко. Відчуваю себе самотньою, що мені робити? Я вже навіть стаю подібною на неї, щоб на мене звертали увагу, але я хочу бути особливою, а не такою як вона. Дякую наперед за поради)
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Співчуваю Вам, поява більш яскравої конкурентки може бути дуже болючою, особливо у вашому віці і в замкненому середовищі, яке ви маєте відвідувати регулярно. Дуже розумію і підтримую ваше бажання бути особливою.
Я би порадила вам пошукати друзів за межами школи, можливо це можуть бути якісь гуртки або компанії по інтересах. Завжди краще мати декілька кол спілкування, щоб не залежати повністю від атмосфери у одному з них. Також подумайте, що це за друзі, які так легко про вас забули? Може краще завести нових знайомих, з яких з часом можуть вийти справжні друзі, яки будуть цінувати вашу яскраву особистість та бути завжди поряд?
Щасти вам!