Як бути в такій ситуації?
Я навчаюся в 10 класі.Я , як кажуть про мене, дуже скромна.В моєму класі всі більш-менш до мене відносяться нормально.Але є одна дівчина, (вона гарна, висока, розумна) яка мене не те, щоби не помічає, але зневажає.По її поведінці я прекрасно розумію, що вона горда, можливо навть егоїстка, вона ставить вище себе за мене.Коли навіть питає домашнє завдання, то ніколи не дякує за це. Ну а в школі я помічаю, що я для неї "другий сорт".Я не хочу сказати, що я залежу від її думки про мене, але все ж я хочу поставити її на місце.Мені б хотілося, щоб вона розуміла, що всі люди рівні. Я хочу щоб її відношення змінилось.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрий вечір.
Чому для Вас так важлива думка цієї людини? Чому Ви так хочете змінити її думку? У світі дуже багато людей. Хтось Вас любить, хтось нейтральний, хтось про Вас навіть не знає. Комусь Ви можете подобатись, а комусь ні. Невже так важливо подобатись всім? Адже всі люди різні. У них різні погляди, інтереси, вподобання. Хтось може навіть через зачіску відчувати до іншої людини негативні емоції. Хтось вважає людину поганою за те, що вона скоїла злочин, а інший - за те, що в неї не модний одяг. Ви не зможете подобатись всім! А ніколи всі люди у світі не зможуть подобатись Вам. "Всі люди рівні" - це частина Вашого світу. Ви живете у реальності, де це правило діє. І Вас це влаштовує. Але є люди для яких ця фраза може не мати сенсу. Хтось може жити у світі "всі люди різні", або "я кращий за інших", або навіть "я гірший за всіх".
Потрібно розуміти, що ми не можемо міняти інших людей (особливо якщо вони про це нас не просили), ми можемо міняти тільки себе. Ви можете змінити свою поведінку або своє ставлення. А ще - замислитись над тим - чи хочете Ви залежати від думки інших людей, чи бути впевненою у собі самодостатньою людиною.
З повагою, Тетяна