Чоловік дивиться сайти знайомств та фото дівчат
Мені 25. Живу в шлюбі 4 роки. Чоловіку 34 роки. Це мій другий шлюб.(перший раз вийшла заміж у 18 і швидко розійшлись). На даний момент змінила свій погляд і стараюсь, щоб шлюб теперішній зберігся. Загалом все в шлюбі нормально.У нас є діти, житло, авто, матеріальне забезпечення. Починався шлюб важко, чоловік у сварках заводився швидко і міг не зконтролювати себе, підняти руку.але з часом це пройшло,хоча бувають моменти агресії. Думала що все налагоджується. А недавно помітила, що чоловік часто розгядає фото дівчат більшість відвертих, а також розглядає сайти знайомств,але без переписок, а просто дівчат дивиться. Я не можу зрозуміти чому він там проводить час.В сексі у нас немає обмежень, робим практично все що хочеться і подобається.Фігурою я худощава, середнього зросту, але обхвати грудей в мене трохи замаленькі(після вагітностей).І я вже починаю думати що щось в мені не так.Хоча пластику він не хоче щоб я робила.Але увагою з чоловічого боку я ніколи обділеною не була, і зараз помічаю знаки уваги.Не можу зрозуміти що йому не хватає.А також була виявила у нього в телефоні спілкування, але не від його імені, він сказав що то друг його.Я в це повірила, бо в нього є такий друг, що бере чюжі телефони або соц.сторінки. Але після того, що він розглядав фото дівчат і знайомства, я вже в ньому починаю сумніватися.Коли говорю йому про це, то каже що я більше накручую, він навіть в думках не має того щоб зрадити.Він дуже негативно ставиться до зрад, особливо зі сторони жінки.А я ж то бачу що він дивився фото і не знаю як йому про це казати чи ні.Чому чоловік розглядає ці сайти й фото, без спілкування, що це може означати? І що робити в даній ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день! Извините, отвечу Вам на русском языке. Вы пишете, что Ваш муж проявлял агрессию, а сейчас это прошло. Это интересно. Во-первых, что вызывало у него агрессию, и во-вторых, как получилось, что теперь этой агрессии нет? Ему удается себя сдерживать? Если так, то, безусловно, куда-то эта энергия должна была бы выходить. Возможно, что сейчас Ваша ситуация - это отголоски какой-то нерешенной проблемы в Ваших отношениях, которая была изначально. Сейчас Ваш муж так себя ведет, чтобы вызвать у Вас недовольство. Понятно, что дело не в Вашей внешности. Нужно разбираться с Вашими историями, с Вашими характерами, привычками, недостатками. Из вашего письма трудно сделать вывод - что не так в Ваших отношениях.